Zal wel over die podcast met Cornald gaan. Waar Cornald zei dat de editie met Mia & Dion hem (Jan Smit) niet in de koude kleren is gaan zitten. Misschien wel omdat mensen als Aran Bade er zo'n ongelooflijk negatief jaar van maakten? (die conclusie zal Aran niet trekken, uiteraard)quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo de slappe lach van.Omdat het klinkt als een slechte grap maar het waarschijnlijk gewoon echt zo is. Echt goeie genade.
Gaat erom of Jan nou wel of niet weg is gegaan omdat hij als enige niet eens was met de keuze voor hun na aanleiding van de Ding-a-Dong podcastquote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo de slappe lach van.Omdat het klinkt als een slechte grap maar het waarschijnlijk gewoon echt zo is. Echt goeie genade.
Maar Cornald heeft toch nooit gezegd dat Jan het er als enige niet mee eens was? Alleen dat Jan dat jaar heel moeilijk vond. Is dat ergens anders gezegd of heeft Aran dat er zelf van gemaakt?quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat erom of Jan nou wel of niet weg is gegaan omdat hij als enige niet eens was met de keuze voor hun na aanleiding van de Ding-a-Dong podcast
Dat verhaal ging volgens mij rond dat Jan het als enige niet eens was met de keuze toen.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar Cornald heeft toch nooit gezegd dat Jan het er als enige niet mee eens was? Alleen dat Jan dat jaar heel moeilijk vond. Is dat ergens anders gezegd of heeft Aran dat er zelf van gemaakt?
Nee. Maar de Telegraaf heeft dat er blijkbaar wel uitgehaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:49 schreef d_elise het volgende:
[..]
Maar Cornald heeft toch nooit gezegd dat Jan het er als enige niet mee eens was? Alleen dat Jan dat jaar heel moeilijk vond. Is dat ergens anders gezegd of heeft Aran dat er zelf van gemaakt?
Nee uiteraard trekt hij die conclusie niet. Dat is wel vaker zo, dat mensen hun eigen gedrag nooit als probleem zien. Het ligt altijd aan een ander. Het ligt aan Jan, Joost (mijn hoofd wil hier 'en Corneel' roepen van dat liedje want ik ben oud) en Mia en Dion en Duncan en aan weet ik veel wie allemaal, maar nooit aan Aran z'n eigen aandeel daarin.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:46 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zal wel over die podcast met Cornald gaan. Waar Cornald zei dat de editie met Mia & Dion hem (Jan Smit) niet in de koude kleren is gaan zitten. Misschien wel omdat mensen als Aran Bade er zo'n ongelooflijk negatief jaar van maakten? (die conclusie zal Aran niet trekken, uiteraard)
Ik denk dat het misschien één van de redenen was, maar dat hij weinig behoefte had om met gedoe te vertrekken.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat erom of Jan nou wel of niet weg is gegaan omdat hij als enige niet eens was met de keuze voor hun na aanleiding van de Ding-a-Dong podcast
Ja maar Greys hij is toen keihard genegeerd door AVROTROS en gedist door Jan Smit, boehoequote:Op dinsdag 6 mei 2025 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan, Piet, Joris en Corneel, die hebben baarden. Bij Jan Joost denk ik eerder aan Jan Joost van Gangelenquote:Op dinsdag 6 mei 2025 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee uiteraard trekt hij die conclusie niet. Dat is wel vaker zo, dat mensen hun eigen gedrag nooit als probleem zien. Het ligt altijd aan een ander. Het ligt aan Jan, Joost (mijn hoofd wil hier 'en Corneel' roepen van dat liedje want ik ben oud) en Mia en Dion en Duncan en aan weet ik veel wie allemaal, maar nooit aan Aran z'n eigen aandeel daarin.
Ja ik was ook nogal verbaasd dat Boulevard opende met een minutenlang item hierover. Who caresquote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:44 schreef Em31 het volgende:
Die obsessieve haat voor Mia en Dion van hem begint toch ook gewoon creepy te worden. Ja het was allemaal heel matig, maar er jaren over door blijven zeuren.Alsof het altijd alleen maar goed kan gaan.
Volgens mij weten we nog niet hoeveel seconden de clips zijn en ook niet wanneer ze precies zullen verschijnen, op de repetitiedag zelf of bv zoals de foto's een dag later omdat de delegaties zelf het stukje mogen kiezen. (Als dat inmiddels wel bekend is heb ik dat gemist!). Er komen iig iets van bewegende beelden.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 20:00 schreef Thrts het volgende:
Misschien spuit 11, maar komen de clips van 30 seconden zoals het op tv is morgenavond van elk land, of is dit afhankelijk per land? Of komt het later pas?
We merken het gauw genoeg!quote:In a change from previous years, there will be no video footage uploaded from the first rehearsals. Excerpts from each country's second rehearsals are expected to be shared on Eurovision's YouTube or other digital channels.
Zal het net als eerder om 30 seconden gaan? En dan beelden van het echte camerawerk neem ik aan, niet een smartphone in de zaal.quote:Op woensdag 7 mei 2025 11:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Repetitiebeelden komen naar verluid vanavond, hebben wij van o.a. AVROTROS en andere delegaties gehoord. Dit omdat we morgen een interview hebben staan wat de beelden nodig heeft qua vragen. Hele eerste halve finale repeteert vandaag voor tweede keer. Tweede halve finale do/vr ivm Big 5 + Zwitserland hun eerste repetitie morgen.
Vermoedelijk weer in 1 grote video op YouTube.
Ik zag ooit ook prachtige foto’s van de optredens in Turijn, ik wacht het nog even af.quote:Op woensdag 7 mei 2025 12:41 schreef Fred_B het volgende:
Cyprus lijkt me de staging winnaar in de eerste semi, puur gebaseerd op die drie plaatjes, San Marino de verliezer en voor de favorieten verandert er nog weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |