Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Best heftige operatie, wil je dan een vagina of gewoon niks? Enkel een plasgat
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
Dat lijkt me een uitstekend idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ander soort eenoog?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, en dan jij als enige overblijven met een piemel zeker?
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
Meh, vond deze best cringe soms.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Lekker sproeien.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou best zo'n aansluiting willen op een festival.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Eindelijk nieuwe GTA VI trailer
Bekijk deze YouTube-video
Ja toch, even aanklikken, even kort mediteren en weer loskoppelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rekenmachine lolquote:
Vice Cityquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meh, vond deze best cringe soms.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook wel raar vinden. En dan ook nog huehuehuheuehue erachteraan!
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goedquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kunnen we dat tegenwoordig niet gewoon met een gardena aansluiting oplossen of zo? Scheelt ook gedoe op het toilet.
oh, wat streng van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ging om het meervoud piemels. Die van mij mag gewoon blijven hoor.
oohhh, jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Per ongeluk de tuinsproeier aansluiten ipv de afvoer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet nu heel erg denken aan de avonturen in de tuin met een tuinslang en dan bedenken dat dat plas zou zijn, dit gaat niet goeddie lekkende tuinslangen, of dat je de kraan niet hebt dichtgedaan en alles in je gezicht spuit etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |