SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je komt in Ademnoodquote:Op maandag 5 mei 2025 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de kust veilig, zet je lippen op de mijne en je kust veilig, mond op mond zoals die roddels in de buurt
Ik haak af op dit soort romantiek.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
Dat ik krijg wat ik wil van jou
Mond op mond we doen het nou
Over de loop der jaren gewoon meer dingen aangedurfd. Zelf een huis gekocht bijvoorbeeld. Stoute schoenen aangetrokken en wat meer op dames afgestapt (blauwtjes galore maar daar leer je van). Motorrijbewijs gehaald. En nu een leuke baan waar ik al 8 jaar lekker werk. Jezelf ontwikkelen daar vooral geleerd ookquote:Op maandag 5 mei 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, ik wilde denk ik ook weg voor het idee van 'daar kan ik helemaal doen wat ik zelf wil en niemand kent me'. Dat is natuurlijk zo maar werkt twee kanten op, geldt voor zowat alles gok ik
En wat goed, wat ben je allemaal aan het doen?
[Want je bent waardeloos, ja kijk nu maar boosquote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je komt in Ademnood
Want de kans is groot
oke doeiquote:
Ohhh, meer je eigen leven leiden?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over de loop der jaren gewoon meer dingen aangedurfd. Zelf een huis gekocht bijvoorbeeld. Stoute schoenen aangetrokken en wat meer op dames afgestapt (blauwtjes galore maar daar leer je van). Motorrijbewijs gehaald. En nu een leuke baan waar ik al 8 jaar lekker werk. Jezelf ontwikkelen daar vooral geleerd ook
Ademnoodquote:
Jazeker. Woon nu samen sinds een paar maanden en dat gaat prima. Gun mezelf ook meer dingen. Volgend jaar trakteer ik mezelf op een nieuwe motor bijvoorbeeldquote:Op maandag 5 mei 2025 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, meer je eigen leven leiden?![]()
wat fijn dat het je ook lukt!
Echt hequote:
*zip*quote:
Dag dagquote:
Stond blijkbaar haaks op haar behoefte.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Wel goeie haakpun
Dat dan weer wel
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 5 mei 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Ik keek perongeluk naar mn mail, moest ik niet doen. Ik besteed echt te veel tijd aan 'stel dit dat'. Ik ben me daar zo bewust van maar weet nog niet zo goed hoe ik daar anders mee om kan gaan. Heel vaak tegen mezelf zeggen dat ik het eerst maar moet afwachten helpt niet![]()
Mijn werk is zo chill eigenlijk, behalve dat mijn hoofd vaak denkt 'JA MAAR DIT DAT ZUS ZO' hou je bek joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker. Woon nu samen sinds een paar maanden en dat gaat prima. Gun mezelf ook meer dingen. Volgend jaar trakteer ik mezelf op een nieuwe motor bijvoorbeeld
pas op, straks raken onze tongen elkaarquote:
Dat moeten we niet willen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat goed
je leeft voor jezelf
en fijn om te lezen, werkt ook motiverend voor anderen (of voor mij)
[..]
pas op, straks raken onze tongen elkaar
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, in dat geval
Speciaal voor je hoofd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee het ging nu over iemand met vragen. Niet meer dan dat, mijn hoofd 'diegene heeft zeker vragen omdat ie het er niet mee eens is, moet ik me weer verantwoorden'
ik heb echt geen idee, en al zou diegene dat denken, dan zou dat ook mogen en zou dat niet mijn probleem hoeven/moeten zijn. Dat laatste is nog een stapje te ver om aan te werken maar werken aan die 'dit verzin je, wacht het even af' wil ik wel. Denk trouwend dat het ook wel lukt maar kost tijddddd. En thank you![]()
Baby darling doll face honey
Iewlquote:Op maandag 5 mei 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat goed
je leeft voor jezelf
en fijn om te lezen, werkt ook motiverend voor anderen (of voor mij)
[..]
pas op, straks raken onze tongen elkaar
ik ga ook zo een bierie pakken, wat heb jijquote:
goed voor je weerstandquote:
Ja een 0,0 eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga ook zo een bierie pakken, wat heb jij
[..]
goed voor je weerstand
Ohquote:Op maandag 5 mei 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ga ook zo een bierie pakken, wat heb jij
[..]
goed voor je weerstand
De Lidl heeft nu ook karamelijsjes eigenlijk hetzelfde idee maar ik vind ze lekkerder.quote:
Ik heb een rosétjequote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:25 schreef Ama het volgende:
[..]
De Lidl heeft nu ook karamelijsjes eigenlijk hetzelfde idee maar ik vind ze lekkerder.
prima toch?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Die kan wel een boostertje gebruiken
Misschien dan toch ff gaan tongen
Gaaf.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een gewone bosmuis in de tuin.![]()
[ afbeelding ]
Nee want jk hou niet van aardbeiquote:Op maandag 5 mei 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo'n heeeele fruitige waarin de aardbei je tegemoet komt?![]()
Uhmmmmquote:Op maandag 5 mei 2025 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
prima toch?
[..]wil je met mij? of met airwin? of iemand anders?
Maar die horen hier toch helemaal niet (in een woonwijk)?quote:
oh ja nee dan moet je die niet pakken neequote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee want jk hou niet van aardbei
Maar wel een halfzoetedrinkt lekker weg
allebei?!?!quote:
Komen ook in tuinen voor. Minder vaak, maar toch.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die horen hier toch helemaal niet (in een woonwijk)?
Ik heb het idee dat ie gewond is ook.
Jawel, maar dat inkakken is een beetje mijn constante staat van zijn op het moment. Dus boeiequote:Op maandag 5 mei 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ja nee dan moet je die niet pakken nee
maar lekker, heb jij neit dat je dan heel erg inkakt zometeen?
[..]
allebei?!?!
Hallo Maartenquote:
Wie dan?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kijk even niet en ineens loopt iedereen hier met elkaar te tongen.
Mijn tienerjaren all over again.
En weer thuis. 10.488 inmiddels. Schoentjes mogen wel uit. Even balkonnetjequote:Op maandag 5 mei 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer even buiten lopen. Het is best fris dus ik zit nu op te warmen bij de friettent![]()
7097 stapjes inmiddels.
Mijn broer werd vroeger altijd Bosmuis genoemdquote:Op maandag 5 mei 2025 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een gewone bosmuis in de tuin.![]()
[ afbeelding ]
Ziet eruit als Laura Prepon dus ik denk van niet.quote:
Ohja, met anderen is sowieso anders dan wanneer je thuis in het zonnetje alleen een drankje zou doen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, maar dat inkakken is een beetje mijn constante staat van zijn op het moment. Dus boeie
Nee drink niet zoveel hoor. Meestal 1 of 2 glaasjes als ik bij mijn ouders ben
En ik ben nu daar dus zit met mijn moeder aan een wijnte
Tongen met iedereen voor ultieme immuunsysteemboost?
... sitting in a tree...quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekkie en Essie en Airwin met z'n drietjes.
Aiw wil jou ook wel zoenen hoor, als je een rokje aan doet.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien dat die mond met speekseldraadjes van haar isquote:Op maandag 5 mei 2025 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet eruit als Laura Prepon dus ik denk van niet.
je fantasie slaat op holquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, met anderen is sowieso anders dan wanneer je thuis in het zonnetje alleen een drankje zou doen.
Ik weet niet hoeveel mensen het optimale aantal zou zijn
Dat is goed voor je immuunsysteemquote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef maartenleestmee het volgende:
[..]
Hallo!
Wat lees ik hier nu over tongen?
Alles voor jouw goede gezondheid natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is goed voor je immuunsysteem
En slibtongetjes zijn erg lekker
Wat!? Ik dacht dat het echt was.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien dat die mond met speekseldraadjes van haar is
[..]
je fantasie slaat op hol
Een vloer van 400 graden lijkt me niet heel ideaalquote:Warmtepompproducent: ‘Vergeet die thuisbatterij, gebruik betonvloer zoals een pizzaoven’
https://www.ad.nl/eindhov(...)-pizzaoven~a7aa3eda/
Ja in Oostenrijk maar ik weet niet of daar een station is.quote:
Een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vloer van 400 graden lijkt me niet heel ideaal
Ah shit, die zit net in de was.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aiw wil jou ook wel zoenen hoor, als je een rokje aan doet.
Awww lief van jequote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles voor jouw goede gezondheid natuurlijk
Vind het sowieso raar dat mensen commentaar hebben op iemands naamquote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Het dochtertje van mn broertje heet Niene, en er zeggen best wat mensen 'ik zou die e niet hebben gedaan'. Ja oke, die zouden hun kind Nine hebben genoemd? Die mensen komen echt hun boerengat niet uit
ja eens, ik wil eigenlijk random shit terug zeggen ' hahaha ja poep hamster chips'quote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso raar dat mensen commentaar hebben op iemands naam![]()
![]()
Volgens mij staan daar net aan drie huizen of zo.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja in Oostenrijk maar ik weet niet of daar een station is.
Hooooooooiquote:
Gewoon pizza op de vloer bakkenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vloer van 400 graden lijkt me niet heel ideaal
Ik heb wel gewandeld?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooooooooi
Ik moet vanavond sporten en ik probeer moed te verzamelen
Und du? Nog sporten deze week of een tussenstop ingelast?
Succes verzekerdquote:Op maandag 5 mei 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja eens, ik wil eigenlijk random shit terug zeggen ' hahaha ja poep hamster chips'
tussenstop want veel met tuin bezig en dan ben ik opquote:Op maandag 5 mei 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooooooooi
denk dat ze gewoon even willen babbelen en hun visie willen laten blijken ondanks dat ze wel snappen dat we daar niet zo veel aan hebbenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Succes verzekerd![]()
Maar wat willen die mensen dan? Dan je per direct even naar het gemeentehuis gaat en een naamsverandering naar suggestie gaat invoeren? Met terugwerkende kracht dan he
You got thisssssssssssquote:Op maandag 5 mei 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tussenstop want veel met tuin bezig en dan ben ik opmaar wil het wel oppakken want merk dat ik het niet alleen doe om fysiek bezig te zijn maar het ergens naar toe werken vond ik ook heel chill
YOU CAN DO ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Lekker gewandeld vandaagquote:Op maandag 5 mei 2025 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hooooooooi
Nou ja, hopelijk dan maarquote:Op maandag 5 mei 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk dat ze gewoon even willen babbelen en hun visie willen laten blijken ondanks dat ze wel snappen dat we daar niet zo veel aan hebben
Zeker als het zo'n mooie timing heeft.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het sowieso raar dat mensen commentaar hebben op iemands naam![]()
![]()
Zonder is ook goedquote:
Ahwwww de Theresiastraatquote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Maar hey, iets anders! We krijgen een Hema in de theresiatstraat en een bibliotheek in de wijk. Vooral dat laatste vind ik heel leuk@:4everblackeyed
Jij bent Laura Prepon?quote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee schat dat is Laura Prepon.Maar volgens @:monsterkoekie ben ik het wel.
MK heeft vele gedaantes!quote:Op maandag 5 mei 2025 17:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee schat dat is Laura Prepon.Maar volgens @:monsterkoekie ben ik het wel.
Omdat het nog steeds op het pad zit en niet al de beschutting van de tuin heeft opgezocht.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen ook in tuinen voor. Minder vaak, maar toch.
Kan natuurlijk gewond zijn. Waarom denk je dat?
Ja idd, lekker boeiend wat jij vindt, Gerda.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker als het zo'n mooie timing heeft.
Verse ouders, helemaal in de wolken met hun nieuwe kindje, helemaal verliefd enzo. En dan komt er zo'n zuurpruim "oh dat vind ik geen mooie naam"
Dat is wel waar ja.quote:
Hoe weet jij datquote:
Ja, wellicht heb je wel gelijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het nog steeds op het pad zit en niet al de beschutting van de tuin heeft opgezocht.
quote:
Over welke naam gaat hetquote:Op maandag 5 mei 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker als het zo'n mooie timing heeft.
Verse ouders, helemaal in de wolken met hun nieuwe kindje, helemaal verliefd enzo. En dan komt er zo'n zuurpruim "oh dat vind ik geen mooie naam"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |