Wat doe je met die eieren dan?quote:
gelukkig is volgende week weer een normale weekquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zei vanmiddag op het werk ook "Tot Morgen" toen een collega zei. Je bedoelt Donderdag..
O ja....
Daar mag ik niets meer mee is mij gisteren verteld.quote:
Ja, maar dan komen nog Hemelvaart en Pinksteren en daarna is het volgens mij pas tot aan de Kerst normaal..quote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is volgende week weer een normale week
Niet eens even een omeletje bakken ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag ik niets meer mee is mij gisteren verteld.
hemelvaart is op donderdag dus dat is geen drama pinksteren 9 juni wordt idd wel een dingetjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar dan komen nog Hemelvaart en Pinksteren en daarna is het volgens mij pas tot aan de Kerst normaal..
Of zie ik een feestdag over het hoofd??
eten ook niet want PFASquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar mag ik niets meer mee is mij gisteren verteld.
JUIST niet!quote:
Meer een soort frisbeeënquote:
Verkeerde account @CherryLipsquote:
Ik denk er over om woensdag vrij te nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig is volgende week weer een normale week
heel goed. wil je een toestemmingsbriefje van mij?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk er over om woensdag vrij te nemen
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. wil je een toestemmingsbriefje van mij?
Kan ik er ook eentje krijgen voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel goed. wil je een toestemmingsbriefje van mij?
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik er ook eentje krijgen voor de volgende keer?
In Togo is het ook hotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |