abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217559771
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:43 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik krijg hier zo de slappe lach van. _O- Omdat het klinkt als een slechte grap maar het waarschijnlijk gewoon echt zo is. Echt goeie genade.
Zal wel over die podcast met Cornald gaan. Waar Cornald zei dat de editie met Mia & Dion hem (Jan Smit) niet in de koude kleren is gaan zitten. Misschien wel omdat mensen als Aran Bade er zo'n ongelooflijk negatief jaar van maakten? (die conclusie zal Aran niet trekken, uiteraard)
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:47:04 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217559779
quote:

[..]
Ik krijg hier zo de slappe lach van. _O- Omdat het klinkt als een slechte grap maar het waarschijnlijk gewoon echt zo is. Echt goeie genade.
Gaat erom of Jan nou wel of niet weg is gegaan omdat hij als enige niet eens was met de keuze voor hun na aanleiding van de Ding-a-Dong podcast
pi_217559799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Gaat erom of Jan nou wel of niet weg is gegaan omdat hij als enige niet eens was met de keuze voor hun na aanleiding van de Ding-a-Dong podcast
Maar Cornald heeft toch nooit gezegd dat Jan het er als enige niet mee eens was? Alleen dat Jan dat jaar heel moeilijk vond. Is dat ergens anders gezegd of heeft Aran dat er zelf van gemaakt?
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:50:59 #279
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217559808
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef d_elise het volgende:

[..]
Maar Cornald heeft toch nooit gezegd dat Jan het er als enige niet mee eens was? Alleen dat Jan dat jaar heel moeilijk vond. Is dat ergens anders gezegd of heeft Aran dat er zelf van gemaakt?
Dat verhaal ging volgens mij rond dat Jan het als enige niet eens was met de keuze toen.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:55:34 #280
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_217559843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef d_elise het volgende:

[..]
Nee. Maar de Telegraaf heeft dat er blijkbaar wel uitgehaald.
Waarna andere media (Aran) dat hebben overgenomen.

twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_217559870
Zo gênant dat filmpje dat Jan en Chantal zich aan het voorbereiden zijn op het Festival der Liebe en Aran maar door blijft zeiken. Jan zegt een paar keer dat hij niet wil reageren en dat hij zich op het Festival aan het concentreren is. Je ziet dat Jan er helemaal klaar mee was en uiteindelijk zegt dat Aran maar naar Beter Horen moet gaan.
En dan zegt Aran in Boulevard dat Jan toch uitleg had moeten geven. Jeetje wie denkt hij wel dat hij is.

Chantal is helemaal gek van Claude, ze hebben regelmatig contact.
En Claude loopt als een blij ei in het perscentrum rond.
pi_217559902
Om figuren als Aran kun je bijna alleen maar lachen en met je ogen rollen. Het jammere is dat hij zoveel bereik heeft met die onzin van hem.
pi_217559904
Jan had toch al eerder besloten dat hij weg zou gaan? Dus voor dat gedoe met Mia en Dion.
pi_217559948
Dan heeft die leuke podcast van Marco en GJ eens de aandacht die het verdient, gaat het om dit soort kleinigheidjes }:|
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 19:06:53 #285
163650 Greys
pi_217559957
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:46 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Zal wel over die podcast met Cornald gaan. Waar Cornald zei dat de editie met Mia & Dion hem (Jan Smit) niet in de koude kleren is gaan zitten. Misschien wel omdat mensen als Aran Bade er zo'n ongelooflijk negatief jaar van maakten? (die conclusie zal Aran niet trekken, uiteraard)
Nee uiteraard trekt hij die conclusie niet. Dat is wel vaker zo, dat mensen hun eigen gedrag nooit als probleem zien. Het ligt altijd aan een ander. Het ligt aan Jan, Joost (mijn hoofd wil hier 'en Corneel' roepen van dat liedje want ik ben oud) en Mia en Dion en Duncan en aan weet ik veel wie allemaal, maar nooit aan Aran z'n eigen aandeel daarin.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217559971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat het misschien één van de redenen was, maar dat hij weinig behoefte had om met gedoe te vertrekken.

Dat interview met Cornald is wel een aanrader voor de liefhebber trouwens. Een dik uur peak-Cornald, die het aan- en afkondigen van 26 liedjes omschrijft alsof hij de Conferentie van Jalta hoogstpersoonlijk naar een goed einde had geleid. De hele bingokaart gaat vol :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217560392
Aran zegt ook iets over een advertentie met dat ze moesten juichen voor Mia & Dion. Was dat zo? Ik heb daar niets van meegekregen :?
pi_217560396
quote:

[..]
Ja maar Greys hij is toen keihard genegeerd door AVROTROS en gedist door Jan Smit, boehoe :'(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217560439
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]
Nee uiteraard trekt hij die conclusie niet. Dat is wel vaker zo, dat mensen hun eigen gedrag nooit als probleem zien. Het ligt altijd aan een ander. Het ligt aan Jan, Joost (mijn hoofd wil hier 'en Corneel' roepen van dat liedje want ik ben oud) en Mia en Dion en Duncan en aan weet ik veel wie allemaal, maar nooit aan Aran z'n eigen aandeel daarin.
Jan, Piet, Joris en Corneel, die hebben baarden. Bij Jan Joost denk ik eerder aan Jan Joost van Gangelen :)
pi_217560444
Misschien spuit 11, maar komen de clips van 30 seconden zoals het op tv is morgenavond van elk land, of is dit afhankelijk per land? Of komt het later pas?
pi_217560751
Die obsessieve haat voor Mia en Dion van hem begint toch ook gewoon creepy te worden. Ja het was allemaal heel matig, maar er jaren over door blijven zeuren. 8)7 Alsof het altijd alleen maar goed kan gaan.
pi_217560990
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:44 schreef Em31 het volgende:
Die obsessieve haat voor Mia en Dion van hem begint toch ook gewoon creepy te worden. Ja het was allemaal heel matig, maar er jaren over door blijven zeuren. 8)7 Alsof het altijd alleen maar goed kan gaan.
Ja ik was ook nogal verbaasd dat Boulevard opende met een minutenlang item hierover. Who cares :?

Moet soms nog wel eens denken aan de tijden dat je het als Songfestivalfan moest doen met 1 minuut Joan Franka bij Life4You. Nu is elke snipper groot nieuws :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 21:13:12 #293
163650 Greys
pi_217561071
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 21:50:22 #294
163650 Greys
pi_217561551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 20:00 schreef Thrts het volgende:
Misschien spuit 11, maar komen de clips van 30 seconden zoals het op tv is morgenavond van elk land, of is dit afhankelijk per land? Of komt het later pas?
Volgens mij weten we nog niet hoeveel seconden de clips zijn en ook niet wanneer ze precies zullen verschijnen, op de repetitiedag zelf of bv zoals de foto's een dag later omdat de delegaties zelf het stukje mogen kiezen. (Als dat inmiddels wel bekend is heb ik dat gemist!). Er komen iig iets van bewegende beelden.

Eurovision Reddit:
quote:
In a change from previous years, there will be no video footage uploaded from the first rehearsals. Excerpts from each country's second rehearsals are expected to be shared on Eurovision's YouTube or other digital channels.
We merken het gauw genoeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 22:29:57 #295
163650 Greys
pi_217562075
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:28:03 #296
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_217565050
Repetitiebeelden komen naar verluid vanavond, hebben wij van o.a. AVROTROS en andere delegaties gehoord. Dit omdat we morgen een interview hebben staan wat de beelden nodig heeft qua vragen. Hele eerste halve finale repeteert vandaag voor tweede keer. Tweede halve finale do/vr ivm Big 5 + Zwitserland hun eerste repetitie morgen.

Vermoedelijk weer in 1 grote video op YouTube.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 7 mei 2025 @ 11:29:55 #297
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217565058
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Repetitiebeelden komen naar verluid vanavond, hebben wij van o.a. AVROTROS en andere delegaties gehoord. Dit omdat we morgen een interview hebben staan wat de beelden nodig heeft qua vragen. Hele eerste halve finale repeteert vandaag voor tweede keer. Tweede halve finale do/vr ivm Big 5 + Zwitserland hun eerste repetitie morgen.

Vermoedelijk weer in 1 grote video op YouTube.
Zal het net als eerder om 30 seconden gaan? En dan beelden van het echte camerawerk neem ik aan, niet een smartphone in de zaal.
  woensdag 7 mei 2025 @ 12:17:26 #298
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217565619

Alle acts in onze semi (los van Big5 + Zwitserland).
pi_217565811
Cyprus lijkt me de staging winnaar in de eerste semi, puur gebaseerd op die drie plaatjes, San Marino de verliezer en voor de favorieten verandert er nog weinig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217566280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2025 12:41 schreef Fred_B het volgende:
Cyprus lijkt me de staging winnaar in de eerste semi, puur gebaseerd op die drie plaatjes, San Marino de verliezer en voor de favorieten verandert er nog weinig.
Ik zag ooit ook prachtige foto’s van de optredens in Turijn, ik wacht het nog even af. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')