SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb viandel denk ik alleen maar op met een bittergarnituurquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een van de standaard snacks in (denk ik) elke snackbar, frituur, cafetaria etc. en ook in de supermarkt te koop voor zowel de vetpan als voor de airfryer en oven.
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drapquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:03 schreef gianni61 het volgende:
bij een frituursnack weet je toch nooit echt wat je eet...
Je kent hem net een half uurquote:
nu zin in een broodje mexicano en een sito stickquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit, een bij elkaar gedrukt drapje in een korstje van een ander soort drap
nou nou nou nou nou nou zegquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind een Carrero lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in een broodje mexicano en een sito stick
niet dan?quote:
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snackquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik als snack der snacks ken hem niet dus kan het nooit een premium snack zijn
En dan kom je naar Nederlandquote:
kan kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvleesquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet dan?
[..]
maar ze zei ook een standaard snack, geen premium snack
Oja, dat bedoel ik. Pardonquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan kloppen
die moet je met een o schrijven
[ afbeelding ]
is dat niet gewoon een merknaam?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind een Carrera lekkerder dan een mexicano. Maar die zie je vrijwel nergens. (Althans, voor zover ik weet)
wat is ene bitterbalkquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
Premium - bitterbal(ken), frikandel, kroket, kaassoufflé?
Prinsesbalquote:
drap gehuld in een drapje met wat restjes broodkruimelsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ben een rond krokant balletje met een goudbruine gloed gevuld met een heerlijke smeuige salpicon van rundvlees
Nee, want dat is van Mora. En ze zijn niet zo ‘pittig’.quote:
En dat dan zo lekker maken, wie dat toch heeft bedachtquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |