Je moet mij ook geen Python laten programmeren o.i.d.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik twijfel soms bij leuke aanbiedingen wel eens om eens te proberen om te bluffen, maar bij deze denk ik niet dat ik de schijn op kan houden. Het is iets dat ik nog nooit gedaan heb, zelfs niet hobbymatig.
Compleet andere branche somsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb de ervaring, kennis en ambitie niet. En ik ben oud. Hoezo een 'match'
Mijn hele masteropleiding draaide om Python.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet mij ook geen Python laten programmeren o.i.d.![]()
Voor de rest denk ik dat ik mij vrij snel veel eigen zou kunnen maken als het zou moeten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En, wat denken jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dat het een onscherpe foto is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
En de eerste een gezichtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het een onscherpe foto is.
Dan moet je toch overal wel aan de slag kunnen. Alle data-functies schreeuwen er om.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hele masteropleiding draaide om Python.
Bij heel veel bedrijven is het een afknapper dat ik er geen werkervaring mee heb, studie telt gewoon niet
Maar serieus. In de IT werken zo veel faalhazen, de helft lult er van alles bij. Met een schuin oog op een beeldscherm gezien heet vaak al ‘gewerkt met’. Ik vraag mij daar soms echt af hoe sommige mensen ergens binnen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn hele masteropleiding draaide om Python.
Bij heel veel bedrijven is het een afknapper dat ik er geen werkervaring mee heb, studie telt gewoon niet
geen poep scheurslot.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het een onscherpe foto is.
Dat zou je denken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet je toch overal wel aan de slag kunnen. Alle data-functies schreeuwen er om.
Ik denk dat dat mij ook een beetje tegenwerkt. Het is ooit heel hip geweest om de IT in te gaan omdat de banen voor het oprapen lagen, en dus zijn er heel veel beunhazen het vakgebied binnengestroomd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar serieus. In de IT werken zo veel faalhazen, de helft lult er van alles bij. Met een schuin oog op een beeldscherm gezien heet vaak al ‘gewerkt met’. Ik vraag mij daar soms echt af hoe sommige mensen ergens binnen zijn gekomen.
Tenzij je technisch echt niks weet en ze je goed gaan doorzagen. Dan hang je en hoef je ook niet meer aan te komen kloppen.
Het schijnt dat 55+ nauwelijks aan de bak komen als ik mensen op Lindedin moet geloven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij ons worden 50 plussers volop aangenomen. Het gaat nooit om oud/kleur/sekse alleen om ben je enthousiast, heb je iets te brengen/vertellen ergo ben je ‘geschikt’.
Die gebruiken LinkedIn als Facebook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het schijnt dat 55+ nauwelijks aan de bak komen als ik mensen op Lindedin moet geloven.
Ik zit er aan te denken om cursus stuccen te doen. Altijd werk en daar kun je ook de hoofdprijs voor vragen tegenwoordig.quote:
Ja! Zo’n blubbergunquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om cursus stuccen te doen. Altijd werk en daar kun je ook de hoofdprijs voor vragen tegenwoordig.
En zo’n groene badge “open to work” erbij en dan een grote bek opgeven over bedrijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gebruiken LinkedIn als Facebook.
Een groter kut beroep is er denk ik niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om cursus stuccen te doen. Altijd werk en daar kun je ook de hoofdprijs voor vragen tegenwoordig.
Als je het een beetje kan, mag je wel bij mij oefenen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |