Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.quote:Op woensdag 7 mei 2025 10:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig is OKC niet de enige choker tot nu toe, de Cavs hebben een beginnend probleem.
Dat bedoelde ik ook ja, zelfde als OKC die 10 punten weggaven in de laatste minuten.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Garland, Hunter en Mobley scheelt wel een slok op een borrel daar, al mag je 7 punten met een minuut op de klok niet weggeven natuurlijk.
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG hadquote:Op woensdag 7 mei 2025 11:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je weet gewoon van tevoren dat Donovan Mitchell gaat choken als het echt moet in de playoffs, dat bewijst hij keer op keer.
Die offensive foul in de slotfase was wel een lompe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 01:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
48 punten, heb niet een specifieke slechte actie van hem gezien op het einde. Slechts z'n drietjes waren minder met 1 uit 7. Dus choken zou ik niet echt zeggen. Of had hij een cruciale turnover die ik me nu even niet herinner? Eerder een Ty Jerome die 1/14 FG had
Jammer, hij is de main attractie natuurlijk om te entertainen. Jimmy zal zich wel enigszins terug in Miami voelen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:13 schreef Hathor het volgende:
Curry mist minstens 3 wedstrijden, dat gaat ze de serie kosten.
En dit was thuisquote:Op donderdag 8 mei 2025 09:41 schreef DeeBee het volgende:
Celtics 10/40 3-pt, 25/100 in twee potten, blijven doneren
Twee keer 20 point lead wegchoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |