Heb niks met Star Wars, sorry.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Ik moest gniffelen om deze post.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.
Extra punten voor mezelf dat ik wist dat Ewok in wars zit en niet in trek
Ieniminiewok.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb mij al maanden niet geschoren dus ik lijk op een Ewok.
Extra punten voor mezelf dat ik wist dat Ewok in wars zit en niet in trek
Flight or fright is het bij mijquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag het net nog terug. Als iedereen begint te gillen en rennen dan doe ik ook wel mee.
Had je de groentjes al op?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flinke unit was het. 2 patties. Smaakte best
Hmm, ik weet niet zeker of dat bij deze groep mensen ook zo werkt maar goede mogelijkheid om het te gaan experimenterenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je tijdens de bbq nog even luid aankondigt dat het een grote gulzige vreetmoord is, dan zit je ook wel goed. Dan ontwijkt iedereen jou
Boks.quote:
Ik ging eerst elk jaar maar sinds corona niet meer geweest. Dit jaar hoefde je geen kaartjes te reserveren.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]lijkt me wel echt indrukwekkend, een minuut stilte bij zo'n massa mensen. Of is het net zoals vorig jaar weer een gelimiteerd aantal mensen
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overquote:Op zondag 4 mei 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Flight or fright is het bij mijgeen fight
Ik ben aan het einde van de winter altijd Chewbaccaquote:Op zondag 4 mei 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
Niet zoveel Star Wars cosplay fans in dit topic blijkbaar.
Ja ik ga denk ik hier naar het mausoleum.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder. Zou het ook niet in Amsterdam doen.
Gelukkig zijn er in de meeste plekken wel kleinere gedenkdagen.
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overwas wel leuk om ook eens te kunnen ervaren
!! Wie heb je in elkaar gemept?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik had laatst mn eerste fight reactie!!!!! Verbaasde me er zelf overwas wel leuk om ook eens te kunnen ervaren
Maak je dan ook dat geluid?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben aan het einde van de winter altijd Chewbacca
Doe jij niet aan fawnen?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Grappig. Ik bevries of ren weg. Heb je niks aan.
Ja ja.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:Overlevingsstrategie bij stress en trauma
In de wereld van stress en overlevingsgedrag kennen we allemaal de termen vechten (fight) en vluchten (flight). Maar er is nog een minder bekende reactie die net zo pijnlijk kan zijn: fawning. In het Nederlands is er geen directe vertaling, maar het beschrijft een staat van onderdanigheid en zelfopoffering omwille van veiligheid. Letterlijk betekent fawn een hertenkalf, wat symbool staat voor weerloosheid.
Wat is Fawning?
Fawning is een automatische stressreactie waarbij je, vaak onbewust, kiest voor veiligheid boven alles. Je bent bereid je eigen behoeften, wensen en grenzen op te offeren om conflicten te vermijden en in verbinding te blijven met anderen. Je denkt misschien: Als ik maar aardig ben en niemand tot last ben, dan blijf ik veilig. Het gevolg is dat je jezelf wegcijfert en voortdurend anderen behaagt uit angst voor afwijzing.
Hier was het voorheen ook altijd frightquote:Op zondag 4 mei 2025 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Check nog even die beelden van Scheveningen afgelopen week. Dan zie je haar helemaal los gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |