Ik denk nu aan een omeletje. Ik heb nog eieren.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het hier beter hebben over wat je gaat eten vanavond.
Ik woon al mijn hele leven in Brabantquote:Op maandag 5 mei 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa
[..]
eindhoveniedereen gaat in brabant wonen
oke beetje overdreven, maar wel veel mensen
Mooie buurt. Bezorg ik wel eens. Donderdag nog geweest zelfsquote:Op maandag 5 mei 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa
[..]
Toen bestond dat nog niet. Alleen in de oude dakkapellen die de woningbouw er ooit op gegooid heeft zat wat asbest.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
100+ jaar, ja dan kan het snel gaan. Geen asbest?
pfas-hobbyei-omelet of plofkip-omelet?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk nu aan een omeletje. Ik heb nog eieren.
Mooie wijk is dat; qua locatie ook top.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa
[..]
gecondoleerdquote:Op maandag 5 mei 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant
Gewoon scharreleitjes van de Appiequote:Op maandag 5 mei 2025 16:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
pfas-hobbyei-omelet of plofkip-omelet?
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon scharreleitjes van de AppieIn Dordt heb je zoveel pfas dat de hele stad een Tefalpan is.
ook beetje op dezelfde plek?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven in Brabant
weet niet of ik er ooit ben geweestquote:Op maandag 5 mei 2025 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooie buurt. Bezorg ik wel eens. Donderdag nog geweest zelfs
quote:
Hmm al heerlijk veel immuniteit opgebouwd dus.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon scharreleitjes van de AppieIn Dordt heb je zoveel pfas dat de hele stad een Tefalpan is.
42 jaar in dezelfde stad/gemeente. Nu net verhuist naar een andere stad/gemeentequote:Op maandag 5 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook beetje op dezelfde plek?
[..]
weet niet of ik er ooit ben geweestwe gaan het binnenkort zien
![]()
lijkt me echt raar om onverwachts een fokker tegen te komen trouwens
Ik ga er binnenkort wel rondjes door de wijk fietsen.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
witte puntmutsje op, dan herkent ze je wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort wel rondjes door de wijk fietsen.
Volgens mij vond ze dat belangrijker dan het huis. Leuk huisje kun je zelf ook maken, plek is wat lastiger. Al is het huis ook echt instapklaar, incl haar stijl met aankleding en alles. Ik verwacht binnen nu en twee jaar ook wel kinderenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie wijk is dat; qua locatie ook top.
Dat niet, maar ik heb geen ovenhandschoenen meer nodig.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hmm al heerlijk veel immuniteit opgebouwd dus.
Die kans dat je me dan tegenkomt is natuurlijk niet heel groot. Ik moet dan a die dag in die buurt bezorgen en b ook echt op dat moment daar in die straat zijn...quote:Op maandag 5 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
![]()
das ook wel ideaal. Maar dat hebben moeders sowieso niet als ze koken, als ik de filmpjes hierover moet geloven.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb geen ovenhandschoenen meer nodig.
damnquote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
42 jaar in dezelfde stad/gemeente. Nu net verhuist naar een andere stad/gemeente
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort wel rondjes door de wijk fietsen.
Ja, zit een 36km tussenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn![]()
andere stad/gemeente wel in de buurt?
[..]neem je hond mee
Jahoor.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
damn![]()
andere stad/gemeente wel in de buurt?
[..]neem je hond mee
Daarom zou het even een 'oh huh' zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 16:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kans dat je me dan tegenkomt is natuurlijk niet heel groot. Ik moet dan a die dag in die buurt bezorgen en b ook echt op dat moment daar in die straat zijn...
Goemeddag zoals ze blijkbaar in Deventer zeggenquote:
Het is dan ook de op-1-na-grootste provincie.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Brabantse begrippen is dat wel een wereldreis.
Dan zijn die niks gewendquote:Op maandag 5 mei 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Brabantse begrippen is dat wel een wereldreis.
quote:
quote:
oftewel: je hoort nergens echt thuisquote:Op maandag 5 mei 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoond in Bovenkarspel, Delft, Wageningen, Amsterdam, Hoorn en Zwaag
Dat is best wat, ook best verspreidquote:Op maandag 5 mei 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoond in Bovenkarspel, Delft, Wageningen, Amsterdam, Hoorn en Zwaag
HIER hoort ze echt wel thuis hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oftewel: je hoort nergens echt thuis
Terug naar Brabantquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is best wat ja
ik wil over tien jaar ook wel weer terug denk ik. Nu nog even flink van Den Haag genieten
[..]![]()
![]()
Jawel hoor. Deze regio, West-Friesland (Bovenkarspel, Hoorn, Zwaag) heb ik het overgrote deel van mijn leven gewoondquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oftewel: je hoort nergens echt thuis
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef, dat was zeker een verre reis, bijna de hele wereld rond.
Had achteraf denk ik liever gewild dat ik niet was weggegaanquote:
inb4 'ja maar'quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan niet wachten om echt ergens te wonen.
Dat een of andere nieuwsmedium daar nooit aandacht aan heeft besteed he, echt zonde.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagen
Wat ik wilde studeren was nou eenmaal niet op 1 plek te vindenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is best wat, ook best verspreid
Ik heb gewoond in Veldhoven, Dommelen, Den Haag
Ja echt he. Onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 16:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat een of andere nieuwsmedium daar nooit aandacht aan heeft besteed he, echt zonde.
Uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had achteraf denk ik liever gewild dat ik niet was weggegaan
[..]
inb4 'ja maar'
Tijdens studeren verhuisde ik dus best vaak. Maar vervolgens heb ik 4,5 jaar in Hoorn gewoond, en ik woon nu alweer 3,5 jaar in Zwaag. Dus het tempo neemt wat afquote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Binnen Eindhoven ben ik best al wat keren verhuisd. De aanstaande verhuizing wordt al iets van de zevende in een tijdbestek van 17 jaar....
Oh, ja je kan ook via de andere kant natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagen
Snap ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijdens studeren verhuisde ik dus best vaak. Maar vervolgens heb ik 4,5 jaar in Hoorn gewoond, en ik woon nu alweer 3,5 jaar in Zwaag. Dus het tempo neemt wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |