ja godver, mag ook een week niet blowen, word echt een fucked up week of langer.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:43 schreef VarkensHart het volgende:
Aiaiaiai dat gaat verschrikkelijk worden boven trekken is zoveel erger dan onder trekken en de kans is groot dat de boel gaat ontsteken
Edibles zoals haribo snoepjes die zuig je zo wegquote:Op donderdag 1 mei 2025 12:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja godver, mag ook een week niet blowen, word echt een fucked up week of langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Onzin.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:43 schreef VarkensHart het volgende:
Aiaiaiai dat gaat verschrikkelijk worden boven trekken is zoveel erger dan onder trekken en de kans is groot dat de boel gaat ontsteken
Hoezo niet? Je hebt al je kiezen toch nog?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:32 schreef junkiesietze het volgende:
15jaar geleden zei mijn tandarts al dat ze er allemaal uit moesten... maar dingen uit mijn mond snijden of trekken ben ik niet zo'n fan van.
Dus ik heb 15jaar af en toe op mijn wang zitten kauwen en het maar voor lief genomen.
Nu, nieuwe tandarts, schijnen er toch gaatjes in de kiezen te komen en is het dus wachten op een ontsteking, ze moeten eruit.
Gelukkig alleen de bovenkant, onder zagen ze er prima uit (dus wtf heeft mijn oude tandarts dan zitten lullen met z'n: ze moeten er allemaal uit" ?)
Maar het probleem is, ze worden er aan beide kanten tegelijk uitgehaald, dus ik houd niet echt een "kant om mee te kauwen" over.
Wat ga ik in die dagen eten?
Soep
Vla
yoghurt
what else?
Gozerd heeft nog nooit geprobeerd wat te vreten het dagdeel na kies trekkenquote:Op donderdag 1 mei 2025 14:15 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je hebt al je kiezen toch nog?
Ja, je moet het een weekje of zo rustig aan doen met stickies of alcohol, maar je kunt gewoon kauwen hoor.
nou, de mijne wel dus...quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:14 schreef Hogwarts het volgende:
En ze halen ze er nooit aan beiden kanten tegelijk uit, toedels.
Je weet het hè
Peace out
Hogwarts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |