Ik heb daar een onderhoudsabo voorquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kraan onderhoud valt tegenwoordig bij de huurder
Niet zelf dit soort dingen kunnenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een onderhoudsabo voor
Eentje die ik al meteen in m'n eerste maand voor de eerste paar jaar eruit heb gehaald door een flinke verstopping.
wat wil je nou? je mond of hand er onder?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de wastafel direct vervangen toen ik mijn sleutel kreeg. Nodeju wat zat daar een kut kraan op. Je mond er nog geen hand onder wassen.
nattekat is gewoon een beetje een luxepoesquote:
Mijn kut autocorrect en mijn kut brein maken er leuke dingen van altijdquote:Op maandag 5 mei 2025 13:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat wil je nou? je mond of hand er onder?
je wilde van binnen kijken hoe het eruit zag?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar een onderhoudsabo voor
Eentje die ik al meteen in m'n eerste maand voor de eerste paar jaar eruit heb gehaald door een flinke verstopping.
Rioolwater dat omhoog komt is niet echt mijn expertise. De expert zelf is er ook wel even mee bezig geweest met nogal duur spul.quote:
Goh dat had ik nog niet doorquote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nattekat is gewoon een beetje een luxepoes
vandaar al die klitteband en kit om zn hor op plek te houdenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
luxepoezen hebben wel vaker 2 linker handenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar al die klitteband en kit om zn hor op plek te houden
Zou hij het bestaan van schroeven weten?quote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Alsof mijn luxe noodpakket dat nog niet duidelijk genoeg heeft gemaaktquote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het al met al best netjes gewordenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hij zich maar afvragen waarom hij geen matches krijgtquote:Op maandag 5 mei 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd een minpunt als mensen niet kunnen klussen
Geeft niets! Laat muis maar kletsenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het al met al best netjes geworden
En hij kan er gewoon makkelijk af als ik het raam dicht wil doen.
Dat is dit dus.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
en hij zich maar afvragen waarom hij geen matches krijgt
Of inzethorrenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou hij het bestaan van schroeven weten?
Hmm. Toch maar proberen danquote:Op maandag 5 mei 2025 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig best lastig. De goede mensen bulken van het werk dus dan krijg je dit soort gedoe.
dan wissel je toch de gendernormen om? Hij achter t fornuis bijv.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is dit dus.
Ik vond het ook wel een echte afknapper dat een ex niet kon klussen.
Heeft vanuit mijn punt meer te maken met zelfredzaamheid dan dat iemand daadwerkelijk kan klussen.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan wissel je toch de gendernormen om? Hij achter t fornuis bijv.
De grap is dat dit een inzethoor is. De afstandhouders van het raam steken echter een stukje uit als het raam open staat, waardoor het hor er niet ingezet kan worden zonder dat ie binnen een uur weer naar beneden donderstraalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |