Ja dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vreemd verhaal wel zo op klaarlichte dag.
Ja, dit dus. Dat doet vermoeden dat we hier niet het hele verhaal hebben.Er zal meer aan de hand zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, 34, dan heb je gewoon het recht om te verdwijnen.
Of zorgen om de gezondheid, gevaar vormt voor zichzelf of een ander.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 11:02 schreef raptorix het volgende:
Vreemd dat er al zo snel een zoekactie/alert uitgaat, eigenlijk doen ze dat alleen bij jonge kinderen of als er echt heel sterk vermoeden is van een ongeval.
De politie zal dit vast verspreid hebben zodat we op het fok forum heerlijk kunnen speculeren jaquote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Inderdaad, raar verhaal.
Ik ga nu even hevig speculeren.
Misschien op de vlucht vanwege het neuken van andermans vrouw.
Of vanwege een overval, beroving of misschien wel een moord.
Of misschien hevig in de war.
Of misschien zelf het slachtoffer van wat dan ook.
Ook kan het zijn dat hij zijn droomvrouw heeft ontmoet, in het geniep is getrouwd en is ondergedoken om zijn huidige vrouw/gezin te ontlopen.
Kortom, met dit summiere nieuwtje kan je van alles en nog wat gaan verzinnen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 17:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Inderdaad, raar verhaal.
Ik ga nu even hevig speculeren.
Misschien op de vlucht vanwege het neuken van andermans vrouw.
Of vanwege een overval, beroving of misschien wel een moord.
Of misschien hevig in de war.
Of misschien zelf het slachtoffer van wat dan ook.
Ook kan het zijn dat hij zijn droomvrouw heeft ontmoet, in het geniep is getrouwd en is ondergedoken om zijn huidige vrouw/gezin te ontlopen.
Kortom, met dit summiere nieuwtje kan je van alles en nog wat gaan verzinnen.
Ik tag @ootjekatootje even in voor een genuanceerde mening.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
De politie zal dit vast verspreid hebben zodat we op het fok forum heerlijk kunnen speculeren ja
Ik heb nog geen idee, dat telefonisch contact is wel raar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Ik tag @:ootjekatootje even in voor een genuanceerde mening.
“Zijn postuur wordt als opvallend omschreven, wat betekent dat hij mogelijk is opgevallen bij voorbijgangers.” Wat is er dan opvallend aan zijn postuur?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Iets uitgebreider artikel.
Ryan (34) vermist, politie vraagt iedereen om hulp!
Waarschijnlijk zijn lengte?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:14 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
“Zijn postuur wordt als opvallend omschreven, wat betekent dat hij mogelijk is opgevallen bij voorbijgangers.” Wat is er dan opvallend aan zijn postuur?
Sowieso is hij al langer dan gemiddeld. Tatoeage. En als ik de foto in de OP bekijk lijkt het me niet het type dat je wilt ontmoeten in een donker steegje om 3 uur 's nachts.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:14 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
“Zijn postuur wordt als opvallend omschreven, wat betekent dat hij mogelijk is opgevallen bij voorbijgangers.” Wat is er dan opvallend aan zijn postuur?
De helft van de mensen is langer dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sowieso is hij al langer dan gemiddeld. Tatoeage. En als ik de foto in de OP bekijk lijkt het me niet het type dat je wilt ontmoeten in een donker steegje om 3 uur 's nachts.
MAAR: Don't judge a book by it's cover.
Toch denk ik, afgaande op de foto, dat ik hem relatief goed zou herkennen als ik hem tegen zou komen.
Ten eerste is dat natuurlijk niet per definitie waar.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De helft van de mensen is langer dan gemiddeld.
quote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Iets uitgebreider artikel.
Ryan (34) vermist, politie vraagt iedereen om hulp!
Dit lijkt me op Schiphol nog best moeilijk met alle camera's die er hangen. Je zou toch zeggen dat je iemands route dan makkelijk kunt traceren.quote:Daarna werd het stil. Sinds dat moment is er niets meer van hem vernomen. Zijn telefoon is sindsdien onbereikbaar en op camerabeelden van het vliegveld is hij niet meer teruggevonden.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 21:17 schreef D. het volgende:
Wat maakt deze vermissing urgent, in vergelijking met andere vermissingen?
Dat vind ik ook erg raar.. lijkt me dat zijn route in en rondom Schiphol op de centimeter is te traceren.quote:Op woensdag 7 mei 2025 04:26 schreef the-eye het volgende:
Er zijn dus geen beelden die zijn aanwezigheid op Schiphol en het verhaal over het vergeten paspoort ondersteunen?
Volgens Britse media was dat telefoontje tussen hem en zijn vriendengroep op Schiphol.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:10 schreef Bargehassus het volgende:
Interessant om te weten wie die "iemand" was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |