ik zou dat ook binnen doen jaquote:Op maandag 5 mei 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe meestal regenlaarzen aan eigenlijk
en met verf dat tegen water kan bloemetjes erop schilderen.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Binnenkort ook eens groene halen, match beter bij mijn bloemetjes jurken
Het zal ook eens niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij onder de rivieren waren toen toch al lang feest aan het vieren
wie is jouw stijlicoon?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wel de blauwe, maar dat zijn niet dezelfde als mijn grote stijlicoon
Ja hier was het in '44 al bevrijdquote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij onder de rivieren waren toen toch al lang feest aan het vieren
Hmmmquote:Op maandag 5 mei 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we het daarbij moeten laten.
het leven is hier ook gewoon mooierquote:Op maandag 5 mei 2025 14:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jullie in t zuiden vieren hebben het hele jaar door feestjes.
Ik ben ook in Wageningen, maar door hoor je verder niemand over.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij was in wageningen? heb nog wel wat stukjes op npo live gezien.
Ja ben net weer thuis.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
jij was in wageningen? heb nog wel wat stukjes op npo live gezien.
Behalve dan dat je het de afgelopen dagen al 36x hebt vermeld dat je in Wageningen woontquote:Op maandag 5 mei 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook in Wageningen, maar door hoor je verder niemand over.
Gaat nog gebeurenquote:Op maandag 5 mei 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
het valt me trouwens nog mee dat @:fogel de stok niet heeft meegenomen op kroegentocht
dan heb je het alleen over deze ochtend?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat je het de afgelopen dagen al 36x hebt vermeld dat je in Wageningen woont
maar ben je ook buiten geweest?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook in Wageningen, maar door hoor je verder niemand over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |