Ik snap je! Maar misschien is het toffe iets waarvan zij zelf vinden dat mensen dat zelf moeten zien en/of horen en dat het zich lastig laat vangen in woorden maar wel in beelden. En dan pas als het perfect is.quote:Op maandag 5 mei 2025 19:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou ja, het is wat @:Em31 zegt, een beetje hype zou ook wel leuk zijn. Ik gun die mensen allemaal het beste, en zeker Claude, daar gaat het niet om. Maar wat is er mis mee om als je iets tofs hebt gemaakt (zoals Oostenrijk lijkt te hebben gedaan) gewoon te vertellen wat het is? Dan krijg je misschien een beetje de hype die nu totaal ontbreekt. En dat maakt gewoon uit in dit spelletje dat Eurovisie heet, wat we daar verder ook van mogen vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Er gaat iets bijzonders gebeuren in die bridge, ik voel hetquote:Op maandag 5 mei 2025 19:50 schreef Thrts het volgende:
Er gaan dingen gebeuren die we nog niet weten
quote:Op maandag 5 mei 2025 19:50 schreef Thrts het volgende:
Cornald bij Eva:
- Er gaan dingen gebeuren die we nog niet weten
Ik zou verwacht hebben dat er best een redelijke kans was dat er ergens in de komende 10 jaar van een viool gebruik gemaakt zou worden, dus dit forum kennende, zou ik het wel voorspeld hebben als je me het gevraagd zou hebben.quote:Op maandag 5 mei 2025 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Same
Wie had gedacht dat we nog eens zouden hyperen om onverwachte violen.
Ik ben echt bang dat die bloemenzee gewoon een paar lullige bloemetjes zijn.quote:Op maandag 5 mei 2025 20:07 schreef Dave het volgende:
Aan het eind is er ook nog een emotioneel “slotbeeld” dat niet in de reddit samenvatting is benoemd, dus los van de bloemenzee.
Dan heeft 'ie de beschrijving kennelijk niet gelezen want daarin stond nou juist letterlijk dat hij zo goed contact maakt met de camera.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef summer52 het volgende:
Hij moet zijn ogen wel open houden volgens Aran in Boulevard. Want op die ene foto staat Claude met zijn ogen dicht en hij moet echt contact met de camera maken volgens orakel Aran B.
Ach ja je moet toch wat zeggen he Aran?
True, maar ja, net als bij voetbal staan de 'beste scheidsrechters' langs de kant. Hij vertegenwoordigd ons landje dus is iedereen plots regisseur, hoort er een beetje bij. Maar je hebt gelijk, je hoort dit niemand zeggen over een optreden van je favo artiest in de Ziggo ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:31 schreef blackswangreen het volgende:
Dat gezeur over ogen open houden hoor je ook alleen maar tijdens Eurovisie. Wie kan het normaal gesproken bij een muzikale performance wat schelen of een zanger z'n ogen wel open heeft? Niemand toch? Vaak helpt het juist om te zien dat iemand het nummer echt voelt, als de zanger de ogen dicht heeft.
Niet dat dit überhaupt een probleem is bij Claude trouwens. Douwe Bob had echt moeite om z'n ogen open te houden, Claude helemaal niet.
Ik denk dat dit het 9e jaar op rij is dat Aran B. zich zorgen maakt over het open houden van de ogen van onze songfestival deelnemer. Volgend jaar jubileum!quote:Op maandag 5 mei 2025 21:19 schreef summer52 het volgende:
Hij moet zijn ogen wel open houden volgens Aran in Boulevard. Want op die ene foto staat Claude met zijn ogen dicht en hij moet echt contact met de camera maken volgens orakel Aran B.
Ach ja je moet toch wat zeggen he Aran?
Straks ook nog even wat gejengel over een te blote buik en daarna mopperen dat Claude niet met hem wil hardlopen in Bazel en de bingokaart is compleet.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het 9e jaar op rij is dat Aran B. zich zorgen maakt over het open houden van de ogen van onze songfestival deelnemer. Volgend jaar jubileum!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |