abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2025 @ 12:23:57 #251
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217556517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:00 schreef blackswangreen het volgende:
Claude zit er soms wel een beetje naast, bij Eurovision in Concert was het bv. bij vlagen vrij vals. Het is volgens mij nog een beetje een ruwe diamant qua stem. Als je hem twee jaar geleden hoort t.o.v. nu is dat al een enorm verschil.

Maar Aran Bade weet dat toch allemaal niet, die lult alleen maar mensen na en roddelt en achterklapt wat. Die heeft de ballen verstand van muziek.
Ik heb bij hem ook altijd het gevoel dat hij, vooral bij 538 en VI dat soort dingen zegt en negatiever is om populair en interessant te doen. Zodat ze hem daar leuk vinden, want hij weet dat ze daar het Songfestival stom vinden.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_217556540
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 11:26 schreef Greys het volgende:

[..]
Tot nu toe vond ik hem dit jaar 'in de aanloop naar' best fijn positief en lief over Claude. Een verademing ten opzichte van hoe hij deed in vele andere jaren. Maar ik vergat toen weer even dat ze er nu dagelijks iets over willen melden terwijl er weinig/niks te melden is en dus op zoek gaan naar 'ophef' en desnoods dingen verzinnen of aandikken omdat er anders niks te melden is in de dagelijkse programma's enzo. Want god verhoede dat ze het gewoon eens over iets anders hebben tot er weer echt nieuws is. :+
In dat 538-interviewtje moest hij ook weer even een sneer uitdelen naar Joost, dat hij zo moeilijk omging met de media. Hij kan gewoon niet accepteren dat Joost zo ongeveer de grootste ster is die wij ooit hebben voortgebracht qua songfestival. Je ziet het nu ook aan het engagement op social media, met alle respect voor Claude maar die krijgt nog geen fractie van de views die elk interview of filmpje met Joost kreeg.

De reden waarom Aran niet met Joost kon omgaan (Joost speelt een beetje met dat soort leeghoofden) is precies de reden waarom hij juist wél een hele goede kandidaat was, qua omgang met de media.
  dinsdag 6 mei 2025 @ 12:34:39 #253
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_217556608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
In dat 538-interviewtje moest hij ook weer even een sneer uitdelen naar Joost, dat hij zo moeilijk omging met de media. Hij kan gewoon niet accepteren dat Joost zo ongeveer de grootste ster is die wij ooit hebben voortgebracht qua songfestival. Je ziet het nu ook aan het engagement op social media, met alle respect voor Claude maar die krijgt nog geen fractie van de views die elk interview of filmpje met Joost kreeg.

De reden waarom Aran niet met Joost kon omgaan (Joost speelt een beetje met dat soort leeghoofden) is precies de reden waarom hij juist wél een hele goede kandidaat was, qua omgang met de media.
Hear hear.
En de reden dat er nu dingen veranderd zijn.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 12:42:30 #254
163650 Greys
pi_217556682
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 12:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Echt eens met elk woord.

Joost had prima in de smiezen hoe dat soort mensen van dat soort media werkt. In je gezicht een beetje leuk doen en de dag erna zoeken ze alweer naar shit om je neer te halen. Dus die speelde daar lekker mee. En daar kunnen ze niet tegen dus gaan ze 'wraak' nemen haha.

Joost deed zo ongeveer elk interview op die perfecte persdag bij die molen meer dan fantastisch. En bij Wiwi uitgebreid in de zoom etc. ook. Dus als je er geen fatsoenlijk woord uit kon krijgen lag dat gewoon aan jou als reporter. Joost legde dat prachtig bloot allemaal.

Net als dingen die er mis zijn bij de organisatie en omgang met deelnemers. Ook blootgelegd. En nu ineens zijn er wel gebieden waar artiesten tot rust kunnen komen en worden ze niet meer overal gefilmd etc.

De deelnemers van nu mogen Joost en AvroTros en anderen die zich uitspraken van andere delegaties wel dankbaar zijn wat dat betreft.

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 06-05-2025 12:47:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217557089
Een indrukwekkende staging hoeft niet per se gepaard te gaan met enorm veel bombast en vuurwerk, halfblote dansers of danseressen of een pyramide die zich halverwege opent en verandert in een gouden hart.

Calm after de storm was voor mij indrukwekkend omdat er een retegoed idee/concept was bedacht wat heel goed de emoties van het lied ondersteunde en onderstreepte. Wat twee best charismatische artiesten de ruimte gaf om de chemie tussen hen (die er ondanks alle wrijving achter de schermen toch ook echt was) van het beeld te laten knallen. Ingenieus camerawerk en simpele maar doeltreffende LEDS hebben dat bijna vanzelfsprekend en schijnbaar terloops voor elkaar gekregen.
Bij Barbara Pravi precies hetzelfde, een prachtig lied, dat door een magische relatie van de artiest met de steadycam cameraman regelrecht het hart van de kijkers in gekatapulteerd werd.

Claude heeft een ongelooflijk charisma, net als Joost vorig jaar, maar op een andere manier. Van Joost werd ik blij en excited, van Claude word ik warm en kalm en uplifted. Waar Joost vorig jaar een enorm hoog aantal beeld- en lichtwisselingen per minuut had, hoop ik voor Claude dit jaar juist precies het tegenovergestelde. Hij ís het lied. Ik wil dat lieve, spontane hoofd van hem elke seconden in beeld zien, die warme stem naar met toe voelen rollen, en hem volgen op zijn reis tussen ups en downs, around en around. Bij EVA werkte dat, ik wilde met hem in de regen staan. Ik geloofde elke seconde daar. En dat optreden kwam uit het hoofd van DE PIM. Ik heb vertrouwen in hem.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ook met die violen. Dat het mooi, warm, intens en hartverwarmend wordt. Dat de bloemblaadjes van de LED wand dwarrelen en de zaal in lijken te komen.... En de huiskamers. Less kan more zijn, als je maar het juiste Less inzet. Met Claude heb je goud in handen. Je hoeft het alleen maar te laten shinen. Door er precies op het goede moment een mooi lichtje op te zetten dat niet afleidt, maar ondersteunt.
pi_217557304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 13:34 schreef Aadrianus het volgende:
Een indrukwekkende staging hoeft niet per se gepaard te gaan met enorm veel bombast en vuurwerk, halfblote dansers of danseressen of een pyramide die zich halverwege opent en verandert in een gouden hart.

Calm after de storm was voor mij indrukwekkend omdat er een retegoed idee/concept was bedacht wat heel goed de emoties van het lied ondersteunde en onderstreepte. Wat twee best charismatische artiesten de ruimte gaf om de chemie tussen hen (die er ondanks alle wrijving achter de schermen toch ook echt was) van het beeld te laten knallen. Ingenieus camerawerk en simpele maar doeltreffende LEDS hebben dat bijna vanzelfsprekend en schijnbaar terloops voor elkaar gekregen.
Bij Barbara Pravi precies hetzelfde, een prachtig lied, dat door een magische relatie van de artiest met de steadycam cameraman regelrecht het hart van de kijkers in gekatapulteerd werd.

Claude heeft een ongelooflijk charisma, net als Joost vorig jaar, maar op een andere manier. Van Joost werd ik blij en excited, van Claude word ik warm en kalm en uplifted. Waar Joost vorig jaar een enorm hoog aantal beeld- en lichtwisselingen per minuut had, hoop ik voor Claude dit jaar juist precies het tegenovergestelde. Hij ís het lied. Ik wil dat lieve, spontane hoofd van hem elke seconden in beeld zien, die warme stem naar met toe voelen rollen, en hem volgen op zijn reis tussen ups en downs, around en around. Bij EVA werkte dat, ik wilde met hem in de regen staan. Ik geloofde elke seconde daar. En dat optreden kwam uit het hoofd van DE PIM. Ik heb vertrouwen in hem.

Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ook met die violen. Dat het mooi, warm, intens en hartverwarmend wordt. Dat de bloemblaadjes van de LED wand dwarrelen en de zaal in lijken te komen.... En de huiskamers. Less kan more zijn, als je maar het juiste Less inzet. Met Claude heb je goud in handen. Je hoeft het alleen maar te laten shinen. Door er precies op het goede moment een mooi lichtje op te zetten dat niet afleidt, maar ondersteunt.
Wauw....mooi gezegd
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 14:00:55 #257
163650 Greys
pi_217557305
"Met Claude heb je goud in handen. Je hoeft het alleen maar te laten shinen."

Prachtig gezegd Aadrianus.
En eens met je woorden en met je voorbeelden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 mei 2025 @ 14:25:10 #258
442280 Prisha
Moonshine!
pi_217557502
quote:
...
O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_217557663
En even los van die glazen bol: Arcade werd ook simpel maar heel effectief in beeld gebracht en kwam daardoor juist goed over. Daar waren geen toeters en bellen voor nodig (en ook geen dalende bol uit een plafond).
pi_217557693
Aran moet eens ophouden met zeuren. Joost heeft op alle momenten dat het moest (bekendmaking artiest en daarna lied, EiC, vertrek en georganiseerde persmomenten in Malmö) hem prima te woord gestaan. Zelfs vaak met een gebbetje zoals die hardloopschoenen. Dat hij niet elke dag met de pers wilde spreken is zijn goed recht. Net zoals Claude dat nu wel lijkt te willen. Hij is wat meer een allemansvriend, in de positieve zin van het woord waar Joost geen zin had in idd die leeghoofderigheid van o.a. Boulevard en Shownieuws. Prima toch. Zolang de Nederlandse inzending er staat en met de media spreekt wanneer het "moet", heeft niemand iets te zeuren wat mij betreft.

Om met een positieve noot te eindigen: ik krijg steeds meer het gevoel dat het wel eens een hele mooie 17 mei kan gaan worden :D
pi_217557818
quote:

Nondeju _O_ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217557934
quote:

Het gaat er ook niet om dat er enorm spektakel moet plaatsvinden, maar er moet wel een idee achter zitten. Dat is waar het vaak aan ontbreekt bij Nederland. Wat wilde S10 zeggen met haar staging? Wat wilde Joost zeggen? Wat wilde Jeangu zeggen? Niemand die het weet. Daar zijn bv. die Zweden vaak goed in: een heel duidelijk concept. En dat was juist ook zo goed aan de Common Linnets.

Ik denk/hoop dat Pim Brassien wel iemand is die dat kan, maar uit de eerste omschrijving werden we in elk geval niet veel wijzer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 15:25:40 #263
163650 Greys
pi_217557944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 14:50 schreef d_elise het volgende:
Aran moet eens ophouden met zeuren. Joost heeft op alle momenten dat het moest (bekendmaking artiest en daarna lied, EiC, vertrek en georganiseerde persmomenten in Malmö) hem prima te woord gestaan. Zelfs vaak met een gebbetje zoals die hardloopschoenen. Dat hij niet elke dag met de pers wilde spreken is zijn goed recht.
Ook dit ja. Hij heeft hem meermaals gesproken en kreeg best veel tijd en aandacht van Joost en de NLse delegatie. Maar het is ze nooit genoeg. Zo'n deelnemer moet kennelijk tegen sommige verslaggevers doen alsof ze zijn bestie zijn ofzo en elke minuut van de dag voor ze klaarstaan. (En dan nóg zouden ze wel wat te zaniken vinden. :+ )

quote:
Net zoals Claude dat nu wel lijkt te willen. Hij is wat meer een allemansvriend, in de positieve zin van het woord waar Joost geen zin had in idd die leeghoofderigheid van o.a. Boulevard en Shownieuws. Prima toch. Zolang de Nederlandse inzending er staat en met de media spreekt wanneer het "moet", heeft niemand iets te zeuren wat mij betreft.
Precies. Joost heeft meer meer meer dan genoeg interviews gegeven. Méér dan genoeg. Bizar veel. Zeker voor iemand die daar helemaal niet van houdt. Hij deed het bij de allermeest ook nog enorm charmant en welbespraakt en openhartig. Degenen die hem niet fair behandelden kregen op een gegeven moment een wat stuggere Joost. Helemaal prima. Wat je geeft krijg je terug. :P

quote:
Om met een positieve noot te eindigen: ik krijg steeds meer het gevoel dat het wel eens een hele mooie 17 mei kan gaan worden :D
Jaaaaa! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 15:28:14 #264
163650 Greys
pi_217557975
In het echt is het een filmpje maar ik moest hardop lachen, funny cuz it's true.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 15:35:29 #265
163650 Greys
pi_217558030
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217558123
pi_217558256
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 09:08 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Volgens mij zei Aran vanmorgen wel dat ze het bewust klein (en rustig?) houden, vanwege alle geweld dat ervoor zit.
Ik zal ‘ns kijken of het interview al online staat.
Aran roept maar wat, want de stagingsplannen zijn in maart al ingeleverd en ergens laat maart of in april werd de startvolgorde bekend.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_217558598
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 16:03 schreef grazz het volgende:

[..]
Aran roept maar wat, want de stagingsplannen zijn in maart al ingeleverd en ergens laat maart of in april werd de startvolgorde bekend.
Alsof Nederland ook heel druk is met de inzendingen en stagingplannen van Kroatië en San Marino enzo :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217559230
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2025 23:29 schreef Greys het volgende:
Zo ongeveer alles is dit jaar afgeschaft dus don't get your hopes up haha. We krijgen vast wel weer íets maar vast niet veel van de 2e repetitie.
Gisteren bij EVA zei iemand (weet niet meer wie, Cornald?) 3 seconden snippet. Maar weet niet of dat een grapje was of de daadwerkelijke lengte van de snippet.
C’est Davie :o)
pi_217559242
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 08:19 schreef Fred_B het volgende:
In de zaal was er wel veel applaus voor Claude.
Dit heeft Cornald gisteren al gezegd in EVA. Nou ja, buiten de zaal, en van productiemedewerkers. En dat dat niet bij iedereen gebeurde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dave op 06-05-2025 17:50:58 (gezecht!?!?!?! FOEI) ]
C’est Davie :o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 18:09:48 #271
163650 Greys
pi_217559469
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 17:42 schreef Dave het volgende:

[..]
Gisteren bij EVA zei iemand (weet niet meer wie, Cornald?) 3 seconden snippet. Maar weet niet of dat een grapje was of de daadwerkelijke lengte van de snippet.
Het zou wel mooi aansluiten bij de 3 foto's! :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 mei 2025 @ 18:37:30 #272
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_217559678
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 15:28 schreef Greys het volgende:
In het echt is het een filmpje maar ik moest hardop lachen, funny cuz it's true.

[ afbeelding ]
Flappie bij EVA, Aran Bade bij Boulevard en dan Angela de Jong die een column schrijft over deze mediaoptredens.
We zij nu echt begonnen
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_217559720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:37 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Flappie bij EVA, Aran Bade bij Boulevard en dan Angela de Jong die een column schrijft over deze mediaoptredens.
We zij nu echt begonnen
Zo jammer dat Jurgen Tjong a Fong niet meer wordt uitgenodigd. Die was vorig jaar een verademing.
  Moderator dinsdag 6 mei 2025 @ 18:41:24 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217559730
Aran Bade is ondertussen nog bezig met Mia en Dion en Jan Smit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2025 @ 18:43:42 #275
163650 Greys
pi_217559753
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2025 18:41 schreef Momo het volgende:
Aran Bade is ondertussen nog bezig met Mia en Dion en Jan Smit
Ik krijg hier zo de slappe lach van. _O- Omdat het klinkt als een slechte grap maar het waarschijnlijk gewoon echt zo is. Echt goeie genade.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')