ja precies daar zit ik me nu al op te verheugen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:29 schreef Chandler het volgende:
paar dagen zonder zorgt dat het effect straks weer een stukje beter is.
Van harte beterschap gewenst Junk!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef junkiesietze het volgende:
KLB / Volgende week verstandskiezen laten trekken
Nou ze zijn eruit, bovenkant links en rechts. Ja dat doen ze gewoon, niet 1 kant per keer.
Ze bloeden nogsteeds, als dat morgen nogsteeds zo is moet ik terug komen.
Ik heb eigenlijk geen idee of er hechtingen in zitten of niet, zie: GC / Waar kijk jij naar als je in de tandarts stoel ligt?
Ze vertelde me er ook niks over, dus zal wel niet. Maar misschien dat het daarom zo blijft bloeden, of ze is het gewoon vergeten te hechten, maar dat lijkt me raar.
Ik heb pannekoeken gegeten want daar hoef je amper op te kauwen en slobber je zo naar binnen.
Ik rook zo'n 5 joints per dag, dat mag nu een week lang niet. edibles heb ik niet.
Alles is saai om te doen nualles op youtube is saai.
Ik zie nu al op tegen het slapen straks, dat word een partij draaien en woelen en niet in slaap komen.
ugh
met je snikkel in je hand?quote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef Solotovski het volgende:
Een uur nadat mijn verstandskiezen werden getrokken zat ik al te blowen
Niet gewoon een jonko klappen tussen het trekken doorquote:Op woensdag 14 mei 2025 22:29 schreef Solotovski het volgende:
Een uur nadat mijn verstandskiezen werden getrokken zat ik al te blowen
Dat deed ie al dagelijksquote:Op zondag 22 juni 2025 16:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Niet gewoon een jonko klappen tussen het trekken door
Tuurlijk kerel, dat ze je niet hebben opgenomen op de IC van het ziekenhuis is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of er hechtingen in zitten of niet
quote:Op maandag 23 juni 2025 08:42 schreef DerekB het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel, dat ze je niet hebben opgenomen op de IC van het ziekenhuis is mij een raadsel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |