SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
A?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende: * Moeraskat leest de volgende vraag voor, met zachte minachting en te lange stiltes. Welk gebruiksvoorwerp heeft de grootste kans om onbedoeld als metafoor te eindigen in een gedicht? A. Paraplu B. Scheermes C. Spiegel D. Broodrooster
Is het de spiegel?quote:
Je spiegeloog?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach. Heeft m'n psycholoog ook eens wat te doen.
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.quote:
Ja ja, we doen ons bestquote:
De spiegel natuurlijk, het beste vriendje van knappe mensen en de grote gemenerik van de lompe homp.quote:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer belandquote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.
Ik vond die zo voor de hand liggen, met iemand een spiegel voorhouden enzulksquote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Correct: C – de spiegel. Altijd verdacht poëtisch.
Spiegeltje aan de muurquote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer beland
MAKE IT STOP.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
Oke ik verzin de volgende vraag.
* Moeraskat speelt wachtmuziek af
Oké dus het moet moeilijkerquote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die zo voor de hand liggen, met iemand een spiegel voorhouden enzulks
Djs ik dacht, dan is het vast een paraplu, om onder te schuilen of dat iets onder de paraplu van ... valt enzulks
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, als ik je beter had gemonteerd was je niet in duizend stukjes op de vloer beland
En dan gaat het licht aan...quote:Op maandag 5 mei 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spiegeltje aan de muur
Als ik mezelf plamuur
Zie ik de perfectie
Zie
Ik
MIJJJJJJJJJJJJJJ
Lezen is moeilijkquote:
De tering.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
Welke geur herinnert het brein gemiddeld 70% langer dan een kleur, tenzij het ruikt naar emotionele verwaarlozing?
A. Gebakken ui
B. Potloodslijpsel
C. Vochtig wol
D. Kaneel
D?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
Welke geur herinnert het brein gemiddeld 70% langer dan een kleur, tenzij het ruikt naar emotionele verwaarlozing?
A. Gebakken ui
B. Potloodslijpsel
C. Vochtig wol
D. Kaneel
Nee zo gaat het liedje nietquote:Op maandag 5 mei 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan gaat het licht aan...
Nee dat is niet een van de optiesquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
D?
Dat is de enige geur hiervan die ik zo voor me kan halen
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]deze vrouw
Het is natuurlijk Antwoord D: Kaneel. Maar pas op: het activeert ook vergeten beloftes.
Zo ken ik je weerquote:
quote:
Jij altijd met je neequote:
Gezien jouw epos over kaneel net zal het wel D zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
A. Gebakken ui
B. Potloodslijpsel
C. Vochtig wol
D. Kaneel
Hee schattepetatjequote:Op maandag 5 mei 2025 19:37 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat leest de volgende vraag voor, met zachte minachting en te lange stiltes.
Welk gebruiksvoorwerp heeft de grootste kans om onbedoeld als metafoor te eindigen in een gedicht?
A. Paraplu
B. Scheermes
C. Spiegel
D. Broodrooster
quote:
Nee dat is echt voor jou hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee schattepetatje![]()
Ik begrijp dat jij volgend jaar de scheurkalender doet?
quote:
Ik weet niet hoe dat moetquote:
wat is ditquote:Op maandag 5 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
Wat gebeurt er als je een spiegel in een moeras achterlaat bij volle maan?
A. Niets — tenzij je kijkt
B. De spiegel verdampt
C. Je ziet de toekomst van je huisdier
D. De maan stelt vragen
Gewoon een scheurkalender kopen en elke dag een foto van een blaadje postenquote:
Aquote:Op maandag 5 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
B. De spiegel verdampt
D. De maan stelt vragen
We doen een quizquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee schattepetatje![]()
Ik begrijp dat jij volgend jaar de scheurkalender doet?
quote:
Dante's Peakquote:Op maandag 5 mei 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
A
Tenzij er toxische stoffen in dat moeras zitten, dan kan B ook nog
Ieniemimosa?quote:
bestaat dat?? Kopen!quote:Op maandag 5 mei 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Pubquizscheurkalender
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
B. De spiegel verdampt
D. De maan stelt vragen
Een tientje maar bij de brunaquote:
Correctquote:Op maandag 5 mei 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
A
Tenzij er toxische stoffen in dat moeras zitten, dan kan B ook nog
Daar verdween wel meer dan een spiegelquote:
Jaquote:
Slimste mens is vaak ook leukquote:Op maandag 5 mei 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg houd ik helemaal niet zo van triviaspelletjes, ondanks dat het vat zo nu en dan spontaan wat ongevraagde kennis over de rand klotst.
Dat gezegd hebbende kijk ik wel iedere vrijdag 2 voor 12.
Cquote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is het meest voorkomende excuus onder niet-bestaande wezens die hun belasting niet betalen?
A. “Ik dacht dat ik metaforisch was.”
B. “Ik leef in een andere tijdzone.”
C. “Mijn schaduw is zelfstandige.”
D. “Ik ben een rookgordijn.”
Aquote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is het meest voorkomende excuus onder niet-bestaande wezens die hun belasting niet betalen?
A. “Ik dacht dat ik metaforisch was.”
B. “Ik leef in een andere tijdzone.”
C. “Mijn schaduw is zelfstandige.”
D. “Ik ben een rookgordijn.”
Jaaa uiteraard. Altijd de metafoor de schuld geven!quote:
Kutspiegels.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De spiegel natuurlijk, het beste vriendje van knappe mensen en de grote gemenerik van de lompe homp.
Ooohhoo antwoorden verzinnneerrrrquote:Op maandag 5 mei 2025 19:56 schreef essnhills het volgende:
Of nee wacht
E. "Ik droomde dat ik dat al had gedaan"
spelletjes kijken is wel leukquote:Op maandag 5 mei 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
Gek genoeg houd ik helemaal niet zo van triviaspelletjes, ondanks dat het vat zo nu en dan spontaan wat ongevraagde kennis over de rand klotst.
Dat gezegd hebbende kijk ik wel iedere vrijdag 2 voor 12.
Ik ben afgehaakt toen 75% van de dingen die ik wist per onderwerp nooit op het bord stonden, en dat er dan wel dingen tussen zaten die slechts marginaal relevant waren.quote:
E: Dissociatiequote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
Welke emotie is verboden in het handboek voor existentiële hoveniers?
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
C. Verlangen naar compost
D. Bladverlies
* Moeraskat trekt haar snorharen recht, doopt haar poot in metaforisch moeraswater, en presenteert met een zucht vol kattenminachting het antwoord: “nee”quote:
verzin je dit zelf?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Bquote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Bquote:Op maandag 5 mei 2025 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
A. Spijt
B. Gematigd enthousiasme
D. Bladverlies
Ik weet niet wat er in dat water zit, maar ik wil er op zich ook wel wat van proberen.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat trekt haar snorharen recht, doopt haar poot in metaforisch moeraswater, en presenteert met een zucht vol kattenminachting het antwoord: “nee”
Oké vooruitquote:Op maandag 5 mei 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in dat water zit, maar ik wil er op zich ook wel wat van proberen.
Dan kan het alleen maar D zijnquote:
Wel, die andere 3 zijn existentiële uitingen, B is een uiting van verlangenquote:
toen ik nog films keekquote:Op maandag 5 mei 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar verdween wel meer dan een spiegelLang niet gezien trouwens, was vroeger een van mijn favoriete films
Verlangen mag geen hoop zijnnnnquote:Op maandag 5 mei 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel, die andere 3 zijn existentiële uitingen, B is een uiting van verlangen
Maar, een hovenier zonder blad, bestaat die wel?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Correct is: C — verlangen mag, maar niet naar compost. Dat zou hoop betekenen.
Ha!
Ja of wel, een boom verliest ook elk jaar zijn bladen om daarna weer opnieuw te bloeien. Met blad of zonder blad blijf je een boomquote:Op maandag 5 mei 2025 20:03 schreef essnhills het volgende:
Een existentiële hovenier zonder blad kan natuurlijk niet
Compost daarentegen, MOET een hoop zijn.quote:
Denk het welquote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar, een hovenier zonder blad, bestaat die wel?
Existentiële crisis meteen
Smoothquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Compost daarentegen, MOET een hoop zijnnnnnnnnn
Ook als er niemand is om het blad te horen vallen?quote:
Heb het voor m’n mond zitten nuquote:Op maandag 5 mei 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook als er niemand is om het blad te horen vallen?
Daarom, existentiële vragen gaan niet om verlangen, maar om waaromquote:
Ja maarquote:Op maandag 5 mei 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, existentiële vragen gaan niet om verlangen, maar om waarom
Tenzij die een blad voor zijn kop heeftquote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of wel, een boom verliest ook elk jaar zijn bladen om daarna weer opnieuw te bloeien. Met blad of zonder blad blijf je een boom
Maar heeft een boom een kop?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tenzij die een blad voor zijn kop heeft
Ze hebben wel knoppenquote:
Horen er dan vragen op de scheurkalender?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Compost daarentegen, MOET een hoop zijn.
Als een soort afstandbedieningquote:
Die rode neus is een beetje muchquote:
Die rode sok van Fles ookquote:Op maandag 5 mei 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die rode neus is een beetje much
Dat stort als een kaartenhuis in elkaar zodra ik vermoed dat de ander er misschien voor openstaat, gek genoeg.quote:
Oj dat is wel herkenbaar eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat stort als een kaartenhuis in elkaar zodra ik vermoed dat de ander er misschien voor openstaat, gek genoeg.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook een keer witte sokken aan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien gebeurt dat wel veel vaker ook. Met zwarte sokken merk je het niet eens...Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Kruin toch?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die rode neus is een beetje much
ditquote:
Ja, dan gaat het ergens omquote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
ditals het serieus is dan durf ik het niet meer
Ik heb wel tijd voor jequote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog één keer gevraagd of ie zin had in een vervolgdate, daar reageerde ie positief op om me vervolgens te weinig aandacht te geven. Dat hoef ik niet, maak tijd voor me
Weet ik tochquote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Hadden jullie al meegekregen dat mijn date inderdaad klaar is? Het was lief dat mensen hier zeiden 'misschien heeftie het druk' en uiteraard zou dat kunnen maar eigenlijk is mijn ervaring dat als iemand zich anders gaat gedragen het altijd einde verhaal is. Bye
maar alleen niet-serieus, anders durven we niet meerquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
En daar is een nieuw KSC-koppel....![]()
![]()
Nu al zin in alle drama als ze uit elkaar gaan en er partij gekozen gaat worden.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Op zijn Stigs, snel en goedquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga straks naar het 5 mei concert kijken, want FLOOR JANSEN, zo te zien komt ze gelukkig vroeg in het programma...
Dit jaquote:Op maandag 5 mei 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar alleen niet-serieus, anders durven we niet meer
Ik ken het verhaal niet, maar dit klinkt als een goede beslissingquote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog één keer gevraagd of ie zin had in een vervolgdate, daar reageerde ie positief op om me vervolgens te weinig aandacht te geven. Dat hoef ik niet, maak tijd voor me
quote:
Ooit wel eens geprobeerd, en ik ging oprecht gewoon hakkelen.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ditals het serieus is dan durf ik het niet meer
Het was wel eventjes jammer maar vooral omdat ik dacht 'waarom a zeggen en b doenquote:
Meer dan fair enough.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:16 schreef Crack_ het volgende:
Dan maar proberen te zien als 'leuke ervaring' iddquote:Op maandag 5 mei 2025 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het was wel eventjes jammer maar vooral omdat ik dacht 'waarom a zeggen en b doen', ik snap dat echt niet
. Mn gevoel was wel echt superrr chill bij deze gast en blij dat ik dat weer eens mocht meemaken, even herinnering hoe dat voelt
![]()
Ken hem verder niet goed genoeg om hem leuk te vinden voor zn persoonlijkheid, dus weet ook niet of dat een gemis is
Vind ik ook, ben ik ook aan het leren. Niet kijken naar wat men zegt maar naar wat men doet, vind ik niet makkelijk maar doet me wel goedquote:Op maandag 5 mei 2025 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, maar dit klinkt als een goede beslissing
Het rijmt dus het is waar!quote:Op maandag 5 mei 2025 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, ben ik ook aan het leren. Niet kijken naar wat men zegt maar naar wat men doet, vind ik niet makkelijk maar doet me wel goed
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ooit wel eens geprobeerd, en ik ging oprecht gewoon hakkelen.
Volgende keer gewoon gaan hakkenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ooit wel eens geprobeerd, en ik ging oprecht gewoon hakkelen.
Ik ben geen gabber, ik ben een zwabber.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon gaan hakken
[ afbeelding ]
Maar waar is de spiegel?quote:
quote:
ik weet niet of ik het zo jammer vindquote:Op maandag 5 mei 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan maar proberen te zien als 'leuke ervaring' idd
Maar wel jammer dat het de kans verder niet kreeg
'Strak strak in mijn ruimtepak, kijk eens hoe ik zwab zwab'?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben geen gabber, ik ben een zwabber.
Komt vast ooit goed. Meer vertrouwen hebben in dat anderen mij leuk kunnen vinden, en dat ik niet per se helemaal perfect hoef te zijn om goed genoeg te zijn.quote:
Oeh.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lemon squeezie? ik heb citroen limonade?
Nou ja nee. Maar Essn heeft er kennelijk eentje met pubquizvragenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Horen er dan vragen op de scheurkalender?
Ja ik bedoel ook jammer dat het zo uitpakte. Niet per se jammer om hemquote:Op maandag 5 mei 2025 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ik weet niet of ik het zo jammer vindik vind het verschrikkelijk als ik het idee heb dat iemand niet eerlijk is want dat vind ik zoooooo vermoeiend omdat ik dan zelf niet meer weet hoe en wat
daar had ik heel even moeite mee
Wel jammer dat het op deze manier liep ja, want onnodig denk ik dan![]()
Doe je even tussen neus en lippen door natuurlijkquote:
Doe dat dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man Bevrijdingsdag.
Heerlijk weer, festivals goed bezocht, veteranen alles.
En waar heeft iedereen het over? ROOKBOM ROOKBOM ROOKBOM
zwijg het gewoon dood okee.
ohquote:Op maandag 5 mei 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook jammer dat het zo uitpakte. Niet per se jammer om hem
de ironiequote:Op maandag 5 mei 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man Bevrijdingsdag.
Heerlijk weer, festivals goed bezocht, veteranen alles.
En waar heeft iedereen het over? ROOKBOM ROOKBOM ROOKBOM
zwijg het gewoon dood okee.
heb je die serie met die omaatjes gezien op npo? vond het ook wel iets voor jouquote:
hardgelopen?quote:
Minder vaak dan ik zou moeten doen.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je die serie met die omaatjes gezien op npo? vond het ook wel iets voor jou
[..]
hardgelopen?wist niet dat je dat deed, lekker!
Over die bekakte bejaarden in A'dam?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je die serie met die omaatjes gezien op npo? vond het ook wel iets voor jou
[..]
hardgelopen?wist niet dat je dat deed, lekker!
Op tijd voor mediterraanse begrippen?quote:Op maandag 5 mei 2025 20:42 schreef mschol het volgende:
asperges gekookt, nu nog 15-20 minuten in de pan.. kan ik relatief optijd nog eten
schattigquote:Op maandag 5 mei 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nee. Maar Essn heeft er kennelijk eentje met pubquizvragen
Je bent ook heel leuk, de hele tafel juichde vorige week toen je er wasquote:Op maandag 5 mei 2025 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Komt vast ooit goed. Meer vertrouwen hebben in dat anderen mij leuk kunnen vinden, en dat ik niet per se helemaal perfect hoef te zijn om goed genoeg te zijn.
Juichende tafels, ik hou ervan.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent ook heel leuk, de hele tafel juichde vorige week toen je er was
Ze bloost, wat schattig.quote:
Ja, enorm.quote:
Nee. 5 mei concert. FLOOR JANSEN trad zojuist op. De rest vind ik minder interessantquote:
oh ik zie het wel op Jijbuis danquote:Op maandag 5 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. 5 mei concert. FLOOR JANSEN trad zojuist op. De rest vind ik minder interessant
Oh, gemist, jammer.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. 5 mei concert. FLOOR JANSEN trad zojuist op. De rest vind ik minder interessant
Ze zong Euphoriaquote:
Die met die kale man was ook goed hé?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zong Euphoria
Maar komt vast wel op'Youtube zoals Fles zegt
Henk Poort??quote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die met die kale man was ook goed hé?
JA!!!!! Henk Poort, dat was het.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Henk Poort??
Ja. Toen liet ze horen (wat ik en de hele metalminnende wereld al wist )wat voor stem ze had..
En de filmklassieker "an officer and a gentleman" draait ook nogquote:
Dan kunnen we nog lang niet naar bed.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En de filmklassieker "an officer and a gentleman" draait ook nog
22:40. Is te doen. Maar ik ga het niet doenquote:Op maandag 5 mei 2025 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kunnen we nog lang niet naar bed.
Dat ie daarvoor koos bij Beste Zangers vond ik een beetje mwa..quote:
Goorlellerij van de bovenste plankquote:
Echt hequote:Op maandag 5 mei 2025 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goorlellerij van de bovenste plank![]()
Ik zie nu voor me hoe je oprecht probeert niet alles tegelijk naar binnen te kiepenquote:
Henk is Henk. Henk hoeft geen Floor te zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat ie daarvoor koos bij Beste Zangers vond ik een beetje mwa..
Ook met de reden een van mijn kinderen zei een metalband heeft dat ook gecoverd..
Floor heeft zelf echt wel dingen gemaakt die een operazanger ook zou moeten kunnen wmb. Ja okee Henk is geen sopraan, maar toch...
Akkoord.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht maar op de applaudisseerde stoelen.
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je oprecht probeert niet alles tegelijk naar binnen te kiepen
KIEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Even wat Tresor uit m'n longen hoesten.quote:
Ja, doe eens avontuurlijk.quote:
Tresor is toch eigenlijk ontbijt?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even wat Tresor uit m'n longen hoesten.
Brb.
Ja klopt, maar gaat er iets normaal hier?quote:
GeMo!quote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Den koffiemachien staat al gezellig te pruttelen en te proetelen.
hallo dat is al een week oudquote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / Jonnie Boer overleden.
@:uitstraling
Wist jij dit?
Jij leest dit nu pas voor het eerst??quote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist jij dit?
Hallo, oke.quote:
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij leest dit nu pas voor het eerst??
Ja tuurlijk, Neerlands op een na grootste topkok ooit overleden.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wist jij dit?
Hm, wel erg jong overleden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, Neerlands op een na grootste topkok ooit overleden.
Ja, nee, okequote:Op maandag 5 mei 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gaat er iets normaal hier?
Ook nee![]()
Oke, thnx, bai.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven een fornuis hangen en ondernemen is nu eenmaal niet zo gezond.
Heeft zich dus een beetje doodgewerkt?quote:
+ onder druk moeten presteren...quote:Op maandag 5 mei 2025 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boven een fornuis hangen en ondernemen is nu eenmaal niet zo gezond.
Ik heb nu ook thee in m'n longen.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie beter ben met potten en pannen maar ja ik heb er mijn beroep niet van gemaakt, in alle bescheidenheid.
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Heeft zich dus een beetje doodgewerkt?
Je grenzen kennen is erg belangrijkquote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.
*Kucht in carpaccio in de magnetronquote:Op maandag 5 mei 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik een stukkie beter ben met potten en pannen maar ja ik heb er mijn beroep niet van gemaakt, in alle bescheidenheid.
Probeer je het weg te spoelen?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu ook thee in m'n longen.
Naast Tresor.
![]()
![]()
Of de Ribeye met clotted cream met frambozenjam.quote:
M'n longen?quote:
Okequote:
Ja dit was best smerig, van dat runderbloed vermengt met een soort zoete te dikke slagroomquote:Op maandag 5 mei 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of de Ribeye met clotted cream met frambozenjam.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dit was best smerig, van dat runderbloed vermengt met een soort zoete te dikke slagroom
Wel braaf opgegeten.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou klinkt echt heerlie de peerlie hoor
Minimaal 500 gram?quote:
Jij werkt je toch ook helemaal het kwaksel om het land draaiende te houden.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel wat koks die ineens dood neervallen, fijnstof en jezelf helemaal naar de kwaksel werken.
Figuurlijk, dan toch wel?quote:
Ja maar dat doe ik met mijn pink.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij werkt je toch ook helemaal het kwaksel om het land draaiende te houden.
Welterusten Lucquote:
Je hebt het nu over ons hier of niet?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Doe ik ook met liefde en zorgzaamheid voor de mensen die het minder getroffen hebben in Nederland.
Dank u, dank uquote:
Minder getroffen hoe? Mentaal?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Doe ik ook met liefde en zorgzaamheid voor de mensen die het minder getroffen hebben in Nederland.
quote:
Ben al een trouwe volger.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#volg mij voor meer culinaire tips.
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekochtquote:Op maandag 5 mei 2025 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#volg mij voor meer culinaire tips.
Zonder plastic en PFAS?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekocht
Hot topic hoor.quote:
Wat voor iets?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een mini-pan gekocht
Je bent zelf hot.quote:
Potverdorie, alsof ik een paar uur terug in de tijd ga.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft microplastics in z'n hersenen.
quote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedereen heeft microplastics in z'n hersenen.
Dank je!quote:
Ik herhaal het nog even voor ons aller USquote:Op maandag 5 mei 2025 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Potverdorie, alsof ik een paar uur terug in de tijd ga.
quote:
Goed zo.quote:
WULPS!!!quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je!
Your're not so bad yourself
Chique pannetjes ook welquote:Op maandag 5 mei 2025 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Debuyer; misschien van het weekend wel meenemen.
Omdat ik het daar nu al 2x over gehad heb, vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over microplastics?
Ga ik nu dood?quote:Op maandag 5 mei 2025 22:35 schreef UitStraling het volgende:
"Theezakjes van merken zoals Pickwick of Lipton Tea bevatten vaak microplastics die vrijkomen als je een lekker kopje thee aan het zetten bent. Dit is slecht voor je gezondheid én hierdoor mogen de zakjes niet bij het gft-afval."
Lekker door het losse zand lopenquote:Op maandag 5 mei 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Sporten had focus op de benen
Intern vloekend aan de gang gegaan, dus morgen helemaal strompelen.
![]()
![]()
EINDELIJK! Na al die jaren, eindelijk de bevestiging. Het is niet normaal.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je!
Your're not so bad yourself
Omdat ze in je heaufd zitten, en in je vingertoppen. Ze nemen onze gedachten en getype over.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
Waarom gaat het hier zo vaak over microplastics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |