SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedenavond en welkomquote:Op maandag 5 mei 2025 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn er toch nog redelijk op tijd bij
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn er toch nog redelijk op tijd bij
quote:
Was niet van tevoren bedacht. Ik bedacht het net pas, dat One More Time wel een mooi antwoord op de vraag wasquote:
Het wrange wil dat deze zanger inderdaad op jonge leeftijd is overleden. Romanthony.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
Zo, dit wordt gezongen alsof het ook zijn laatste adem is.
Dat haakte mooi inquote:Op maandag 5 mei 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
En zo moet je ineens weer aan wat anders denken. Geweerschoten met de tekst "this is Radio Freedom"The KLF - 3 AM Eternal (Live At The SSL)
Da's minderquote:Op maandag 5 mei 2025 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
De vlag heeft een uur gehangen hier, toen stormde hij weer los van de stok
Uiteraard wist ik datquote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Het schijnt nét vorige week in geremasterde vorm opnieuw te zijn verschenen. Dat wist Symphonic natuurlijk gewoon.Dr. Pop - World At War
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Ik vrees dat dat onderscheid steeds dunner wordtquote:Op maandag 5 mei 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Wat zullen we hierna doen? De vredesvlag hijsen of de noodtoestand omroepen?
Laten we maar naar de noodtoestand gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Wat zullen we hierna doen? De vredesvlag hijsen of de noodtoestand omroepen?
Die komt later nog wel, in combinatie met een onderwatervoertuigquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Laten we maar naar de noodtoestand gaan.
Een gele?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt later nog wel, in combinatie met een onderwatervoertuig
Das Boot?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt later nog wel, in combinatie met een onderwatervoertuig
Klopt. En ik vind echt alle uitvoeringen van dit nummer fijn. Zelfs de Sash!-remix is een aanrader.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Dat je over zulke nare dingen zulke mooie liedjes kunt maken.
Mooie uitvoering.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Pas een paar jaar geleden (40 jaar na dato) werd deze officiële extended mix gemaakt. Verzoekje van Shii:Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay (extended mix)
Dat was wel bijzonder.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Het is dan wel geen Children, maar het is wél Robert Miles:Robert Miles feat. Kathy Sledge - Freedom (radio edit)
Inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Shii het volgende:
Blijft ook een prachtig nummer. Die tekst. De muziek, nog steeds kippenvel.
Als het om dit onderwerp gaat zekerquote:Op maandag 5 mei 2025 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Het beste Nederlandstalige nummer allertijden? Ik denk het wel.Klein Orkest - Over De Muur
Absoluutquote:Op maandag 5 mei 2025 20:36 schreef Shii het volgende:
Blijft ook een prachtig nummer. Die tekst. De muziek, nog steeds kippenvel.
We zijn er tot 21 uur bijquote:Op maandag 5 mei 2025 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai vanavond trouwens tot 21:30 uur ongeveer. Er komt nog veel moois aan
Wat een bijzonder nummer. Kende het nog niet.quote:
Ik ook niet. Ik heb het vandaag ontdekt, om redenen die weinig te raden overlatenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een bijzonder nummer. Kende het nog niet.
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Een soort van verzoekje:The Beatles - Yellow Submarine
Ja, ik ook. Het idee dat je daar in moet zitten.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik krijg het gewoon benauwd hiervan
Dan moet ik zo maar even de noodtoestand uitroepen!quote:Op maandag 5 mei 2025 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, ik krijg het gewoon benauwd hiervan
Dank voor het luisteren, tot de volgende keerquote:Op maandag 5 mei 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
Dankjewel DJ11 voor de fijne muziek weer. Ik moet er vandoor. Fijne avond nog allemaal.
Fijne avond, Shiiquote:Op maandag 5 mei 2025 20:56 schreef Shii het volgende:
Dankjewel DJ11 voor de fijne muziek weer. Ik moet er vandoor. Fijne avond nog allemaal.
Terug naar de 20e eeuwquote:Op maandag 5 mei 2025 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Ben wat eerder klaar dan gedacht, zo rond 21:22 uur. Er komen nog twee fraaie, nieuwe nummers aan. Maar eerst deze:Rhys Lewis - 21st Century Life
Dit vind ik toch wel een heel fijn nummer, geweldige clip ook.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Om verwarring met een eerder Wham!-nummer te voorkomen, werd het getal "90" in de songtitel gezet.George Michael - Freedom! '90
Zeker. Het is ook een behoorlijk tijdloos nummer - en tevens één van z'n beste.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een heel fijn nummer, geweldige clip ook.
Deze hoort er ook echtbij vandaagquote:Op maandag 5 mei 2025 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Om verwarring met een eerder Wham!-nummer te voorkomen, werd het getal "90" in de songtitel gezet.George Michael - Freedom! '90
Dank voor het luisteren, fijne avond nog, tot de volgende keerquote:Op maandag 5 mei 2025 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
George is onze afsluiter. Dank voor de show
Je laatste nummers stralen wat nostalgie en verdriet uit.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Van lege kamers naar een leeg huis. Er komt maar geen einde aan de invasie van fijne Duitstalige muziek.MAJAN - Das Haus Wird Leer Sein
Voor meer, zie mijn Spotify-playlist Deutsch
Tja, ik pik er gewoon uit wat ik leuk vindquote:Op maandag 5 mei 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Je laatste nummers stralen wat nostalgie en verdriet uit.
Ik vind het niet erg, maar ze raken me qua tekst een beetje.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tja, ik pik er gewoon uit wat ik leuk vind
Ik denk dat jij wel van of in muziek droomtquote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord is voor Drangsal, die eerder vanavond al langskwam met "Bergab". De opvolger daarvan (Die Bestie Mit Dem Brennenden Schweif) heb ik recent gedraaid, maar er is ook nog een voorloper. En die is ook fijn:Drangsal - Ich Hab Von Der Musik Geträumt
Gebeurt weleens ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel van of in muziek droomt
Fijne avond en succes morgen met weer aan het werk moeten.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt voor het luisteren. Fijne week en tot snel (mogelijk zaterdag)
Andere prioriteiten stellen, Symph.quote:Op donderdag 8 mei 2025 13:10 schreef Symphonic het volgende:
Wij zijn er vanavond niet bij. We kijken handbal op tv.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:00 schreef livelink het volgende:
En je moet ook nog concurreren met de nieuwe paus, @:Melting
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:00 schreef livelink het volgende:
Maar goed, ik kan de livestream kijken en R49 luisteren tegelijk
Als je dat maar niet vergeet met alle commotie.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:02 schreef livelink het volgende:
En ergens moet ik vanavond ook nog wel een keer eten ook.
Die kregen we toch cadeau? Ik wist die wel namelijk.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kregen we toch cadeau? Ik wist die wel namelijk.
Blijkbaar dit:quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:06 schreef Melting het volgende:
Weet jij wat er verteld wordt in Lucas 12 vers 22?
Ik weet niet eens wie de Paus isquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:06 schreef Melting het volgende:
Weet jij wat er verteld wordt in Lucas 12 vers 22?
Soms denk ik wel eens dat jij niet eens weet wat pauze is.quote:
Ik heb vandaag bijna een half uur buiten gelopen in de pauze.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat jij niet eens weet wat pauze is.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar dit:
En Hij zeide tot Zijn discipelen: Daarom zeg Ik u: Zijt niet bezorgd voor uw leven, wat gij eten zult, noch voor het lichaam, waarmede gij u kleden zult!
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:07 schreef livelink het volgende:
22 En Hij zeide tot Zijn discipelen: Daarom zeg Ik u: Zijt niet bezorgd voor uw leven, wat gij eten zult, noch voor het lichaam, waarmede gij u kleden zult.
Zo..... doe je goed. Lekker in het zonnetje?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna een half uur buiten gelopen in de pauze.
Ja, was lekker. Steunkousen aanmeten is inderdaad een gedoe, maar mijn vader heeft er wel echt baat bij.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo..... doe je goed. Lekker in het zonnetje?
Ik moest met mijn vader naar het ziekenhuis om steunkousen aan te laten meten, maar toen was het heerlijk om van en naar de auto te lopen.
Hoop dat het mijn vader ook helpt.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was lekker. Steunkousen aanmeten is inderdaad een gedoe, maar mijn vader heeft er wel echt baat bij.
Nee, op het moment even niet. Ik ben echt heel erg moe. Maar dat ligt aan mij en niet aan het werk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:13 schreef Melting het volgende:
Merk je op het werk ook dat het elke week beter gaat, livelink, en dat je zaken los kan laten?
Veel in de zon gaan wandelen dan. Vitamine D is dan goed voor je.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, op het moment even niet. Ik ben echt heel erg moe. Maar dat ligt aan mij en niet aan het werk.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:27 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit natuurlijk wel, maar weet noch de artiest, noch de titel
Trump zal het wel als een persoonlijke art of the deal beschouwen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:26 schreef Melting het volgende:
Een Amerikaanse paus....... Trump heeft ook overal een vinger in de pap.
Leo XIV
Tuurlijk..... helaas wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Trump zal het wel als een persoonlijke art of the deal beschouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stealers wheel is dit.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
Hoi pipeloi dame en heer![]()
Ik luister ook even mee.Hoi Tjoent. Gezellig bij de radio, zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stealers wheel is dit.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:39 schreef livelink het volgende:
Stuck in the middle with you - Robert Palmer?
Ik luister ook even mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stealers wheel is dit.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik luister ook even mee.Welkom Tjoent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stealers wheel is dit.
Ain't it funny how it is
Gemaakt door één of andere elfletterige halve zoolquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Tjoent. Gezellig bij de radio, zie ik.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Gemaakt door één of andere elfletterige halve zool
Zou zomaar kunnen.quote:
Zeg Breezermevrouw..... dat vond ik altijd zo irritant als mensen zo typten.quote:
Komt dat van breezers ja?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg Breezermevrouw..... dat vond ik altijd zo irritant als mensen zo typten.
Dat was toen een Breezertaaltje.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh.. dat wist ik niet. In dat geval rectificeer ik het graag.
Ah..... en wat gaat het worden? Pizza?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Sorry, was even druk met eten bestellen. Geen zin om te gaan koken.
Wat gaat het worden?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
Sorry, was even druk met eten bestellen. Geen zin om te gaan koken.
Voor mij een Italiaanse bol. Voor de heren een pizza.quote:
Heb je er ook nog iets op?quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij een Italiaanse bol. Voor de heren een pizza.
Ik mag het hopenquote:
Oei, living on the edge ditquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Maar er stond niet bij wat er op zat, dus het wordt een beetje een gok.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik mag het hopen![]()
Maar er stond niet bij wat er op zat, dus het wordt een beetje een gok.
Ja, toch knap van mij dat ik zowel artiest als titel fout had.quote:
Komt vast door de honger.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, toch knap van mij dat ik zowel artiest als titel fout had.
Nou..... toch knap dat je er Elton uit gehaald hebt.quote:
Ik wist eigenlijk alleen dat Elton John wel eens samen had gewerkt met Dua Lipa. Vandaar eigenlijk.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:06 schreef Tjoent het volgende:
Dan verwar je Dua Lipa met Cold Heart denk ik
Is dat je droomauto?quote:
Ben dan wel benieuwd of hij geen familie had, die kon helpen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
Ik zat gisteren in de bus met een oude Turkse man met 3 boodschappentassen, die hij in de bus ook al 3x had laten vallen. Hij moest er bij dezelfde halte uit als ik en ik bood aan dat ik twee tassen voor hem uit de bus zou sjouwen, want hij kon zelf al nauwelijks op zijn benen staan. Eén van die tassen was zo loodzwaar dat ik de hele avond last van mijn rug heb gehad![]()
En toen waren we uit de bus en bleek dat die man godsonmogelijk met die 3 tassen thuis kon komen. Samen met nog een passagier hebben we die tassen gesjouwd. Die man kon zelf echt nauwelijks lopen. Mijn hart brak wel een beetje om die situatie.
3?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb al drie droomauto's
Ik heb geen idee. Doordat hij eerder tassen had laten vallen, lag de hele bus wel vol met druivenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd of hij geen familie had, die kon helpen.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Doordat hij eerder tassen had laten vallen, lag de hele bus wel vol met druiven
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is deze goed terecht gekomen. Wat voor auto is dat?Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is deze goed terecht gekomen. Wat voor auto is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilde iets exclusiefs.... gun die vrouw toch ook eens wat.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:20 schreef Tjoent het volgende:
Waarom moet Linda nu zo nodig weer een T achter haar achternaam?
Vooruit maar weer dan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze wilde iets exclusiefs.... gun die vrouw toch ook eens wat.
Fijne avond en leuk dat je er weer even was, Tjoent. Kom gerust nog eens terug.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:26 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat er weer vandoor.
Even m'n tante terugbellen.
Fijne avond en bedankt voor de leuke muziek!
Fijne avond Tjoent.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:26 schreef Tjoent het volgende:
Ondergetekende gaat er weer vandoor.
Even m'n tante terugbellen.
Fijne avond en bedankt voor de leuke muziek!
Beter.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:30 schreef livelink het volgende:
Dat was een goed gevulde Italiaanse Bol.
And guess who just showed up?quote:
Ham, Kaas, Salami, Tomaat, Komkommer, Zoetzure dingen. Ik heb hem niet eens op gekregen.quote:
quote:
Klinkt wel goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ham, Kaas, Salami, Tomaat, Komkommer, Zoetzure dingen. Ik heb hem niet eens op gekregen.
Wat is de temperatuur in het hoge noorden?quote:
Nu 9 graden. In het weekend sneeuwde het (maar toen was ik bier aan het drinken in Amersfoort, dus boeiuh).quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is de temperatuur in het hoge noorden?
Wij gaan een weekend met 23 graden tegemoed.
En de week erna zo'n 19 graden.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu 9 graden. In het weekend sneeuwde het (maar toen was ik bier aan het drinken in Amersfoort, dus boeiuh).
Was wel even een schok met 20+, vooral vrijdag in/bij Tilburg. Was al 10 maanden geleden geplanned allemaal, dus gewoon even mazzel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Meneer gaat gewoon even bier drinken in het warme Nederland. Even de kou ontvlucht?
Dan wel.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Was wel even een schok met 20+, vooral vrijdag in/bij Tilburg. Was al 10 maanden geleden geplanned allemaal, dus gewoon even mazzel.
Ze is stiekum een van de zangeressenquote:
quote:
Nee, de monniken moeten stil zijnquote:
De dochter van een danquote:
Was je bij de monniken?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, de monniken moeten stil zijn![]()
Gewoon met een zooi ongeregeld op pad. Ik was een soort van herder voor ze. Kattenherder. Dronken kattenherder (zowel de katten als de herder).
quote:
Geen dansers gezien, zelfs niet in de vrouwentuin.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen dansers gezien, zelfs niet in de vrouwentuin.
De gids wilde wel de jongste van de groep overtuigen om daar (in het klooster, niet de tuin) te blijven...
Hij ging er over nadenken. Hij heeft kleine kinderen en 's nachts doorslapen leek hem wel wat voor de verandering.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij ging er over nadenken. Hij heeft kleine kinderen en 's nachts doorslapen leek hem wel wat voor de verandering.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij ging er over nadenken. Hij heeft kleine kinderen en 's nachts doorslapen leek hem wel wat voor de verandering.
Moet ie wel eerst gelovig worden.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan kan hij de volgende paus worden.
8u naar bed en om 4u bij de eerste mis zijn. Maar je kan wel doorslapen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ook als monnik moet je wel vroeg op staan.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet ie wel eerst gelovig worden.
Maaruh, die trappisten daar maken ook goede chocolade, wist je dat?
Tja, dan sliep ik liever van 23.00 tot 07.00. Niet dat ik dat red.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
8u naar bed en om 4u bij de eerste mis zijn. Maar je kan wel doorslapen.
Ja, bij velen beter bekend als La Trappe.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet.
Bedoel je bij Koningshoeven?
Zal er nog eens naartoe gaan.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, bij velen beter bekend als La Trappe.
quote:
Dit had ik nooit achter jou gezochtquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Beetje verslaafd.
Maar wel aan bittere (70%-85%).![]()
En puur vind ik ook best lekker.
Heb ik nog geheimen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had ik nooit achter jou gezocht![]()
Ik vind die hele bittere juist niet lekker. Maar goed, ik hou sowieso niet heel erg van chocola.
In de souvenirshop hebben ze het. Zelfs ik vond het aan de prijs, dus bereid je mentaal voorquote:
100% is niet te eten. Dan hap je pure cacao.quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de souvenirshop hebben ze het. Zelfs ik vond het aan de prijs, dus bereid je mentaal voor![]()
Puurder dan gewoon puur hebben ze niet overigens.
* Fogel heeft bij de AH ook Lindt 100% gehaald
Lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
100% is niet te eten. Dan hap je pure cacao.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |