Ja ik had daarom niet eens door dat het erg was.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ook niet alsof dat presenteermeisje onder de indruk was verder. Zo van "Oh ja mensen gooien dingen. Een snoeppapiertje, een rookbom, wat rukt het"
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Rotte eieren zouden beter geweest zijn, maar die zullen wel afgepakt zijn
Wordt vast weer niemand gearresteerd.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was weer een gezellige dag in Wageningen.
Zijn gewoon studenten.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt vast weer niemand gearresteerd.
Die mensen gewoon maandje de bak in, hebben toch geen werk.
En dan de komende 10 jaar verplicht melden bij de politie tijdens deze evenementen.
Voedselverspilling ook nog.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je toch een spanddoek omhoog houden of iets roepen ofzo.
Eieren gooien man man man
Die kneuzen van gisteravond op de Dam werden vanmorgen vroeg ook al weer vrijgelatenquote:Op maandag 5 mei 2025 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt vast weer niemand gearresteerd.
Die mensen gewoon maandje de bak in, hebben toch geen werk.
En dan de komende 10 jaar verplicht melden bij de politie tijdens deze evenementen.
Doet me denken aan de "mostly peaceful" protesten na George Floyd. Dat deze mensen stemrecht hebben is gênant.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:57 schreef bitterbal het volgende:
zag vandaag een stukje van powned dat ze aan het demonstreren waren bij de UVA denk ik tegen de veroordeling van 2 mensen die bij die rellen daar agenten hadden verwond. Vonden ze blijkbaar heel normaal en ze vonden ook dat het vreedzaam was gegaan
Hobby eieren mag je toch niet eten, kun je ze net zo goed naar Schoof gooienquote:
ach, als ze toch al rot zijnquote:
Ach, de meeste mensen die bij die protesten op de uva waren, waren echt geen studenten.quote:
Ben je nou serieus?quote:Op maandag 5 mei 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hobby eieren mag je toch niet eten, kun je ze net zo goed naar Schoof gooien
Ik dacht dat we het over Wageningen haddenquote:Op maandag 5 mei 2025 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen die bij die protesten op de uva waren, waren echt geen studenten.
Natuurlijk, want waarom zou je iemand straffen? Nee, dat moeten we niet willen met zijn allen.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Die kneuzen van gisteravond op de Dam werden vanmorgen vroeg ook al weer vrijgelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |