Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.
There's a distinct difference.
tsja... vertel is wat meer?
quote:nou nee hoor, ik zit zelf gewoon op school hoor, dus studerend. (al ben ik 30)
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
quote:heb jij toevallig "Things to do in denver when you're dead" gekeken?
".. en loopt niet, maar "beweegt zich" naar plekken... "
Overigens ben ik ook van mening dat je alleen maar geil bent, ik ken je topics
[Dit bericht is gewijzigd door Phat Lip op 21-02-2003 23:03]
quote:zie ik dit goed? jij 31 jaar oud? Zij 18? ohhh kan prima
Op vrijdag 21 februari 2003 23:00 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zeker congierge op die school, viezerik!!!
quote:Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?
Op vrijdag 21 februari 2003 22:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoe kan ik haar het best benaderen? (ook gezien haar achtergrond?)
quote:Geniale opmerking, en voor zover ik het kan beoordelen is ie hier duidelijk op zn plaats...
Op vrijdag 21 februari 2003 22:58 schreef Argento het volgende:Overigens ben je niet verliefd, je bent geil.
Wat betekent een "chinees uiterlijk"? Dat ze er chinees uitziet maar het niet is? Wat bedoel je met haar "achtergrond"? Is het iets in de richting van incest of probeer je te zeggen dat je denkt dat haar cultuur anders is? Welke cupmaat heeft ze? Hoe groot is haar kont? Heb je haar "msn"?
hehe.
quote:idd, als ze nog 17 is ben je strafbaar BHFH
Op vrijdag 21 februari 2003 23:08 schreef schatje het volgende:
Niet een beetje jong??
quote:Misschien is BHFH bang dat ie een flater slaat, aangezien je je bij chinezen toch iets anders moet gedragen.. Het is een erg andere cultuur uiteraard..
Op vrijdag 21 februari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:[..]
Wat is er met haar achtergrond aan de hand dat een aangepaste benadering (anders dan; er-gewoon-op-afstappen) van toepassing zou zijn?
Bij mij ging de serieusheid trouwens gepaard met de vraag naar " mijn hand "...
ben ik ouderwets ofzo had mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...
edit: en in plaats van het geven van zijn hart en een ring had ik een gsmetje moeten krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door Mirage op 21-02-2003 23:13]
quote:Het zou je meer van deze tijd maken ja.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:11 schreef Mirage het volgende:
ben ik ouderwets ofzohad mijn man me om mijn msn moeten vragen ?
of had hij me juist vía msn ten huwelijk moeten vragen...
Vraag is, zou je dat ook willen?
Daar is maar 1 juist antwoord op, en dat antwoord ken je.
Ga met haar een kopje chinese melange thee drinken, ga msn-en, doe wat!!
quote:Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:24 schreef Mirage het volgende:[..]
Ik denk dat de OBSESSIEVE trekjes die BHFH heeft een grotere zorg is.
Heel serieus ben ik als ik zeg dat ik denk dat BHFH ziek is.Het is eigenlijk heel zielig...
Kennelijk is een vrouw in zijn ogen al snel te min, maar andersom moeten zij wel zitten te wachten op hem? Lijkt me niet.
quote:zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...
Op vrijdag 21 februari 2003 23:30 schreef MikeF het volgende:[..]
Ik ben hier vrij nieuw, dus ik heb nog niet echt eerdere posts van hem gelezen, maar zelf geloof ik niet echt dat mensen die op jongere meisjes vallen "ziek" zijn... Het kan alleen wel schadelijk voor een jong meisje zijn om een serieuze relatie te hebben met iemand van 30. Maar echt ziek... nee, niet ziek. Britney Spears en Christina Aguilera verkopen niet voor niets veel cd's. Ze zijn jong. Sexy. Het is niet ziek om je als 30-er aangetrokken te voelen tot meisjes van 18. Ziek zou het zijn als je je als 20-er aangetrokken voelt tot meisjes van 8. Dat noemt men pedofilie.
meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".
Klik op zijn nick en je zal een weekend vol lol hebben aan de door hem geopende topics
edit : mijn man en ik schelen ook ruim 8 jaar.
quote:zijn verloofde/ vrouw was het toch ?
Op vrijdag 21 februari 2003 23:37 schreef matthijn99 het volgende:![]()
Heb je het je vriendin al verteld?
.
Hij had toch een vrouw die hij plots niet meer over wilde laten komen ?
iig een váág verhaal..
quote:sorry, mijn fout.
Op vrijdag 21 februari 2003 23:36 schreef Mirage het volgende:zoals ik al zei... het gaat niet zozeer om de leeftijd...
meer om de obsesieve manier waarop hij een zo jong mogelijk meisje probeerd te " scoren ".
[Dit bericht is gewijzigd door MikeF op 21-02-2003 23:43]
zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |