Waar kan ik aanmelden neefquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Niet thuiswerken en rond 8:00 of 9:00 uit bed rollen, even laptop aanzetten en douchen, paar mailtjes doen,beetje fokken, beetje dom kijken en de dag is zo weer om.
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWVquote:
Thuiswerken is zoveel beter dan op het kantoor, helaaspindakut een dag per week verplicht om te verschijnen met je kutkop maar beter dan de hele werkweek daar zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Niet thuiswerken en rond 8:00 of 9:00 uit bed rollen, even laptop aanzetten en douchen, paar mailtjes doen,beetje fokken, beetje dom kijken en de dag is zo weer om.
Bij het UWV zou je ook mijn luxe baantje kunnen hebben, je moet gewoon bij een overheidsorganisatie of grote speler op de markt zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWV
Beetje voldoening is wel gewenst.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 00:31 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk wel dat hij een goede baan heeft, zo werkt het namelijk in clownswereld.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je hetzelfde wil doen als epicbeardman, het UWV
Je wekker zetten om een bericht te posten voor aandachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Patrick Bateman?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:58 schreef Näsenbar het volgende:
Ik sta elke dag ook om 5:45 op, dan maak ik een groente shake, ga ik mediteren, 10 kilometer hardlopen, douchen en skincare, daarna kwark met vruchten en een kopje koffie en mijn agenda van die dag bekijken.
En daarna weer terug mijn bed in.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haha hier lach ik mee. Hier gaat de wekker om 4u50 om 5u30 de auto in om naar de fabriek te rijden
#arbeiderslevenOhja in België hebben ze nog fabrieken hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
In Nederland niet meerquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja in België hebben ze nog fabrieken hè?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haha hier lach ik mee. Hier gaat de wekker om 4u50 om 5u30 de auto in om naar de fabriek te rijden
#arbeiderslevenEn nooit tijdgebrek? Ik geef mezelf altijd 50 minuten voor de ochtendroutine, maar het is toch telkens maar weer krap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En nooit tijdgebrek? Ik geef mezelf altijd 50 minuten voor de ochtendroutine, maar het is toch telkens maar weer krap.
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik doe alles nog steeds wel snel snel, maar als je dan eerst een sigaretje gaat roken en daarna moet poepen ofzo gaat het al hard met de tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Maar toen mijn geweldige hond nog leefde had ik nog minder tijd omdat ik toen vaak nog wat langer in bed bleef liggen en met hem nog naar buiten moest.
Vroeger ging het makkelijker.
Opstaan, verzorgen, snel eten en weg.
Nu ben ik te oud om altijd snel snel te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |