Mijn broer werd vroeger altijd Bosmuis genoemdquote:Op maandag 5 mei 2025 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een gewone bosmuis in de tuin.![]()
[ afbeelding ]
Ziet eruit als Laura Prepon dus ik denk van niet.quote:
Ohja, met anderen is sowieso anders dan wanneer je thuis in het zonnetje alleen een drankje zou doen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, maar dat inkakken is een beetje mijn constante staat van zijn op het moment. Dus boeie
Nee drink niet zoveel hoor. Meestal 1 of 2 glaasjes als ik bij mijn ouders ben
En ik ben nu daar dus zit met mijn moeder aan een wijnte
Tongen met iedereen voor ultieme immuunsysteemboost?
... sitting in a tree...quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Krekkie en Essie en Airwin met z'n drietjes.
Aiw wil jou ook wel zoenen hoor, als je een rokje aan doet.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien dat die mond met speekseldraadjes van haar isquote:Op maandag 5 mei 2025 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet eruit als Laura Prepon dus ik denk van niet.
je fantasie slaat op holquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 5 mei 2025 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, met anderen is sowieso anders dan wanneer je thuis in het zonnetje alleen een drankje zou doen.
Ik weet niet hoeveel mensen het optimale aantal zou zijn
Dat is goed voor je immuunsysteemquote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef maartenleestmee het volgende:
[..]
Hallo!
Wat lees ik hier nu over tongen?
Alles voor jouw goede gezondheid natuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is goed voor je immuunsysteem
En slibtongetjes zijn erg lekker
Wat!? Ik dacht dat het echt was.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien dat die mond met speekseldraadjes van haar is
[..]
je fantasie slaat op hol
Een vloer van 400 graden lijkt me niet heel ideaalquote:Warmtepompproducent: ‘Vergeet die thuisbatterij, gebruik betonvloer zoals een pizzaoven’
https://www.ad.nl/eindhov(...)-pizzaoven~a7aa3eda/
Ja in Oostenrijk maar ik weet niet of daar een station is.quote:
Een kniesoor die daar op let.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vloer van 400 graden lijkt me niet heel ideaal
Ah shit, die zit net in de was.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aiw wil jou ook wel zoenen hoor, als je een rokje aan doet.
Awww lief van jequote:Op maandag 5 mei 2025 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles voor jouw goede gezondheid natuurlijk
Vind het sowieso raar dat mensen commentaar hebben op iemands naamquote:Op maandag 5 mei 2025 17:47 schreef Crack_ het volgende:
Het dochtertje van mn broertje heet Niene, en er zeggen best wat mensen 'ik zou die e niet hebben gedaan'. Ja oke, die zouden hun kind Nine hebben genoemd? Die mensen komen echt hun boerengat niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |