ik ook nietquote:
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplaktquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets standaards verder.
Ah nou, dat kan ook leuk zijn.
Ik vind eigenlijk tribals ‘altijd’ lelijk. Vooral die oude groene.
ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplakt
Haha, die zijn ook niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar niet zoiets standaards verder.
Ah nou, dat kan ook leuk zijn.
Ik vind eigenlijk tribals ‘altijd’ lelijk. Vooral die oude groene.
als ze dat wil?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we geven der voor haar verjaardag een tattoo fotoshoot
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, die zijn ook niet mijn stijl.
Waarom wil je eentje weghalen?
[..]
als ze dat wil?
Hij stond toch ook op de insta van die gast, is wel wat minder privéquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb even geen betere op m'n telefoon staan.Deze was net nadat die bovenste af was.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik kan dus mijn trampstamp tribal foto niet meer vinden van mijn anusgewei dat ik voor pure shock had opgeplakt
Oh, ja goede reden welquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.
Zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
Oeh er gaan de komende maanden nog 4 klinieken open, en vanaf nu kun je ook worden opgeroepen voor een kliniek in een andere regio
Hopelijk heb ik nu dan meer geluk
Sick. Ben jaloers.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom laat je dan ook de sharia op je billen tatoeërenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het een Arabische tekst is. Ik erger me er aan.
Oh ja, goeie.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij stond toch ook op de insta van die gast, is wel wat minder privé
[..]Voor wie?
🐙quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een beetje geld richting de juiste artist gooien.quote:
ja? wat zou je dan anders doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben nog steeds tevreden met mijn tattoo's
that said, als ik opnieuw zou kunnen beginnen zou het wel anders zijn
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.
https://www.instagram.com/p/C0n3v42t1vl/
mijn bovenbeen is een verzameling van nog eentje nog eentje nog eentje, weet nu wat er nog bij moet om het af te maken, maar als ik opnieuw zou beginnen zou ik het als 1 geheel laten zetten met betere flowquote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? wat zou je dan anders doen?
Ik ben ook blij met die van mijik ben trouwens never nooit blij als ze net zijn gezet, dan kan ik zelfs huilen dat ik niet weet of ik er wel content mee ben. Nu weet ik dat dit standaard is en ik gewoon even moet wennen maar wel kut
'en, ben je er blij mee???
![]()
![]()
' - nee
Hmm, als sleeve of alsnog losse plaatjes maar dan betere flow?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn bovenbeen is een verzameling van nog eentje nog eentje nog eentje, weet nu wat er nog bij moet om het af te maken, maar als ik opnieuw zou beginnen zou ik het als 1 geheel laten zetten met betere flow
op je anus?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou blijft mensen vertellen dat ik ter ere van mijn moeder een stinkdier op mijn reet heb laten tattoeren wel een heerlijk onderwerp
met de anus als anus van het stinkdier zodat het ook echt stinktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |