Welnee, gewoon de paddo’s langzaam laten drogen in de gasoven. Zo ken ik deze figuren uit Wageningen.quote:Op maandag 5 mei 2025 16:23 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wel goed bezig voor het milieu dan ! 😉
En ik maar denken dat het Nederlandse kabinet een tweestatenoplossing voorstaat. In het geheim moedigen ze netanyahu dus gewoon aan oorlogsmisdaden te plegen? (in jouw hoofd)quote:Op maandag 5 mei 2025 14:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is wat hij, namens Nederland, steunt ja. Samen met andere oorlogsmisdaden.
Nou vertel, wat heeft Schoof volgens jou gedaan wat zo verschrikkelijk is dat het volgens jou zo'n aanval op de vrijheid is dat hij zo'n aanval met een rookbom verdient?quote:Op maandag 5 mei 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nou ik vind het een uitstekende dag ervoor zeker met onze regering.
Niet in het geheim. In het openbaar steunen ze de oorlogsmisdaden. Ze staan nergens voor behalve voor hun onvoorwaardelijke steun aan Israël.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het Nederlandse kabinet een tweestatenoplossing voorstaat. In het geheim moedigen ze netanyahu dus gewoon aan oorlogsmisdaden te plegen? (in jouw hoofd)
Ohjee, een Israelische bom op een blok met woningen. De Syriërs/Irakezen/Russen/Nazi's/Chinezen/Amerikanen gooi(d)en met zwaarder geschut.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jee wat erg. Een rookbom.
Israel gooit met wat zwaarder geschut.
Hoe kom je daar nou bij? Ze zijn juist heel erg betrokken bij de Palestijnse zaak.quote:
Zodra ze dat zwaardere geschut op bevrijdingsdag tegen Wageningen inzetten vind ik dat heus ook heel vervelendquote:Op maandag 5 mei 2025 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
Oh jee wat erg. Een rookbom.
Israel gooit met wat zwaarder geschut.
Als je het zelf maar gelooft kameraadquote:Op maandag 5 mei 2025 19:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet in het geheim. In het openbaar steunen ze de oorlogsmisdaden. Ze staan nergens voor behalve voor hun onvoorwaardelijke steun aan Israël.
Omdat we hier atijd maar bang moeten zijn dat we mensen kwetsenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 08:29 schreef Cruzinats het volgende:
Waarom is Nederlands het enige Europese land waar men niet wil optreden tegen dat gore palietuig? Antifa en moslimextremisten hebben hier letterlijk vrij spel om hun propaganda en drek te mogen pushen.
Nederland moet Israël onvoorwaardelijk blijven steunen. Zwichten voor terreur doe je niet.
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het was maar een taart. Met je echo's uit het verleden
Och. Een pimmetje...quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Och. Een pimmetje...quote:Op maandag 5 mei 2025 15:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
https://www.eerstekamer.n(...)uring_verdrag_met_dequote:Op maandag 5 mei 2025 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar dat dit land de rechtbanken faciliteert die arrestatiebevelen richting Netanyahu uitvaardigt en de de activiteiten van de Israëlische regering onderzoeken. Of de meerdere oproepen aan Israël om vooral geen burgerslachtoffers te maken. Nee we doen helemaal niets.
We leveren geen wapens, we produceren geen zooi om hun oorlog te ondersteunen. We leveren Amerikaanse reserve onderdelen die hier in Nederland liggen opgeslagen omdat we nou eenmaal aan afspraken/verdragen vast zitten die dat van ons wensen.
Als we ons aan dat verdrag houden dan is het een groot probleem. Maar bij verdrag voor stikstof, of asiel of weet ik veel wat dan is het land te klein als daar ook maar enigszins van afgeweken wordt want verdrag is verdrag, afspraak is afspraak.
Men moet maar eens gaan leren wat een rechtstaat inhoudt en dat is niet het selectief shoppen in verdragen/afspraken als je het uitkomt vanwege je politieke agenda of overtuiging.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |