ik heb ook zin in vette bek maar..... vandaag maar even niet doenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
ja ga ook een broodje kroket eten met mayo
had net google aangeslingerd voor het verschil.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
Beide snacks zijn een licht pittige gehaktsnack. Bij de Mexicano ligt het accent op het pittige, bij de Carrero is er een barbecue smaak aan toegevoegd.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna met een Lockheed C-5 Galaxy terug naar Thailand.
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakkenquote:
Nee ook nietquote:
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestellingquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je die gewoon in de supermarkt kopen en zelf bakken
Scheelt weer ruimte in de vriezer.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of je koopt ze in de supermarkt en geeft ze aan de snackbarboer om ze te bakken bij de rest van je bestelling
en vet vies makenquote:
Ja geen dank, ik geef graag tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh echt? Dat had ik zelf nog niet bedacht.
Misschien eens in de 5 jaar ofzo?quote:
Kan je me nog een paar tips geven?quote:
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.quote:
Kamerplanten eruit en de was ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je me nog een paar tips geven?
Misschien over de onderhoud van kamerplanten of over vieze was?
ik ook niet, ik heb een aspergepan die is diep en die misbruik ik heel soms als iets echt ondergedompeld moet. anders flikker ik het in de koekepan of ninjaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Steker nog, ik héb niet eens een frituurpan.
dat zijn nog eens tipsquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Boksquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar uit?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kamerplanten eruit en de was ook.
Uit huis!quote:
Planten eens in de 1-2 weken water geven (afhankelijk van de temperatuur en tijd van het jaar), was in de wasmachine gooien met wasmiddelquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kan je me nog een paar tips geven?
Misschien over de onderhoud van kamerplanten of over vieze was?
Carrero kun je prima in een koekenpan bakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |