stuur je berichtje terug... Ik kom er NU aan!quote:Op maandag 5 mei 2025 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Oh auwik heb een jaloeziesteekje. Er is iemand jarig, die stuur ik een berichtje om te feliciteren. Die stuurt foto terug dat ie daar gezellig drankjes aan het drinken is met nog twee vrienden. Ik ben jaloers dat ik daar niet bij zit
![]()
ze heet straks Tante Haakjequote:Op maandag 5 mei 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kind krijgt straks echt een haaktrauma
Perth in het VK en niet in Australiequote:Op maandag 5 mei 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, Den Bosch, Hong Kong, Den Bosch, Eindhoven, Waalre, Veldhoven, Den Bosch.
Ik zie een rode draadquote:Op maandag 5 mei 2025 16:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perth, Den Bosch, Hong Kong, Den Bosch, Eindhoven, Waalre, Veldhoven, Den Bosch.
Ik zie vooral groene Boschquote:
Het allerliefste zou ik daar wonenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Flipper je straks weer naar Budapest? Of wordt dat tegenwoordig opgevangen met tripjes?
Hier zitten wel wat haken en ogen aanquote:Op maandag 5 mei 2025 16:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan wordt ze nooit aan de haak geslagen.
Dat lijkt me heeerrrlijkquote:Op maandag 5 mei 2025 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook wel eens leuk om te doen
Niks te tellen, gewoon uit de losse pols tot hoe het er goed uit ziet
Sommige dingen zijn misschien ook wel lastig voor te stellen hoe het anders zou zijn geweest, want tsja, zo is het niet gegaanquote:Op maandag 5 mei 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, misschien had ik eerder meer zelfstandigheid geleerd. Dat kwam later pas. Maar iets gemist, nee. Denk ook niet dat ik in een studentenhuis of flat geaard zou hebben.
nee johquote:Op maandag 5 mei 2025 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
stuur je berichtje terug... Ik kom er NU aan!
Ben je niet bang dat evt geïnteresseerden afhaken?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zitten wel wat haken en ogen aan
iemand stuurt je niet zomaar een foto van hoe het feestje er uit ziet.... daarmee laten ze zien dat er plek over is voor jequote:Op maandag 5 mei 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee johwel weer goede reden om zelf meer mn best te doen voor contacten
en wie weet zit ik er volgend jaar wel bij!
quote:Op maandag 5 mei 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
iemand stuurt je niet zomaar een foto van hoe het feestje er uit ziet.... daarmee laten ze zien dat er plek over is voor je
Mja eens, ik was nooit de meest populaire gozer dus bleef in mijn comfort zonequote:Op maandag 5 mei 2025 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me heeerrrlijk
[..]
Sommige dingen zijn misschien ook wel lastig voor te stellen hoe het anders zou zijn geweest, want tsja, zo is het niet gegaan
[..]
nee johwel weer goede reden om zelf meer mn best te doen voor contacten
en wie weet zit ik er volgend jaar wel bij!
Nee ik denk eerder dat ze aanhakenquote:Op maandag 5 mei 2025 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat evt geïnteresseerden afhaken?
De juiste ziet daar ongetwijfeld een haakje voor.quote:
Misschien ooit weerquote:Op maandag 5 mei 2025 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het allerliefste zou ik daar wonenMaar dat is om allerlei redenen niet zo praktisch.
Wel herkenbaar, ik wilde denk ik ook weg voor het idee van 'daar kan ik helemaal doen wat ik zelf wil en niemand kent me'. Dat is natuurlijk zo maar werkt twee kanten opquote:Op maandag 5 mei 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja eens, ik was nooit de meest populaire gozer dus bleef in mijn comfort zone
Nu ben ik die comfort zone flink aan het uitbreiden
En dan maar hopen dat alles in de haak isquote:Op maandag 5 mei 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De juiste ziet daar ongetwijfeld een haakje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |