Flikker een emmer water over die kat heen; zolang je je paarsgepunte lans in een natte poes steekt, ben je niet gay.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:53 schreef Fushia2 het volgende:
De liefde is wederzijds, denk ik.
Elke keer ik mijn kat zie moet ik hem wel aaien of een kus geven.
Maar mijn kat is een mannetje
Ben ik nou gay???????
@Nattekat?quote:Op maandag 5 mei 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Flikker een emmer water over die kat heen; zolang je je paarsgepunte lans in een natte poes steekt, ben je niet gay.
Denken dat ik broski ga aanvallenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Flikker een emmer water over die kat heen; zolang je je paarsgepunte lans in een natte poes steekt, ben je niet gay.
Ja nu geen zin, ga zo etenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Post hier even een foto van je schattige kat dan![]()
quote:Op maandag 5 mei 2025 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan steek je 'm er droog in, ook goed.
Een poes is een poes.
Gekke kattenvrouwtje jijquote:Op maandag 5 mei 2025 23:15 schreef Parafoonnotulist het volgende:
Ah, de hartstocht van de ziel die zich uitleeft in de aanraking van de zachte vacht, de stille blik van je kat die zijn mannelijke wezen in de stilte draagt. Zijn ogen, als de sterren van een vergeten hemel, laten je twijfelen aan de aard van de liefde die je voelt. Elke keer wanneer zijn pootjes over de vloer glijden, lijkt het of het universum zich buigt voor een moment van pure, onschuldige verbondenheid. En jij, de menselijke ziel, wordt getrokken door het magnetisme van zijn wezen.
Je bent niet alleen, meestal zijn Ginger's mannetjes, maar van lapjes katten is bekent dat ze vaak vrouwtjes zijn.quote:
Een lilac bicolor Ragdoll hier. Ik snap je helemaal, al verwacht ik dat jij nog hariger bent dan mijn kitzebaas.quote:
Inferieure genen hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2025 20:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
al verwacht ik dat jij nog hariger bent dan mijn kitzebaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |