grey's anatomy helpt je niet, daarvan leer je alleen maar in welke ruimtes van het ziekenhuis je de meeste kans loopt op een soaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al die jaren E.R. en Dr. House wil ik eigenlijk wel in de praktijk brengen
But it's never lupusquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in dat geval, ik ken 3 mensen met lupus
Denk om je eigen veiligheid!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
RAAK NIET IN PANIEK!!!!! BLIJF KALM!!!!!!
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Waarschijnlijk de laatste Moederdag voor m’n schoonmoedertoch wel even een realiteitscheck
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Waarschijnlijk de laatste Moederdag voor m’n schoonmoedertoch wel even een realiteitscheck
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze belde net van het Zkh dat er geen chemo’s meer mogelijk zijn. Haar lichaam kan het niet aan.
Knufquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
Oh wat naarquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Ze belde net van het Zkh dat er geen chemo’s meer mogelijk zijn. Haar lichaam kan het niet aan.
Dat staat niet op de sticker, wel het telefoonnummer van BHV die na kantoortijden naar een bandje gaatquote:
quote:
quote:
Tyquote:
Ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
Het erge is dat ze zelf denkt nog 10 jaar mee te kunnen. Maar m’n man en ik weten van de artsen dat dit niet zo is. schoonmoeder wil dit niet weten.
klinkt heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
Het erge is dat ze zelf denkt nog 10 jaar mee te kunnen. Maar m’n man en ik weten van de artsen dat dit niet zo is. schoonmoeder wil dit niet weten. Weten we al sinds december. Toen het ontdekt is.
Ze wil gewoon niet op die manier nog leven. Ze weet niet dat ze al in haar reservetijd zit.quote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt heel herkenbaar.
heel veel sterkte
Sterkte, is een lastige tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:31 schreef Moeraskat het volgende:
Geen idee hoe.quote:
quote:
iets waar ze van geniet, zonder er over na te denken wat de prijs is of dat er gevolgen aan kunnen zittenSPOILER: flauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |