De Joost Eerdmans van het voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2025 10:06 schreef franklop het volgende:
Ach Robert 'kroonprins ' Maaskant
Alweer weg bij Helmond Sport
Ik snap eigenlijk niets van het terugdraaien. Als ik de beelden kijk zie ik gewoon een overtreding en dan is het in zo'n situatie rood. Niks aan te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach PSV heeft weer eens de scheids mee.
Ik dacht ook wel dat dit met huidige regels een overtreding zou zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niets van het terugdraaien. Als ik de beelden kijk zie ik gewoon een overtreding en dan is het in zo'n situatie rood. Niks aan te doen.
Kennelijk mag je gewoon je voet neerplanten in looppad van je tegenstander zonder dat je de bal raakt. Geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht ook wel dat dit met huidige regels een overtreding zou zijn.
Jammer dat dat toen niet bekend was bij de VAR!quote:Op dinsdag 13 mei 2025 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kennelijk mag je gewoon je voet neerplanten in looppad van je tegenstander zonder dat je de bal raakt. Geen enkel probleem.
Je ziet denk ik wel heel goed dat hij veel meer wil zeggen maar het niet kan.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 18:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van den Burg zit nu echt op populistische koers te zwammen in de Kamer bij Midden-Oostendebat. Afstand nemen van uitspraken van Netanyahu doet ie wel maar dan houdt het wel op. Ik ken hem toch als een kritischere politicus die ook goed kan uitleggen maar hier is het precies Yesilgoz.
Daar heb je het ESF niet voor nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Zitten we klaar voor het vastlopen van FOK! tijdens het ESF?
Als de Graafschap maar wint, anders ga ik met dingen gooien.quote:
Hup FC Dordrechtquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als de Graafschap maar wint, anders ga ik met dingen gooien.
Moet jij niet voor de (Super)boeren zijn?quote:
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 13 mei 2025 21:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moet jij niet voor de (Super)boeren zijn?
Jij komt in een steeds donkerder hoekje te staan in dit subforumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |