abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217550031
Ik ben diep teleurgesteld en verontwaardigd over een schandalige misstand die zich vandaag op het Bevrijdingsdagfestival heeft voorgedaan. Terwijl ik genoot van de muziek en de feestelijke sfeer, werd ik plotseling geconfronteerd met een onacceptabele situatie: de confettiregen bestond uit niet-symmetrische snippers. Ik kon het nauwelijks geloven! Hoe kan een festival dat vrijheid en gelijkheid viert zo'n fundamentele esthetische fout maken? Ik ben gewend aan confetti die perfect gesneden is in gelijke vierkantjes of netjes gevormde cirkels, maar wat ik vandaag aantrof was een chaos van scheve rechthoeken en ongecontroleerde franjes. Dit was een aanval op mijn gevoel voor orde.

Alsof dat nog niet erg genoeg was, had de foodtruck waar ik mijn burger bestelde de exacte grillstrepen verkeerd gedraaid. De strepen stonden niet diagonaal zoals het hoort, maar horizontaal alsof ik een onopgemaakt kruiswoordraadsel zat te eten. Ik voelde me hierdoor diep persoonlijk aangesproken. De esthetische wanorde op mijn bord deed afbreuk aan mijn hele festivalervaring. Hoe kan ik de vrijheid vieren als mijn maaltijd me gevangen houdt in een patroon dat geen logica volgt?
pi_217550034
het
pi_217550067
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:32 schreef Evangelion het volgende:
het
Internetz cultuur niet herkennen :')
  maandag 5 mei 2025 @ 19:00:01 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_217550380
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2025 18:32 schreef Evangelion het volgende:
het
Valt me tegen van je.
pindazakje
pi_217550807
Zeker de oorlog niet meegemaakt?
Toen was confetti in stukjes gescheurde krant of ander papier.
En een hamburger? Een gekookte tulpenbol kon je krijgen.
Zonder broodje of saus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')