Ja Oorluis was wel balen, Tiberi kan nog wel sprokkelen en dan 200+ punten in het klassement pakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:35 schreef franklop het volgende:
Giro;
franklop 369
Vs
@:fretwork 123
Mooie getallenreeksen. Fretwork kan met Tiberi nog goed scoren eventueel, terwijl ik alleen sprinters heb. Oorluis deed het beter dan verwacht!
Goede vraag.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we eigenlijk al datums voor transferperiode?
Het mag ook deze weekquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[poll=8918]
Aangezien WLR een democratisch bad is maar even een POL
Als je eerst staat heb je een transferverbod.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het mag ook deze weekheb er drie die nog geen deuk in een pak boter gereden hebben
Ik met Ion Izagirrequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je eerst staat heb je een transferverbod.
Ik zit met Mauri, Meurisse en De Pretto in de maag. Nog niks laten zien, maar het Italiaanse najaar komt er aan. Die eerste twee hebben ook echt stevig mogen knechten natuurlijk.
Ik ga er 4 verkopen denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je eerst staat heb je een transferverbod.
Ik zit met Mauri, Meurisse en De Pretto in de maag. Nog niks laten zien, maar het Italiaanse najaar komt er aan. Die eerste twee hebben ook echt stevig mogen knechten natuurlijk.
Wil je iemand met een 1.2 overwinning overnemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Klootzak Van Gils die het hele jaar geen platte prijs rijdt, heerlijk
Nee, ride or die met deze boys.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je iemand met een 1.2 overwinning overnemen?
Ja, dat had ie niet hoeven doen. Hij had wel zo'n Giro mogen rijden als Bilbo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:38 schreef Mani89 het volgende:
Super trots op mijn Caruso die zich nog één Giro helemaal volgestopt heeft met coke.
Dit had ik ook weer niet direct verwacht, had eerder nog een inzinking van (Simon) Yates gevreesd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:37 schreef hhh38 het volgende:
@:Felagund staat virtueel op 530 AK punten, dit wordt niks.
Ja dit is het andere uiterste. Mijn renners hebben erg hun best gedaan, maar hier kan je niet tegenopquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit had ik ook weer niet direct verwacht, had eerder nog een inzinking van (Simon) Yates gevreesd.
Pellizzari redt de meubelen en behaalt een zwaarbevochten overwinningquote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in Italië. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
Dat je met godbetert Oorluis beter scoort dan Tiberi is wel schokkend.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:37 schreef franklop het volgende:
Tiberi zakt buiten de top 15, dus de Girozege tegen @:fretwork is binnen
Reminder aangezien we wel meer dan 11 deelnemers hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[poll=8918]
Aangezien WLR een democratisch bad is maar even een POL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |