Kamerplanten kunnen in de vaatwasser en vieze was kun je te koop zetten op Marktplaats.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je me nog een paar tips geven?
Misschien over de onderhoud van kamerplanten of over vieze was?
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddel
Tijd voor een stappenplan.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
miss vinden planten robijn wel heel lekkerquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
instructies onduidelijk, planten ruiken naar wasmiddel
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
miss vinden planten robijn wel heel lekker
Frank Govers!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Die bladeren, mooie kleuren. Nieuw?"
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemakerquote:
Bert Visscher, geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die kerel heb ik zaterdagavond nog gezien... druktemaker
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?quote:
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
he napo, zwaai je nog of houd je die hand daar?
maar het belangrijkste bij het bloemschikkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Goedemiddag. Goedemiddag. Schikt het? Nee."
"Oh ik glij uit!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
Dit haalt herinneringen opquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het belangrijkste bij het bloemschikken
de Helm!
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!quote:
Liefhebbers wetenquote:
"Ha ha ha, dar zind die leute mit zum leighten boot."quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
da sint ja allemaal manner in jurchen... das ist ja eine ganz grosse travestietenshow!!
Doe Orbán de groetenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een maandje ga ik al bijna naar Boedje
"Papa, taigahaaaaiiii!!!"quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:38 schreef Nizno het volgende:
allemaal een derde remlicht...
en dan denken die marsmannetjes:
WE GAAN NAAR DE HOERENNNNNNNNN
OEHOEquote:
weinig mensen die elkaar fijne bevrijding hebben gewenst met een kaartjequote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alweer terug uit de wijk..
Vrij weinig post dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |