ik verwacht ook dat in de huidige tijd iedereen een beetje kan klussen en ook een beetje kan koken.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan wissel je toch de gendernormen om? Hij achter t fornuis bijv.
Een hor op maten maken dan zodat die wel blijft zittenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat dit een inzethoor is. De afstandhouders van het raam steken echter een stukje uit als het raam open staat, waardoor het hor er niet ingezet kan worden zonder dat ie binnen een uur weer naar beneden donderstraalt.
In m'n woonkamer blijft ie wel netjes zitten.
bizonkit, klitteband, ducttapequote:Op maandag 5 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hor op maten maken dan zodat die wel blijft zitten
hmm, nu je het zo zegt. ik heb mijn overbuurvrouw al een hele tijd niet meer gezien. Alleen de man nog maar.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verwacht ook dat in de huidige tijd iedereen een beetje kan klussen en ook een beetje kan koken.
anders krijg je de situatie van mn 70 jarige overbuurman van wie de vrouw overleed en hij nog geen ei wist te koken
hij leeft nu op ontbijtrepen?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik verwacht ook dat in de huidige tijd iedereen een beetje kan klussen en ook een beetje kan koken.
anders krijg je de situatie van mn 70 jarige overbuurman van wie de vrouw overleed en hij nog geen ei wist te koken
Ik heb beide horren op maat gemaakt, en ze passen beiden perfect. Maar alleen als het raam dicht is.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een hor op maten maken dan zodat die wel blijft zitten
nee hij was twee week later ook doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Bedoelde meer een op maat gemaakt frame dat je er zo in en uit kunt halenquote:
dat gaat bij sommige ramen niet. als je van die uitsteeksels aan de binnenkant hebt zittenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer een op maat gemaakt frame dat je er zo in en uit kunt halen
dat heb ik aan de achterdeur. Ideaalquote:Op maandag 5 mei 2025 14:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer een op maat gemaakt frame dat je er zo in en uit kunt halen
Grotere hor die op het gehele kozijn zit ipv alleen op het openslaande deelquote:Op maandag 5 mei 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat bij sommige ramen niet. als je van die uitsteeksels aan de binnenkant hebt zitten
quote:Op maandag 5 mei 2025 14:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hij was twee week later ook doodjezus wat triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn op maat gemaakte hor zit nu gewoon andersom aan het kozijn vast.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grotere hor die op het gehele kozijn zit ipv alleen op het openslaande deel
voordeur heeft bij mij wel een inzethor. Die draait naar binnen open. de achterdeur zit gewoon een hordeur voor met scharnieren en een magneetjequote:Op maandag 5 mei 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik aan de achterdeur. Ideaal
Kan de hele dag de deur open staan zonder dat er een wesp naar binnen durft te komen
Heb je er geen foto van ipv allerlei wazige omschrijvingen?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn op maat gemaakte hor zit nu gewoon andersom aan het kozijn vast.
Verticuteren?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
en die demonstranten bij die toespraken moeten ze een hoop dingen mee doen die hier niet genoemd mogen worden
voordeur blijft hier gewoon dicht, want daar kunnen andere mensen door naar binnen.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeur heeft bij mij wel een inzethor. Die draait naar binnen open. de achterdeur zit gewoon een hordeur voor met scharnieren en een magneetje
quote:
SPOILER: niet netjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hier ook maar die staat in de zomer echt wel open als de temperatuur buiten lager is dan binnenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voordeur blijft hier gewoon dicht, want daar kunnen andere mensen door naar binnen.
quote:Op maandag 5 mei 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er geen foto van ipv allerlei wazige omschrijvingen?
Altijd deuren dicht helpt ook wel.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn balkondeur heeft een gordijnhor. Alle alternatieven zijn of niet praktisch of belachelijk duur.
Maar die staat eigenlijk bijna nooit open, alleen als de aircoslang naar buiten moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |