Mwah, dan vind ik die van Mexico boeiender.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:25 schreef Mikeytt het volgende:
Overigens Noorwegen en IJslandGelijk ook de 2 landen met de mooiste vlaggen ter wereld.
Nah, ik denk zomaar dat de oorspronkelijke inwoners van Amerika, Australië en grote delen van Afrika het zomaar met jou eens zullen zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nah... inmiddels zijn al die Scandinavische landen ook overspoeld door de multiculturele tsunami, net zo kut als hier.
Ben je vast nog nooit in Stockholmquote:
Boeieh ... zijn hartstikke dood die gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Andersen, Kierkegaard en Bohr waren Denen
Zeker welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Ben je vast nog nooit in Stockholm![]()
geweest
En .... Møns Klint![]()
Ik vond Kopenhagen geen drol aan en 'den lille havfrue' zwaar overrated.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:58 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Zeker wel
Stockholm is ook prachtig idd
Ik was ook voor de zeemeermin gegaan. Dat dit is nog geen 1 meter grootquote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik vond Kopenhagen geen drol aan en 'den lille havfrue' zwaar overrated.
Enige waarvoor ik naar Kopenhagen zou komen is Noma (en daarna gauw de Sontbrug over).
En vergeet niet dat de Deense koninklijke familie familie is van die van Noorwegen en Zweden (en Engeland). Net zoals de Nederlandse koninklijke familie en die van Luxemburg. Zijn allemaal verre neven en nichten van elkaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Niks mis met Denemarken. Heel mooi land.
Andersen, Kierkegaard en Bohr waren Denen.
Hele mooie en vooral gezonde natuur. Veel water en echt koud in de winter en behaaglijk in de zomer.
Alleen ben ik niet echt een liefhebber van de Scandinavische keuken.
Chinaquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:15 schreef Cupfighter het volgende:
Ach het is Mieke TT, die vind China fantastisch
Meer hoef ik niet te zeggen denk ik
Wel het minste van alle Noordelijke landen. Noorse vrouwenquote:
Kan hier ook, hoor. Hangt alleen af van het restaurant waar je naar toe gaat (hint).quote:Op woensdag 7 mei 2025 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
China
Het land waar je briefgeld, je bankpas en je telefoon gewoon op tafel kan laten liggen als je ff naar de wc moet in een druk restaurant
Ja en een van de grootste luchtvervuilers van de wereld, gaaf land zou Mark zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2025 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
China
Het land waar je briefgeld, je bankpas en je telefoon gewoon op tafel kan laten liggen als je ff naar de wc moet in een druk restaurant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |