Halloooo, maar ook een werkdagquote:
Een ei gooien naar iemand die het er zelf naar maakt? Neuh.quote:
oh.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, bedoelde meer de gespreksonderwerpen op dit moment
quote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een ei gooien naar iemand die het er zelf naar maakt? Neuh.
Hij en zijn kabinet doen ergere dingen. Dat heet protest, maar dat mag tegenwoordig niet meer.
Ik niet meer. En dan zie ik iets wat me weer verbaast.quote:
Protest, prima. Fysiek geweld, nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij en zijn kabinet doen ergere dingen. Dat heet protest, maar dat mag tegenwoordig niet meer.
Tijdens een feestjequote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij kan echt slecht zoekenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef Haags het volgende:
@:nattekat waar haal jij dat plaatje uit Zweden vandaan dan? Zie nergens iets daarover, iig niet op Twitter.
Gewoon je fatsoen houden op dit soort momenten, dat heet beschaving, met je smerige tomatensoeppreut.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdens een feestjeWas je jarig van de week? Kom ik ook rotte eieren gooien tijdens je kringverjaardag.
O ik heb toen gewoon een of andere mars door Amsterdam gelopen tijdens die demonstraties en toen hebben we vette hap gehaald bij een of andere kar op het Museumplein.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
In de tijd dat ze de stufi wilden afschaffen zijn er ook dingen gebeurt als demonstratie die erger waren dan een rookboom of een eitje
Watquote:Op maandag 5 mei 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag niet.
En bevrijdingsdag is voor iedereen, maar niet voor iedereen.
Ja nee daar had ik niet op gezocht nee.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan echt slecht zoeken
https://x.com/JohannaNyman5/status/1918996889678065994
Dan heb je de helft niet meegekregenquote:Op maandag 5 mei 2025 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb toen gewoon een of andere mars door Amsterdam gelopen tijdens die demonstraties en toen hebben we vette hap gehaald bij een of andere kar op het Museumplein.
Had daar ook geen zin in.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je de helft niet meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |