Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.
There's a distinct difference.
tsja... vertel is wat meer?
quote:nou nee hoor, ik zit zelf gewoon op school hoor, dus studerend. (al ben ik 30)
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
quote:heb jij toevallig "Things to do in denver when you're dead" gekeken?
".. en loopt niet, maar "beweegt zich" naar plekken... "
Overigens ben ik ook van mening dat je alleen maar geil bent, ik ken je topics
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-02-2003 23:03]
quote:zie ik dit goed? jij 31 jaar oud? Zij 18? ohhh kan prima
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
quote:Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?
Op vrijdag 21 februari 2003 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe kan ik haar het best benaderen? (ook gezien haar achtergrond?)
quote:Geniale opmerking, en voor zover ik het kan beoordelen is ie hier duidelijk op zn plaats...
Op vrijdag 21 februari 2003 22:58 schreef Argento het volgende:Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.
Wat betekent een "chinees uiterlijk"? Dat ze er chinees uitziet maar het niet is? Wat bedoel je met haar "achtergrond"? Is het iets in de richting van incest of probeer je te zeggen dat je denkt dat haar cultuur anders is? Welke cupmaat heeft ze? Hoe groot is haar kont? Heb je haar "msn"?
hehe.
quote:idd, als ze nog 17 is ben je strafbaar BHFH
Op vrijdag 21 februari 2003 23:08 schreef schatje het volgende:
Niet een beetje jong??
quote:Misschien is BHFH bang dat ie een flater slaat, aangezien je je bij chinezen toch iets anders moet gedragen.. Het is een erg andere cultuur uiteraard..
Op vrijdag 21 februari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:[..]
Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?
Bij mij ging de serieusheid trouwens gepaard met de vraag naar " mijn hand "...
ben ik ouderwets ofzo had mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...
edit: en in plaats van het geven van zijn hart en een ring had ik een gsmetje moeten krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 21-02-2003 23:13]
quote:Het zou je meer van deze tijd maken ja.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:11 schreef Mirage het volgende:
ben ik ouderwets ofzohad mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...
Vraag is, zou je dat ook willen?
Daar is maar 1 juist antwoord op, en dat antwoord ken je.
Ga met haar een kopje chinese melange thee drinken, ga msn-en, doe wat!!
quote:Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:24 schreef Mirage het volgende:[..]
Ik denk dat de OBSESSIEVE trekjes die BHFH heeft een grotere zorg is.
Heel serieus ben ik als ik zeg dat ik denk dat BHFH ziek is.Het is eigenlijk heel zielig...
Kennelijk is een vrouw in zijn ogen al snel te min, maar andersom moeten zij wel zitten te wachten op hem? Lijkt me niet.
quote:zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...
Op vrijdag 21 februari 2003 23:30 schreef MikeF het volgende:[..]
Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.
meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".
Klik op zijn nick en je zal een weekend vol lol hebben aan de door hem geopende topics
edit : mijn man en ik schelen ook ruim 8 jaar.
quote:zijn verloofde/ vrouw was het toch ?
Op vrijdag 21 februari 2003 23:37 schreef matthijn99 het volgende:![]()
Heb je het je vriendin al verteld?
.
Hij had toch een vrouw die hij plots niet meer over wilde laten komen ?
iig een váág verhaal..
quote:sorry, mijn fout.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:36 schreef Mirage het volgende:zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...
meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".
[Dit bericht is gewijzigd door MikeF op 21-02-2003 23:43]
zucht
En om dan maar even ontopic te gaan...
Stap op haar af, begin een praatje en als 't klinkt dan kun je haar altijd vragen of ze zin heeft om eens te gaan stappen.
Trek je niet zoveel aan van haar achtergrond. Want Chinees of niet; een meisje is een meisje.
Succes!
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 22-02-2003 10:13]
quote:offtopic!
Op zaterdag 22 februari 2003 10:09 schreef shmoopy het volgende:
Omdat er wel degelijk serieus gereageerd is,
heb ik een aantal offtopicreacties verwijderd.zucht
quote:Beeb, een paar reacties over dat ze erg jong is voor hem, of dat hij getrouwd is vind ik nog wel logisch,
Op zaterdag 22 februari 2003 10:11 schreef Natalie het volgende:
Mop, dan mogen er nog wel een paar weg.....
Ik blijf het gewoon proberen, tegen beter weten in...
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:13 schreef Tizmo het volgende:[..]
offtopic!
quote:en zo hoort het, de echte wereldverbeteraar doet alles tegen beter weten in
Op zaterdag 22 februari 2003 10:15 schreef shmoopy het volgende:[..]
Beeb, een paar reacties over dat ze erg jong is voor hem, of dat hij getrouwd is vind ik nog wel logisch,
alleen niet pagina's lang, snappie?Ik blijf het gewoon proberen, tegen beter weten in...
dit was misschien ook wel een beetje overdreven
quote:Oke, ik zie haar niet zo vaak alleen en ze staat vaak in haar eentje in de pauze als ze er is (helaas niet al te vaak
Op zaterdag 22 februari 2003 10:11 schreef Natalie het volgende:
Mop, dan mogen er nóg wel een paar weg.....En om dan maar even ontopic te gaan...
Stap op haar af, begin een praatje en als 't klinkt dan kun je haar altijd vragen of ze zin heeft om eens te gaan stappen.
Trek je niet zoveel aan van haar achtergrond. Want Chinees of niet; een meisje is een meisje.Succes!
Ik denk dat ze binnenhuisarchitectuur doet ofzo. Ze is echt heel stijlvol gekleed, mooie lippenstift (vanm die glimmende) en hele strakke broeken.. Heel mooi glimmend zwart lang haar dat ze losjes in één staart heeft.
Ik kan nog steeds niet geloven dat deze topics serieus zijn .
quote:Hoezo een vent van 21, die hebben toch niks te bieden aan zo'n meid??
Op zaterdag 22 februari 2003 10:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Als ze knap is regelt ze wel een vent van 21 ofzo die wél een leven heeft. Denk eerlijk gezegd dat ze niet echt op jou zit te wachten.Ik kan nog steeds niet geloven dat deze topics serieus zijn
.
quote:Ja, tuurlijk, al zit je nog op school met je 31ste. Als je met haar praat kan je beter zeggen dat je daar werkt, dan vind ze je misschien wat minder kansloos.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Hoezo een vent van 21, die hebben toch niks te bieden aan zo'n meid??
, en trouwens ik heb alles best goed voor elkaar hoor!
quote:En waarom hebben ze niks te bieden dan volgens jou?
Op zaterdag 22 februari 2003 10:29 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoezo een vent van 21, die hebben toch niks te bieden aan zo'n meid??, en trouwens ik heb alles best goed voor elkaar hoor!
quote:Waarschijnlijk hebben die geen goud.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:31 schreef dennisdotcom het volgende:
En waarom hebben ze niks te bieden dan volgens jou?
quote:Die kunnen zo'n meid niks leren, weten niet hoe de wereld in elkaar zit en hebben geen financiele zekerheid.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:31 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
En waarom hebben ze niks te bieden dan volgens jou?
quote:Ik denk niet dat die dingen in haar opkomen als criteria voor een eventueel vriendje hoor.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die kunnen zo'n meid niks leren, weten niet hoe de wereld in elkaar zit en hebben geen financiele zekerheid.
quote:Whahaha.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Die kunnen zo'n meid niks leren, weten niet hoe de wereld in elkaar zit en hebben geen financiele zekerheid.
quote:Waar ik het 300% mee eens ben.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:36 schreef Herfst het volgende:
Ik denk niet dat die dingen in haar opkomen als criteria voor een eventueel vriendje hoor.
quote:Zeker wel... en wat heeft dat daar trouwens mee te maken.. het gaat niet om het feit of je een vriendin hebt gehad of niet hoor. alsof dat zo belangrijk is.. Het gaat zo'n meid erom dat ik haar een toekomst kan geven en een 21 jarige blaag niet!
Op zaterdag 22 februari 2003 10:39 schreef dennisdotcom het volgende:
Als jij zelf trouwens bijna nog nooit een vriendin hebt gehad weet je zelf niet eens hoe de wereld in elkaar zit.
quote:Als het haar daarom gaat dan zou ze je dus wel moeten zien zitten. Kijk maar of het je lukt.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het gaat zo'n meid erom dat ik haar een toekomst kan geven en een 21 jarige blaag niet!
quote:Een toekomst geven? Daar hoor je nog helemaal niet aan te denken. Dat is wel het laatste waar ik aandenk als ik verliefd ben, dan wil ik gewoon een leuke tijd, met een leuke meid.
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Zeker wel... en wat heeft dat daar trouwens mee te maken.. het gaat niet om het feit of je een vriendin hebt gehad of niet hoor. alsof dat zo belangrijk is.. Het gaat zo'n meid erom dat ik haar een toekomst kan geven en een 21 jarige blaag niet!
quote:Sinds wanneer worden relationele partners geacht elkaars toekomst te garanderen? En waarom zou een 21 jarig blaag geen toekomst met haar kunnen hebben? Ze worden vanzelf ouder hoor, die toekomt komt vanzelf wel.
Zeker wel... en wat heeft dat daar trouwens mee te maken.. het gaat niet om het feit of je een vriendin hebt gehad of niet hoor. alsof dat zo belangrijk is.. Het gaat zo'n meid erom dat ik haar een toekomst kan geven en een 21 jarige blaag niet!
quote:Nee die 21 jarige blaag (of desznoods 18 jarige punk-hunk
Ontopic; Je stelt je te hopeloos op (maar ik ben niet de enige hier die dat merkt
)
En dat jij levenswijsheid en ervaring hebt valt echt op te maken uit al je posts. Forget it, ze gaat er met die puistenkop van achter in de klas vandoor, al heeft ie dan geen financiele zekerheid en verstand van belastingformulieren
quote:Zegt de man die elke week minstens 5 van dit soort topics opent.....
Op zaterdag 22 februari 2003 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
quote:Vrouwen willen geen toekomst, ze willen hard genomen worden door jonge, onuitputtelijke studs
Leer nu snel wat vunzige woordjes mandarijn en je palmt dat geile oosterse kunstpopje zo in.
Succes!
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 13:00 schreef hawaii het volgende:[..]
Nee die 21 jarige blaag (of desznoods 18 jarige punk-hunk
) bied haar dan misschien wel geen keiharde financiele toekomst, maar een hogere vorm van aandacht dan 'wil je wat te drinken' en vervolgens moeten toeschikken aan jou... Oftewel, een leuke tijd, en ik zie niet in waarom je daar ouder voor moet zijn...
Mag ik ff zelf beslissen waar het mij om gaat?
Ik word helemaal van die types die de hele tijd de oude, wijze man uithangen. Met zoeen ben ik ook een keeruitgeweest. Die vent zat de hele avond te zemelen over zijn aandelenpakket en zijn kapotte dak.
!
Mijn moeder vroeg nog bij mijn thuiskomst om 9 uur (op een zaterdagavond!) hoe het geweest was... Sja, hoe gezellig kunnen twee monologen worden?
En 'wil je wat drinken'? Tief op! Ik kan mijn drankjes zelf wel betalen! Geef mij maar een -onbetaalbare- leuke tijd met een leuke vent die me niet aan mijn nekhaar de hele wereld door wil slepen, 'omdat hij me dingen wil leren', maar die bereid is gewoon plezier te hebben en al doende te leren (als het ff kan samen met mij)
quote:my point exactly. Vrouwen willen uitdaging, avontuur en connectie. Alle levenservaring op de wereld maakt je nog geen interessant persoon. Pas als je die weet om te zetten in een gesprek en waarde kunt tonen kom je al verder. Die essentiele interesse is juist hetgene wat vrouwen (en op onze eigen manier ook mannen) naar elkaar toe trekt. Ook wel bekend onder de synoniemen 'Uitdaging, avontuur en connectie'. Een leuke tijd kent geen prijs, en al helemaal niet die van de drankjes. Ik weiger bijv. om drankjes voor een dame te gaan aanschaffen, dat doet ze of maar zelluf, of ze mag een slokje
Op zaterdag 22 februari 2003 17:54 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Mag ik ff zelf beslissen waar het mij om gaat?
Ik word helemaalvan die types die de hele tijd de oude, wijze man uithangen. Met zoeen ben ik ook een keeruitgeweest. Die vent zat de hele avond te zemelen over zijn aandelenpakket en zijn kapotte dak.
!
Mijn moeder vroeg nog bij mijn thuiskomst om 9 uur (op een zaterdagavond!) hoe het geweest was... Sja, hoe gezellig kunnen twee monologen worden?
En 'wil je wat drinken'? Tief op! Ik kan mijn drankjes zelf wel betalen! Geef mij maar een -onbetaalbare- leuke tijd met een leuke vent die me niet aan mijn nekhaar de hele wereld door wil slepen, 'omdat hij me dingen wil leren', maar die bereid is gewoon plezier te hebben en al doende te leren (als het ff kan samen met mij)
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:25 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat ze binnenhuisarchitectuur doet ofzo.
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 10:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
quote:Waarom zou jij haar een toekomst moeten geven?
Op zaterdag 22 februari 2003 10:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als zij binnenhuisarchitectuur studeert, heeft zij jou helemaal niet nodig voor financiele zekerheid en kan ze haar eigen boontjes wel doppen!
quote:Man.. Als zij werkelijk denkt aan de toekomst en dergelijke wil ze zeker GEEN gozer zoals jij die ondanks het bereiken van de 30 nog steeds denkt in termen van cupmaten en strakke kontjes. Dat is tientallen malen belangrijker dan het hebben van een vast inkomen of het supposeldy weten hoe de wereld in mekaar zit. Dat komt pas om de hoek kijken nadat ze heeft besloten in principe wel met je verder te willen en met een mentaliteit zoals jij die hebt gaat dat never nooit niet gebeuren. Vrouwen zijn eerst mensen en daarna pas lustobjecten, niet lustobjecten die je nu eenmaal als mens moet behandelen voordat je je pik erin mag drukken. Ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat een man van 30+ zo achterlijk simpel en respectloos tegen vrouwen aankijkt als jij. Ik ken mensen van de helft van jouw leeftijd die een genuanceerdere, realistischere en gebalanceerdere kijk op het leven en relaties hebben dan jij.
Dit is geen flame of persoonlijke afzeikactie op jou maar man als je zo doorgaat ga je nooit van je leven een relatie hebben die langer dan 3 uur duurt en dat zou zonde zijn want ik geloof dat je diep van binnen best een aardige jongen bent.
Er zijn trouwens 21 jarige blagen die een HBO opleiding af hebben en al comfortabel rondcrossen en leasebak van de baas en een salaris hebben van tegen de 2k Eurootjes netto in de maand, die kunnen een meid toch minstens net zon goeie toekomst geven als jij?
T getuigt trouwens ook al van gebrek aan respect als je haar een toekomst wilt 'geven', dan ga je er nl. van uit dat ze dat op haar eigen houtje niet zou kunnen en dat is nogal ongeemancipeerd.
Kijk, je bent een gezonde man en hebt bepaalde gevoelens. Natuurlijk fantaseer je over mooie jonge dames met strakke kontjes. En wie weet, misschien vind zo'n meid een wat oudere man toevallig wel interessant. Maar het is ook heel goed mogelijk en (helaas vaak zelfs ook waarschijnlijk) dat ze daarin niets ziet.
Zeker als je met dat soort enge opmerkingen gaat beginnen van "ik kan haar een toekomst geven", kan ik me voorstellen dat zo'n meid dan gillend wegrent.
Als de (schijnbare) interesse tussen jou en een bepaalde dame toevallig wederzijds is, dan wil dat nog lang niet zeggen dat ze de moeder van je kinderen gaat worden. Misschien wil ze alleen vriendelijk zijn, misschien wil ze iets meer, maar wil ze het dan wel vrijblijvend houden, misschien moet ze je totaal niet en heb je haar reactie verkeerd geinterpreteerd. Maar stel hoe dan ook niet zulke hoge verwachtingen, maar hanteer liever een wat nonchalantere mentaliteit in de geest van "ik zie wel waar het schip strandt". Dan ben je achteraf niet zo teleurgesteld als het niets blijkt te worden (of misschien wel aangenaam verrast als het heel goed blijkt te gaan).
Als anderen hier (met name de dames) vinden dat ik zojuist een hoop onzin heb uitgekraamd, laat het gerust weten. Ik heb ook niet alle wijsheid in pacht, hoor.
De volgende keer dat je haar tegenkomt zeg je het volgende:
"Ni hao! Ni xiang xiao hai he lan de yan jing ma?"
Hoogst waarschijnlijk zegt ze dan zoiets als: "Qu si!" of je krijgt een knal voor je kop.
Maar als ze je lief toelacht dan weet je zeker dat het neuken wordt.
quote:Ah kijk zulke tips heb ik nog eens wat aan!
Op maandag 24 februari 2003 00:05 schreef Aernout het volgende:
Okee, een Chineesje van 17/18...
Dat is dus de moeite waard! (ik weet er alles van)
Ga ervoor dude!De volgende keer dat je haar tegenkomt zeg je het volgende:
Hoogst waarschijnlijk zegt ze dan zoiets als: "Qu si!" of je krijgt een knal voor je kop.
Jij woont in Enschede zie ik. Zit je dan ook op de Hogeschool Enschede (aka Saxion) of sla ik dan de plank mis?
* LintuxCx dacht altijd de enige Tukker te zijn hier.
quote:nee ik ben niet de enige fokker in Enschede Enschede-Topic 129: "Het Weekend-Gevoel"
Op maandag 24 februari 2003 00:54 schreef LintuxCx het volgende:
Hoi BHFHJij woont in Enschede zie ik. Zit je dan ook op de Hogeschool Enschede (aka Saxion) of sla ik dan de plank mis?
* LintuxCx dacht altijd de enige Tukker te zijn hier.
en ik zit in Utrecht op school..
quote:Mjah, dan val ik met mijn Hengelo toch net weer even buiten den boot...
Op maandag 24 februari 2003 01:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee ik ben niet de enige fokker in Enschede Enschede-Topic 129: "Het Weekend-Gevoel"
quote:Hmm, praktisch.
en ik zit in Utrecht op school..
quote:Ontopic graag, heb je nog tips? In Hengelo wonen veel Chinezen dacht ik dus je kan vast wel iets over hun cultuur vertellen... Kun je met een Chuinees meisje bijvoorbeeld gewoon mee naar huis, zonder dat haar ouders meteen denken dat je met gaat trouwens, of is dat lastig?
Op maandag 24 februari 2003 01:16 schreef LintuxCx het volgende:[..]
Mjah, dan val ik met mijn Hengelo toch net weer even buiten den boot...
[..]Hmm, praktisch.
quote:BHFH.....
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ontopic graag, heb je nog tips? In Hengelo wonen veel Chinezen dacht ik dus je kan vast wel iets over hun cultuur vertellen... Kun je met een Chuinees meisje bijvoorbeeld gewoon mee naar huis, zonder dat haar ouders meteen denken dat je met gaat trouwens, of is dat lastig?
Zoals Henk Jan Smits altijd zegt: LAAT DIE DROOM VAREN !!!
of als Jerney Kaagman zegt: IS DIT EEN GRAP OFZO ???
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ah kijk zulke tips heb ik nog eens wat aan!
Sorry dat ik nu een beetje plat ga doen, maar je wilde haar toch financiële zekerheid geven? Dit klinkt meer alsof je wilt n**ken...
quote:Bovendien heb ik gevoelig nekhaar...
Op zaterdag 22 februari 2003 20:21 schreef hawaii het volgende:[..]
my point exactly. Vrouwen willen uitdaging, avontuur en connectie. Alle levenservaring op de wereld maakt je nog geen interessant persoon. Pas als je die weet om te zetten in een gesprek en waarde kunt tonen kom je al verder. Die essentiele interesse is juist hetgene wat vrouwen (en op onze eigen manier ook mannen) naar elkaar toe trekt. Ook wel bekend onder de synoniemen 'Uitdaging, avontuur en connectie'. Een leuke tijd kent geen prijs, en al helemaal niet die van de drankjes. Ik weiger bijv. om drankjes voor een dame te gaan aanschaffen, dat doet ze of maar zelluf, of ze mag een slokje
. Je laat je gebruiken als geldschieter als je nie zo'n mentaliteit hebt. En owjah, wanhopig opstellen of patsen met financiele zekerheid brengt je al helemaal nerrugens. Zekerheid staat al snel gelijk met saai. en saai is niet hetgene wat je moet zijn in een evenwichtige relatie met een vrouw!
![]()
Neej echt... we zaten daar, die bargozer kwam naar ons toe en vroeg wat het moest wezen. Twee sinaasappelsap dus (was op de fiets en wilde op de terugweg niet in de sloot belanden). Affijn, de twee sinaasappelsap werden gebracht, ik had mijn portemonnee al klaar en... die barvent kéék niet eens naar mij!
Maar goed... er zijn meiden die het wel charming vinden dat een jongen hun drankjes betaalt, en dat is hun goed recht. Wat ik alleen maar wil zeggen (als ik uitgebriest ben over dit ontzettende off-topic date-ramp-verhaal), BHFH, is dat je er gewoon rekening mee moet houden dat sommige meiden een iets andere aanpak behoeven. That's all!
Wil je haar alleen maar neuken, dan wordt het een duur grapje. Als je dan zo geil bent, duik effe een clubje binnen...
Persoonlijk vind ik dat mannen verliefdheid met geiligheid verwarren. Want wat ik uit je verhaal opmaak is dat je haar alleen maar hebt gezien. Mijn conclusie:Geiligheid. Had je met haar gepraat,ontedekt dat jullie dezelfde interesses hadden, op 1 lijn lagen etc. etc. Dan was het verliefdheid.
Jonguh, je bent gewoon geil......
quote:*sgopjuh*
Op woensdag 26 februari 2003 00:28 schreef ArmaniMania het volgende:
Ook in dit verhaal geldt weer, blij je Fokking zelf man. Laat die patserij met geld etc. achterwegen. Als de vrouwen het daarom doen, dan vinden ze je ook niet leuk wie je bent maar wat je hebt. En dat is echt geen basis om een relatie voor op te bouwen.Wil je haar alleen maar neuken, dan wordt het een duur grapje. Als je dan zo geil bent, duik effe een clubje binnen...
Persoonlijk vind ik dat mannen verliefdheid met geiligheid verwarren. Want wat ik uit je verhaal opmaak is dat je haar alleen maar hebt gezien. Mijn conclusie:Geiligheid. Had je met haar gepraat,ontedekt dat jullie dezelfde interesses hadden, op 1 lijn lagen etc. etc. Dan was het verliefdheid.
Jonguh, je bent gewoon geil......
Jij bent hard...
On-topic (hoop ik):
Ik vraag me ineens af hoe de zaken er nu voorstaan... BHFH, vertèèèèèèèèèèèl!!!
quote:Ik weet niet wie van de twee van jullie ik nou het meest diep kansloos en jammer vind.
Op maandag 24 februari 2003 00:05 schreef Aernout het volgende:
Okee, een Chineesje van 17/18...
Dat is dus de moeite waard! (ik weet er alles van)
Ga ervoor dude!De volgende keer dat je haar tegenkomt zeg je het volgende:
quote:Volgens mij is BHFH een kloon van Aernout
Op woensdag 5 maart 2003 23:22 schreef TrenTs het volgende:[..]
Ik weet niet wie van de twee van jullie ik nou het meest diep kansloos en jammer vind.
quote:Theoretisch zou 1 ban dus voldoende zijn.
Op woensdag 5 maart 2003 23:26 schreef Kwark het volgende:[..]
Volgens mij is BHFH een kloon van Aernout
quote:Ik heb haar helemaal niet gezien op school deze week..
Op woensdag 5 maart 2003 22:43 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
*sgopjuh*
Jij bent hard...
On-topic (hoop ik):
Ik vraag me ineens af hoe de zaken er nu voorstaan... BHFH, vertèèèèèèèèèèèl!!!
quote:Misschien heeft ze gemerkt dat je over je eigen kwijl struikelde, en heeft ze het haar ouders verteld.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb haar helemaal niet gezien op school deze week..
niet best dus..
Maar houd goede moed .
Ik zou gewoon met de deur in huis vallen: "Mag ik je msn?"..
En als ze dan nee zegt.. tsja.. dan wil ze je niet hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |