SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Beetje actueel ook wel hè, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Zijn hier op FOK! mensen ook altijd druk mee. Gevoelig onderwerp.
Colt .45quote:Op zondag 4 mei 2025 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kitten vraagt zich af wat er in haar tasje zit.
Goede vraag wel.
Wij denken Wilhelmina pepermunt
Dat ga ik niet hardop zeggen.quote:
Ook dat. Moet maar eens oplossing voor komen.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje actueel ook wel hè, als je elke dag protesten en vernielen hoort of ziet?
Ja maar ja niemand haptquote:Op zondag 4 mei 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik overdrijf een beetje om de Zwabber te chokeren natuurlijk
Zoiets dacht ik ookquote:
Dat kan ze niet horenquote:
Mag wel hoor.quote:
MAXimaquote:Op zondag 4 mei 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook![]()
![]()
Blijkt ze stiekem getraind als een volwaardige Bondgirl en streept ze zo die sniper op het dak weg
Terecht dat het 2 min dicht was.quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
Huh ,wat kon je niet aan?quote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Waarschijnlijk dat fok even 2 minuten dicht was en de autistjes dat niet aan konden?
ah maar niet afstappen neem ik aan dan?quote:
Wat een gezellige binnenkomer johquote:Op zondag 4 mei 2025 20:34 schreef Elvi het volgende:
Heb het over kitten, schatquote:
Volgens mij is dat inderdaad een prima gesprekspartnerquote:Op zondag 4 mei 2025 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar best eens een avondje mee willen ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |