Goemeddag zoals ze blijkbaar in Deventer zeggenquote:
Het is dan ook de op-1-na-grootste provincie.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Brabantse begrippen is dat wel een wereldreis.
Dan zijn die niks gewendquote:Op maandag 5 mei 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor Brabantse begrippen is dat wel een wereldreis.
quote:
quote:
oftewel: je hoort nergens echt thuisquote:Op maandag 5 mei 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoond in Bovenkarspel, Delft, Wageningen, Amsterdam, Hoorn en Zwaag
Dat is best wat, ook best verspreidquote:Op maandag 5 mei 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Ik heb gewoond in Bovenkarspel, Delft, Wageningen, Amsterdam, Hoorn en Zwaag
HIER hoort ze echt wel thuis hoorquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oftewel: je hoort nergens echt thuis
Terug naar Brabantquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is best wat ja
ik wil over tien jaar ook wel weer terug denk ik. Nu nog even flink van Den Haag genieten
[..]![]()
![]()
Jawel hoor. Deze regio, West-Friesland (Bovenkarspel, Hoorn, Zwaag) heb ik het overgrote deel van mijn leven gewoondquote:Op maandag 5 mei 2025 16:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
oftewel: je hoort nergens echt thuis
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oef, dat was zeker een verre reis, bijna de hele wereld rond.
Had achteraf denk ik liever gewild dat ik niet was weggegaanquote:
inb4 'ja maar'quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan niet wachten om echt ergens te wonen.
Dat een of andere nieuwsmedium daar nooit aandacht aan heeft besteed he, echt zonde.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagen
Wat ik wilde studeren was nou eenmaal niet op 1 plek te vindenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is best wat, ook best verspreid
Ik heb gewoond in Veldhoven, Dommelen, Den Haag
Ja echt he. Onbegrijpelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 16:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat een of andere nieuwsmedium daar nooit aandacht aan heeft besteed he, echt zonde.
Uiteraardquote:Op maandag 5 mei 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had achteraf denk ik liever gewild dat ik niet was weggegaan
[..]
inb4 'ja maar'
Tijdens studeren verhuisde ik dus best vaak. Maar vervolgens heb ik 4,5 jaar in Hoorn gewoond, en ik woon nu alweer 3,5 jaar in Zwaag. Dus het tempo neemt wat afquote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Binnen Eindhoven ben ik best al wat keren verhuisd. De aanstaande verhuizing wordt al iets van de zevende in een tijdbestek van 17 jaar....
Oh, ja je kan ook via de andere kant natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was een lange barre tocht van een minuut of 7 met de verhuiswagen
Snap ik.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tijdens studeren verhuisde ik dus best vaak. Maar vervolgens heb ik 4,5 jaar in Hoorn gewoond, en ik woon nu alweer 3,5 jaar in Zwaag. Dus het tempo neemt wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |