abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2003 @ 22:56:40 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8640266
Tja het klinkt stom, maar ik heb nu alweer een meisje van school op het oog... Dom genoeg was het leuke meisje van mijn vorige school niks geworden, omdat ik te lang wachtte met haar msn te vragen.. ,,, maar het meisje dat ik nu op het oog heb is echt geweldig mooi... Ze heeft een chinees uiterlijk en loopt niet, maar "beweegt zich" naar plekken... Ze heeft een superfiguur en een jaar of 17-18 schat ik... mooie borsten, geweldige kont en zo'n mooi, fijn gezichtje, ongelofelijk!! ... hoe kan ik haar het best benaderen? (ook gezien haar achtergrond?)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8640302
Hoe bevalt dat nu, zon tweede jeugd?

Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.

There's a distinct difference.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8640304
Zoveel views

tsja... vertel is wat meer?

Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:01:27 #4
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8640356
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
nou nee hoor, ik zit zelf gewoon op school hoor, dus studerend. (al ben ik 30)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:01:59 #5
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_8640363
quote:
".. en loopt niet, maar "beweegt zich" naar plekken... "
heb jij toevallig "Things to do in denver when you're dead" gekeken?

Overigens ben ik ook van mening dat je alleen maar geil bent, ik ken je topics

[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-02-2003 23:03]

vrijdag 21 februari 2003 @ 23:02:45 #6
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_8640380
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
zie ik dit goed? jij 31 jaar oud? Zij 18? ohhh kan prima
succes!
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_8640402
Ik word zo moe van jou.
:{
pi_8640454
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe kan ik haar het best benaderen? (ook gezien haar achtergrond?)
Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8640481
Niet een beetje jong??
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:08:34 #10
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8640484
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:58 schreef Argento het volgende:Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.
Geniale opmerking, en voor zover ik het kan beoordelen is ie hier duidelijk op zn plaats...

Wat betekent een "chinees uiterlijk"? Dat ze er chinees uitziet maar het niet is? Wat bedoel je met haar "achtergrond"? Is het iets in de richting van incest of probeer je te zeggen dat je denkt dat haar cultuur anders is? Welke cupmaat heeft ze? Hoe groot is haar kont? Heb je haar "msn"?

hehe.

Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
pi_8640487
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:08 schreef schatje het volgende:
Niet een beetje jong??
idd, als ze nog 17 is ben je strafbaar BHFH
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:10:09 #12
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8640509
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:

[..]

Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?

Misschien is BHFH bang dat ie een flater slaat, aangezien je je bij chinezen toch iets anders moet gedragen.. Het is een erg andere cultuur uiteraard..
BHFH Hoe "chinees" is ze.. erg traditioneel.. of valt dat mee?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_8640542
BHFH denkt dat het krijgen van een zogenaamde serieuze relatie ( met liefde ) afhangt van de snelheid waarop je haar msn vraagt...

Bij mij ging de serieusheid trouwens gepaard met de vraag naar " mijn hand "...

ben ik ouderwets ofzo had mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...

edit: en in plaats van het geven van zijn hart en een ring had ik een gsmetje moeten krijgen

[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 21-02-2003 23:13]

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8640574
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:11 schreef Mirage het volgende:
ben ik ouderwets ofzo had mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...

Het zou je meer van deze tijd maken ja.

Vraag is, zou je dat ook willen?

Daar is maar 1 juist antwoord op, en dat antwoord ken je.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8640689
Is het weer zo ver? Chinese Christina Aguilera look-a-like

Ga met haar een kopje chinese melange thee drinken, ga msn-en, doe wat!!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:20:34 #16
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8640699
Zelf ben ik 19 en val ik niet echt op meisjes die jonger zijn dan ik. Of het moet een jaartje zijn ofzo. Maar ieder zijn meug. Persoonlijk vind ik het nogal ongezond als je 30 bent en je wordt "verliefd" ( ) op meisjes van 17/18. Maar dit is ongetwijfeld al 100x eerder besproken en laten we het daar maar niet over hebben
Some people have everything, and other people don't. But everything don't mean a thing if it ain't the thing you want
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:30:13 #17
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8640830
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik denk dat de OBSESSIEVE trekjes die BHFH heeft een grotere zorg is.
Heel serieus ben ik als ik zeg dat ik denk dat BHFH ziek is.

Het is eigenlijk heel zielig...

Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.
pi_8640878
Mja, het is niet ziek als je als dertiger op jonge meiden valt, maar ik heb wel het gevoel dat BHFH zijn verwachtingen/eisen van een meisje een beetje zal moeten bijstellen. Wat hij wil is een jong, knap, gedienstig meisje dat zich geheel naar hem schikt, kinderen wil op het moment dat het hem uitkomt, enzovoort. Vrij logisch dus dat het niet zo wil lukken met de vrouwen.

Kennelijk is een vrouw in zijn ogen al snel te min, maar andersom moeten zij wel zitten te wachten op hem? Lijkt me niet.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8640914
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:30 schreef MikeF het volgende:

[..]

Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.

zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...

meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".
Klik op zijn nick en je zal een weekend vol lol hebben aan de door hem geopende topics

edit : mijn man en ik schelen ook ruim 8 jaar.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8640960
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:37 schreef matthijn99 het volgende:

Heb je het je vriendin al verteld? .

zijn verloofde/ vrouw was het toch ?

Hij had toch een vrouw die hij plots niet meer over wilde laten komen ?
iig een váág verhaal..

Sir Winston Churchill
pi_8640981
Zijn er mensen die BHFH serieus nemen? Het komt mij zo voor dat hij en zijn topics aan entertainmentswaarde moeten inboeten als de benadering te serieus is.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 23:42:47 #22
47664 MikeF
vervelende klier
pi_8641042
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:36 schreef Mirage het volgende:

zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...

meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".

sorry, mijn fout.

[Dit bericht is gewijzigd door MikeF op 21-02-2003 23:43]

vrijdag 21 februari 2003 @ 23:59:32 #23
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_8641340
Wat vind je vrouw hiervan?

.

zaterdag 22 februari 2003 @ 09:58:46 #24
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8644597
ik ken t probleem wel, was ook een jaar verliefd op een meisje en toen vroeg ik eindelijk of ze mij ook leuk vond en t was niet zo, jemoet t gewoon vragen, en via MSN is ook niks want dan kan je haar reactie ook niet peilen, het beste is dus gewoon vragen, en wat als ze dan nee zegt
Endless, Forever More....
pi_8644646
Omdat er wel degelijk serieus gereageerd is,
heb ik een aantal offtopicreacties verwijderd.

zucht

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')