Gezien het feit dat de groep die de regenboogvlag vertegenwoordigd ook slachtoffer was van de oorlog zou ik het terecht vinden om een dergelijke vlag te gebruiken. Maar reken er wel op dat er mensen in je buurt zullen zijn die teleurgesteld zullen zijn als je een dergelijk vlag op hangt.quote:
Dan doe ik het gewoon NIET weet je?quote:Op zondag 4 mei 2025 15:29 schreef 215 het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de groep die de regenboogvlag vertegenwoordigd ook slachtoffer was van de oorlog zou ik het terecht vinden om een dergelijke vlag te gebruiken. Maar reken er wel op dat er mensen in je buurt zullen zijn die teleurgesteld zullen zijn als je een dergelijk vlag op hangt.
Ja, ik snapte volkomen dat je alleen maar rotzooi wilt trappen met je vraag. Dus vond ik het wel gepast een genuanceerd antwoord te geven om het gras onder je voeten weg te maaien.quote:
Bepaal ik zelf wel, maar bedankt voor het adviesquote:Op zondag 4 mei 2025 16:01 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, ik snapte volkomen dat je alleen maar rotzooi wilt trappen met je vraag. Dus vond ik het wel gepast een genuanceerd antwoord te geven om het gras onder je voeten weg te maaien.
En je nu weer netjes gaan gedragen op een vier mei waardige manier alsjeblieft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |