Heel fijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Oorlog tussen India en Pakistan, gaat goed zo.
SkyNet is zich al sinds Pong bewust van de menselijke dreiging.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, had de verrijzenis van SkyNet toch iets gedenkwaardiger verwacht
https://www.nu.nl/316503/(...)-bijna-technici.html
Zo te zien nietquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een AH Togo ?
SkyNet heeft gewoon de Terminator-serie verzonnen om ons het niet serieus te laten lijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SkyNet is zich al sinds Pong bewust van de menselijke dreiging.
Dat is wel heel slecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, had de verrijzenis van SkyNet toch iets gedenkwaardiger verwacht
https://www.nu.nl/316503/(...)-bijna-technici.html
Die hebben beiden ook grote paddestoelen in de aanbieding, die zie ik nog eerder drukken dan Poetinquote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Oorlog tussen India en Pakistan, gaat goed zo.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor de 3e keer deze avond:
I think we're alone now
En wij maar lachen om Pac-Man en Super Mario,quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SkyNet heeft gewoon de Terminator-serie verzonnen om ons het niet serieus te laten lijken
Met handbestuurde animatronics en onderbetaald personeelquote:
Pakistan is hard aan het terugslaan zo te horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die hebben beiden ook grote paddestoelen in de aanbieding, die zie ik nog eerder drukken dan Poetin
Mij niet eigenlijk. Het eiland is praktisch een fort en de wereld is te afhankelijk van de chips die er vandaan komen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Verbaast me dat de Chinezen niet ook beginnen tegen Taiwan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |