Nee de capitulatie is eerder getekend en onderhandeld in een boerderij vlakbij in Wageningen. Hotel de Wereld en 5 mei was allemaal voor de showquote:
nee die kattenpootjes horen bij je huis nuquote:
Ja maar ja..quote:Op maandag 5 mei 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die kattenpootjes horen bij je huis nu
Wij onder de rivieren waren toen toch al lang feest aan het vierenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de capitulatie is eerder getekend en onderhandeld in een boerderij vlakbij in Wageningen. Hotel de Wereld en 5 mei was allemaal voor de show
en de tweede handtekeningen van opbouw voedsel hulpgoederen was op 6 mei in duitslandquote:Op maandag 5 mei 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee de capitulatie is eerder getekend en onderhandeld in een boerderij vlakbij in Wageningen. Hotel de Wereld en 5 mei was allemaal voor de show
Waarom loop je dan ook met schoenen aan in huisquote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak ook altijd mijn hele huis netjes en dan loop ik ook met vieze natte schoenen weer door het huis.
Schoenen uit in huis!quote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik maak ook altijd mijn hele huis netjes en dan loop ik ook met vieze natte schoenen weer door het huis.
Ik heb haar wel snel natvoer gegeven zodat het een beetje op kan drogen nu.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Omdat ik dan de plantjes water aan het geven ben en water moet gaan halen in de keukenmquote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom loop je dan ook met schoenen aan in huis
die gaat je altijd in de weg lopen bij het dweilen want natvoerquote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb haar wel snel natvoer gegeven zodat het een beetje op kan drogen nu.
Oh daar heb ik slippers voor.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik dan de plantjes water aan het geven ben en water moet gaan halen in de keukenm
Kun je dan niet gewoon even slippers aan doen die je uit doet zodra je binnen stapt?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik dan de plantjes water aan het geven ben en water moet gaan halen in de keukenm
doe je je schoenen bij de achterdeur uit en daarna je slippers naar de kraan?quote:
Sokken en teenslippersquote:Op maandag 5 mei 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon even slippers aan doen die je uit doet zodra je binnen stapt?
Ik doe ze uit bij de achterdeur?quote:Op maandag 5 mei 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe je je schoenen bij de achterdeur uit en daarna je slippers naar de kraan?
of je slippers ook buiten dus eigenlijk hetzelfde idee als dat je schoenen aan zou hebben
Kan prima als het in je eigen tuin is en de rest van de wereld je niet kan zienquote:
slippers buiten en dan op blote voeten of sokken binnenquote:
Ik heb binnen gewoon pantoffels of tegenwoordig huisslippers.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
slippers buiten en dan op blote voeten of sokken binnen
ja dat kan
jullie in t zuiden vieren hebben het hele jaar door feestjes.quote:Op maandag 5 mei 2025 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij onder de rivieren waren toen toch al lang feest aan het vieren
kaplaarzenquote:Op maandag 5 mei 2025 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe meestal regenlaarzen aan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |