Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @Pino112quote:Op vrijdag 16 mei 2025 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:mexicanobakker Schaal Sels is later dan in het schema. Weet niet of dat nog uit maakt?
Omgedraaid. Sels was wel in week 20 maar is verplaatst volgens PCS.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, de Sels en de Alpes Maritimes zijn zo te zien op de een of andere manier omgedraaid. Wat doen we er mee @:Pino112
Omdraaien of gewoon zo laten en een beetje chaos voor de komende speelrondes?
Harold Lopez die ik voor 6k heb gekocht daarentegen...quote:Op vrijdag 16 mei 2025 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
HiguitaHef jezelf op, zelfs in het veld in Hongarije er helemaal niets van bakken.
31quote:Op zaterdag 17 mei 2025 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-tour/2025/startlist
Deze moet ook nog op de agenda over paar rondes.
Ik heb hier nog een toevoeging aan: de NKs in USA.quote:
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Urko de achterstand tegen
@:hhh38 weg werkt krijgt hij een contractverlenging. Zijn nog geen 80 renners in koers, dus het zou moeten kunnen.
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
7e plek om hem te winnen en 8e voor een gelijkspel. Wordt spannend.
Ja hij rolt mijn team eigenhandig op. Hoop eigenlijk dat Roglic er zo hard doorheen zakt dat Pellizzari en Martinez volledig voor eigen kans mogen gaan, ze lijken me nog niet eens zo slecht in vorm. Maar dan nog wordt het lastig.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in ItaliË. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
2x DNF, ach.quote:Op zondag 25 mei 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Gautherat, maar die is verdwaald.
Ach ach. Waardeloze prestatie van een "klimmer".quote:
@baggerbaas en @DeLuna hebben nog wel iets meer recht van klagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk weer verloren terwijl je, voor deze ronde, een prima score hebt.
Tuurlijk, kan altijd erger. Desalniettemin hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:baggerbaas en @:DeLuna hebben nog wel iets meer recht van klagen.
Dat gevoel had ik vorig jaar en een matig team hielp ook niet echt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan altijd erger. Desalniettemin hetzelfde resultaat![]()
Stukje confirmation bias natuurlijk, maar ik heb het idee dat het dit jaar niet mee zit met de loting in ieder geval
Terwijl je maar 3 fatsoenlijke renners hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorig jaar en een matig team hielp ook niet echt.
Dit jaar is voorlopig het tegenovergestelde, het dubbeltje valt best vaak mijn kant op.
Het is zeker geen wonderteam neequote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Terwijl je maar 3 fatsoenlijke renners hebt
Vorig jaar gecanceld maar in 2023 gewonnen door Safarzadeh. Wie kent hem niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:38 schreef Fretwork het volgende:
Tour of Iran (Azerbaijan) is nieuw voor mij
Hofstetter bewijst z'n waarde voor dit spel weer. Beetje jammer dat ik hem precies in z'n dip had.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is zeker geen wonderteam neemaar wel een aantal sprokkelaars:
Pogi 1941 - 8
Onley 603 - 6
Grofs 417 - 3
Hofstetter 368 - 9
Eekhoff 220 - 2
Danny van Poppel 204 - 6
Fagundez 129 - 5
Aberasturi 83 - 5
T van Dijke 37 - 2
Zana 26 - 1
Tarozzi 9 - 1
Graat 0 - 0
Oomen 0 - 0
Ion Izagirre 0 - 0
Ion is natuurlijk over de hill maar dat hij nog geen punt gescoord heeft valt tegen. En Zana komt dit jaar niet vooruit, daar heb ik bijna 15 miljoen op stukgeslagen.
Pogi lost zeker veel op maar dat zijn uiteindelijk maar 8 rondjes dus het komt ook van andere renners. Ook die er volgens jou niet zo veel van kunnen (wat voor een deel zeker zo is).
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hofstetter bewijst z'n waarde voor dit spel weer. Beetje jammer dat ik hem precies in z'n dip had.
Ik dacht zelf ook dat ik een kutteam had, maar mijn renners blijven maar scoren de hele tijd. Zelfs Covi en Van Uden zijn ineens los.
Holy shit, fietsen Rob nog in 2017? Die is voor mijn gevoel echt in 2014 ofzo gestopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorig jaar gecanceld maar in 2023 gewonnen door Safarzadeh. Wie kent hem niet.
En in 2017 door Rob Ruijgh
Dan moet je wel de gunst van Heinrich hebben, want als je in zo´n ronde als deze tegen Cristian Rodriguez moet heb je niets aan sprokkelaars.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.
Heb ook wel geluk dat Askey, Covi en Fiorelli veel betere seizoenen hebben dan hiervoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt heel veel sprokkelaars en daarmee kom je buiten de rondes met de grote wedstrijden een eind.
Op zich is dat wel de basis van het spel, renners kiezen die overpresteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb ook wel geluk dat Askey, Covi en Fiorelli veel betere seizoenen hebben dan hiervoor.
Askey was wel echt een vrij ongefundeerde gok in biedronde 1 en Covi was uit wanhoop omdat ik nog veel budget over had in ronde 3. Blijkbaar wordt je intuïtie voor dit spel wel beter als je het vaker speeltquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich is dat wel de basis van het spel, renners kiezen die overpresteren.
Covi was vorig jaar echt een complete miskoopquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Askey was wel echt een vrij ongefundeerde gok in biedronde 1 en Covi was uit wanhoop omdat ik nog veel budget over had in ronde 3. Blijkbaar wordt je intuïtie voor dit spel wel beter als je het vaker speelt
Denk dat voor de tour het beste is? Dan heb je ongeveer een week geen koersen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
Hebben we eigenlijk al datums voor transferperiode?
Is ook de standaard tijd, vlak voor/na de nationale wedstrijdenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat voor de tour het beste is? Dan heb je ongeveer een week geen koersen.
69 punten voor mij vandaag en Pellizzari is ineens in bloedvorm en rijdt een klassement. Maar Gee was ook weer dik in orde. Het wordt nog een spannende slotweek!quote:Op zondag 25 mei 2025 19:37 schreef Sabata het volgende:
Gee is lekker bezig in Italië. Maar één grote wedstrijd die hij rijdt, maar hij sprokkelt nu wel top10 plaatsen aan de lopende band. Erg mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |