ipv een wazige omschrijving een wazige fotoquote:
Je moet de randjes van het gaas nog wel even netjes bijsnijden hoorquote:
Uitkeringen stopzetten, is het zo gedaan met de lol.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
en die demonstranten bij die toespraken moeten ze een hoop dingen mee doen die hier niet genoemd mogen worden
Eigenlijk wel. Toen ik het hor in elkaar zette, had ik niet verwacht dat dit de binnenkant zou wordenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet de randjes van het gaas nog wel even netjes bijsnijden hoor
Ben je er al achter of die Nederlands spreekt?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hij komt donderdagmiddag en dan neemt ie die kraan mee. We gaan het beleven.
Nou, als jij blij bent ben ik ook blij.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Toen ik het hor in elkaar zette, had ik niet verwacht dat dit de binnenkant zou worden
Maar je ziet het van een afstandje bijna niet. Dit is extreem ingezoomd.
Allemaal blij in de KSCquote:Op maandag 5 mei 2025 14:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou, als jij blij bent ben ik ook blij.
Is het niet een beetje laat voor ontbijt?quote:
Is gewoon lunchquote:Op maandag 5 mei 2025 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat voor ontbijt?
Was ook al een half uur geleden dat ik het ophadquote:Op maandag 5 mei 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het niet een beetje laat voor lunch?
Ok, dan keur ik het goed.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ook al een half uur geleden dat ik het ophad
zit jij gewoon te geschiedvervalsen met tijdenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ook al een half uur geleden dat ik het ophad
5 mei an sich is een geschiedsvervalsingquote:Op maandag 5 mei 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij gewoon te geschiedvervalsen met tijden
Tijd is relatiefquote:Op maandag 5 mei 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij gewoon te geschiedvervalsen met tijden
ik las het vanmorgen iddquote:Op maandag 5 mei 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 mei an sich is een geschiedsvervalsing
WO2 was een complot?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5 mei an sich is een geschiedsvervalsing
en terechtquote:Op maandag 5 mei 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Dus mijn hele vloer onder de kattenpootjes dus ik denk ga maar eens dweilen.. loopt Hedwig er meteen doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |