SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij wilde die gisteren posten, gelukkig heb je dat ons bespaard
Beetje net zoals hier dus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
Ja een permbanquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het me een ban opgeleverd zou hebben.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een klas nodigt uit om flauw te doen bij grapjesik zei laatst 'en die moet je dan van elkaar aftrekken', klas 'hihihihihihihihihihihihih'.
Maar echt op zo'n manier dat je er zelf ook om moet lachen. Volgens mij zei ik ook 'hhihihi de juf zegt aftrekken hihihihiih'. Het zijn volwassenen he
"Per ongeluk".quote:
truequote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:42 schreef Recce het volgende:
[..]Iedereen is tenminste wel weer even wakker dan.
hihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Nou zeg.quote:
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze TT trekt heel fout volk. Huehuehuehue.
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgatquote:
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best openquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Willen we dit wel of niet horen als we de broek laten zakken?
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou het wat apart vinden als iemand zou zeggen 'de tt trekt raar volk aan' als ik mn broek zou laten zakken tbh, en vind mezelf best open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |