quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postendie mag je uitleggen aan de dts-ers, die krijgen zeker stressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Bij mij niet, want ik ben gewoon dan ook stil en doe niks...quote:
ik ook maar dat waren mensen die ik zelf nog niet het stempeltje 'vriendschap' had gegevenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus mensen gehad die zeiden 'dit hoeft voor mij niet meer, dit is geen vriendschap'.
Die neiging heb ik echt nooitquote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms zie ik mensen met een kind en dan denk ik: misschien moet ik er een stuk of 5 maken om alles weer in balans te brengen
Die willen gewoon de laatste post om 19.59.59quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die mag je uitleggen aan de dts-ers, die krijgen zeker stress
quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een kleine 2 uur kunnen we even niet postenik ga wel gamen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik ga denk ik zo de herdenking op tv wel even aanzetten.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij niet, want ik ben gewoon dan ook stil en doe niks...
Het zit meestal niet in de kwantiteit maar de wederkerigheid. Vooral het gebrek eraan. Mensen die ineens niks meer van zich laten horen. Random stoppen met reageren midden in een gesprek. Oid.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, als zij behoefte hebben aan meer contact.
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms zie ik mensen met een kind en dan denk ik: misschien moet ik er een stuk of 5 maken om alles weer in balans te brengen
Het is van beide kanten ook begrijpelijk denk ik, qua gedrag. Maarja, voor beiden jammerquote:Op zondag 4 mei 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ben sociaal ook wel eens compleet op
dan doen we het enige wat moet voor weken en dan ergens komt er een keer ruimte in de sociale batterij
op het moment plant dudje ook de helft van mijn weekenden vol met dingen, vind ik best lastig
De andere kant is dat ik dan popcorn wil pakken en de aarde gewoon wil af zien fikken door zoveel domheidquote:
als ik mensen zie lopen met kinderen denk ik juist: goed dat ik er nooit 1 ga makenquote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel veel werk.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Een beter plan, al heb ik liever chipsquote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De andere kant is dat ik dan popcorn wil pakken en de aarde gewoon wil af zien fikken door zoveel domheid
Wat is een dwaaloog?quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.
Of gewoon een vijfling krijgen, ben je er in 1 keer vanafquote:
Ja dat is meestal wel mooi.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zo de herdenking op tv wel even aanzetten.
Kan vrouwen anders heel goed af gaan hoor.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortplanten gaat zo lastig als je mannen haat en als je er dan een vind die dat geen probleem vind krijg je allemaal kindjes met hardstenen kupkes en een dwaaloog.
Jammer, maar helaas.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, veel meer contact. Gewoon niet compatibel.
Daarom gaat ze eerst oefenen met een hond.quote:
het is lastig, ik heb er al wel vrede mee dat ik dusdanig alleentijd nodig heb dat ik tussen wal en schip valquote:Op zondag 4 mei 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook maar dat waren mensen die ik zelf nog niet het stempeltje 'vriendschap' had gegeven. Vond het bij sommige alsnog wel jammer maar niet meer dan dat.
Mijn besties hebben dit nog nooit gedaan en hoop dat ze dat nooit doen maar wil ook voorkomen dat ze dat doen door mn eigen gedrag aan te passen. Af en toe update geven dat ik aan ze denk
Alistor Moody van Harry POtter heette in de NL boeken Dwaaloogquote:
Perfect recept voor een mental breakdown.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon een vijfling krijgen, ben je er in 1 keer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |