Ja maar dat mag niet.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Death to Palestine...
Mijn hemel. Kun je de reactie op zo'n slogan voorstellen bij onze islamisten en woke collaborateurs (Hallo NRC, JOOP, BNN/VARA)?
Ik wel.
[ [url=https://th-thumbnailer.cdn-si-edu.com/cABgOUx49xjIRkw9M38stgrL2jw=/fit-in/1600x0/https://tf-cmsv2-smithson(...)_nuke.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik vind dat het moet kunnenquote:Op maandag 5 mei 2025 19:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Death to Palestine. Ook gewoon politieke kritiek?
Neen.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:39 schreef Starhopper het volgende:
Jawel. Dit is herplaatsen met als doel degene te beschadigen. Dat is doxing.
quote:What is not a violation of this policy?
Posting Private Information
The following are not in violation of this policy:
people sharing their own private information
Madame heeft zelf van alles lopen tweeten dus is het geen doxing.quote:Your Rights and Grant of Rights in the Content
By submitting, posting or displaying Content on or through the Services, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to use, copy, reproduce, process, adapt, modify, publish, transmit, display and distribute such Content in any and all media or distribution methods (now known or later developed). This license authorizes us to make your Content available to the rest of the world and to let others do the same.
Echt. Klote moslims. In haat bruine mensenquote:Op zondag 4 mei 2025 20:40 schreef Ali_boo het volgende:
Wat een stereotypische uitstraling hebben ze weer
[ x ]
Slechts 11 Megaton? Ik denk dat het niveau Tsar Bomba (50 Megaton) eerder in de buurt komt.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
Death to Palestine...
Mijn hemel. Kun je de reactie op zo'n slogan voorstellen bij onze islamisten en woke deugkneuzen (Hallo NRC, JOOP, BNN/VARA)?
Ik wel.
Als je info van iemand deelt om haar persoonlijk te raken of publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, dan is dat gewoon doxing. Het gaat hier niet om copyright. Het gaat om intentie en context.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:30 schreef AchJa het volgende:
Neen.
quote:
What is not a violation of this policy?
Posting Private Information
The following are not in violation of this policy:
people sharing their own private information
quote:
Your Rights and Grant of Rights in the Content
By submitting, posting or displaying Content on or through the Services, you grant us a worldwide, non-exclusive, royalty-free license (with the right to sublicense) to use, copy, reproduce, process, adapt, modify, publish, transmit, display and distribute such Content in any and all media or distribution methods (now known or later developed). This license authorizes us to make your Content available to the rest of the world and to let others do the same.
Madame heeft zelf van alles lopen tweeten dus is het geen doxing.
Geen tolerantie voor de intolerantenquote:Op maandag 5 mei 2025 20:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je info van iemand deelt om haar persoonlijk te raken of publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, dan is dat gewoon doxing. Het gaat hier niet om copyright. Het gaat om intentie en context.
Laat maar zien. Jouw persoonlijke mening is niet heel relevant.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:48 schreef Starhopper het volgende:
Als je info van iemand deelt om haar persoonlijk te raken of publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, dan is dat gewoon doxing. Het gaat hier niet om copyright. Het gaat om intentie en context.
Ik heb die lijn net opgesnoven dus er is geen lijn meerquote:Op maandag 5 mei 2025 21:06 schreef oblo het volgende:
Heel slim die constante verstoringen. Het wordt langzamerhand steeds meer genormaliseerd en steeds minder bekritiseerd. Zie bijvoorbeeld hoe het NOS journaal net opende.
Gewoon steeds iets verder gaan, de lijn steeds verder trekken, tot er geen lijn meer is.
De NOS redactie zit vol met Palliewappies.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:06 schreef oblo het volgende:
Heel slim die constante verstoringen. Het wordt langzamerhand steeds meer genormaliseerd en steeds minder bekritiseerd. Zie bijvoorbeeld hoe het NOS journaal net opende.
Gewoon steeds iets verder gaan, de lijn steeds verder trekken, tot er geen lijn meer is.
Nou dit.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:54 schreef Cupfighter het volgende:
Ach deze figuren, ze hebben hun minutes of Fame gehad en krijgen nu terecht de consequenties en veroorzaken nu alleen maar dat mensen nog meer hun hakken in het zand gaan zetten in de Israël Palestina kwestie,
Negatieve aandacht is ook aandacht en dat hebben ze nu
Dit inderdaad. Lekker deugen voor de likes.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nou dit.
Er is geen Palestijn mee geholpen. Het is alleen vanwege hun eigen ego. Hun three minutes of fame.
En het helpt de zaak absoluut niet.
Egoïsten zijn het.
Lekker deugen voor Hamas en Iran.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Lekker deugen voor de likes.
Alle respect kwijt voor dat soort mensen. Deugen voor de likes en het doel volledig voorbij geschoten.quote:
Bron: https://onsamsterdam.nl/a(...)n-vrijdag-4-mei-1962quote:Amsterdam 50 jaar geleden, vrijdag 4 mei 1962:
“Amsterdam heeft in de oorlog dat deel van de bevolking verloren dat roem en kleur aan de stad heeft gegeven”, zegt burgemeester Gijs van Hall bij het ontsteken van de eeuwige vlam in de Hollandsche Schouwburg.
De dodenherdenking op het Mercatorplein verloopt voor het eerst sinds enkele jaren relatief rustig. De massaal aanwezige politie arresteert slechts zes nozems voor het ingooien van ruitjes van een tramhuisje. In 1959 ontstonden er ordeverstoringen toen er tijdens de twee minuten stilte een auto met een Duits kenteken passeerde. Daarna was het elk jaar weer raak.
Opstootje en ordeverstoring door jongeren na de twee minuten stilte van dodenherdenking, 4 mei 1962, ANEFO, Collectie Stadsarchief Amsterdam.
Integendeel, het jaagt de mensen juist meer tegen hun standpunt in, ik heb best sympathie voor de Palestijnen maar vind dit verwerpelijkquote:Op maandag 5 mei 2025 21:21 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nou dit.
Er is geen Palestijn mee geholpen. Het is alleen vanwege hun eigen ego. Hun three minutes of fame.
En het helpt de zaak absoluut niet.
Egoïsten zijn het.
Big Willem van Boxtel... Dat lijkt me een bijzonder gunstig vooruitzicht.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:32 schreef Pek het volgende:
Vroeger had je Nozems
[..]
Bron: https://onsamsterdam.nl/a(...)n-vrijdag-4-mei-1962
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |