SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Allemaal op vakantie pakken wij de puntenquote:Op maandag 5 mei 2025 02:42 schreef KillemWieft het volgende:
Niet alles is kut, maar sommige users….They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Immerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vogels zijn vaak mooie beesten. Zelfs de gieren die ik af en toe langs de weg zie, zijn imposante vogels.quote:![]()
Geen zin om terug te lezen en waarschijnlijk heb ik ook niets gemist.
Of heeft @kree nog een blijde boodschap verkondigd?![]()
Lief doen over kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niets gemistquote:Op maandag 5 mei 2025 02:56 schreef devzero het volgende:
Geen zin om terug te lezen en waarschijnlijk heb ik ook niets gemist.
Of heeft @:kree nog een blijde boodschap verkondigd?![]()
![]()
Museum fabriekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een halve dag op het water "dobberen" in een kayak. Hoe kun je daar nou moe van worden. Maar ik ben nog steeds een beetje uitgeputEn ik was niet de enige
Als je niet meer opkijkt als er een alligator onder je boot zwemt, dan heb je te lang in Florida gewoond![]()
![]()
Katwijk schijnt erg mooi te zijnquote:Op maandag 5 mei 2025 03:12 schreef hemarookworst het volgende:
tijd om te verhuizen dan als je te lang daar woont
Forum Opties Forumhop: Hop naar: