Niet stevig genoeg dan, er zijn heel veel soorten en prijzen zie ik.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gordijn is niet perse zwaar, de beugel zakt gewoon door
Houtskool verzorgen?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe ik mensen kan ontlopen bij een bbqiemand tips?
ik zit te denken aan taakjes oid
quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben die pfas inmiddels toch ook in hersenen gevonden?
over 40 jaar zijn we gewoon 25% van pfasquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
plastic is over het algemeen niet stevigquote:Op zondag 4 mei 2025 14:09 schreef mschol het volgende:
vraagje aan de handige mensen hier..
ik heb in de badkamer een plastic schrotten plafond, kan ik daar een douchestangplafondsteun aan bevestigen zonder dat de boel instort? (zodat mn hoekdouchestang niet op half 7 hangt...)
ja badkamer staat in de planning ooit gerenoveerd te worden, maar daar zijn we nog lang niet.
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Ook in sushi.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Vind het allemaal maar vreemd.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik hoor. misschien heb ik dat verkeerd onthouden. Of misschien waren dat microplastics
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
de afwas doen of cocktails makenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meerquote:Op zondag 4 mei 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vind het allemaal maar vreemd.
Net als met die eieren die we net voor pasen niet van eigen kippen mochten eten
Daar kan mijn idee toch ook bij werken?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ow ik heb het denk ik verkeerd begrepen![]()
Dacht bepaalde mensen.
Gloeiende pook!quote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja met meer onderzoek weten ze nu natuurlijk meer
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ikquote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar heb soms mijn twijfels als er weer iets slecht blijkt te zijn.
Ja tuurlijk, goed idee zelfsquote:
Waarom durven ze niet meer?quote:Op zondag 4 mei 2025 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou eigenlijk dodenherdenking in Amsterdam bijwonen maar mensen durven niet meer
Houtskool verzorgen, hehehe ja en dan kijken hoe lang het duurt voordat men doorheeft dat het een bbq op gas isquote:Op zondag 4 mei 2025 14:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Houtskool verzorgen?
Jezelf meekleuren![]()
Een koepak aantrekken? Animatie
Die is er nietquote:Op zondag 4 mei 2025 14:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Achter een BBQ gaan staan met vegetarische dingen? Vaak is het daar heel rustig.
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.quote:Op zondag 4 mei 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja microplastics in je bloed kan nooit goed zijn denk ik
ah zo. hmm ja die eieren waren in heel nl slecht toch?quote:Op zondag 4 mei 2025 14:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik bedoel zoals geen groente uit eigen tuin meer enzo, kijken waar de vis is gevangen etc.
Parrrdon?quote:
Hmm, beetje van beide misschien? Kan wel eventjes gewoon oppervlakkig babbelen over koetjes en kalfjes en dat zou ik prima vindenquote:Op zondag 4 mei 2025 14:41 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, goed idee zelfs![]()
Ik dacht dat ze enkele mensen wilde ontlopen
Niet gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 14:27 schreef Crack_ het volgende:
Huisdier knuffelen + baby knuffelen heb ik ook op het lijstjequote:Op zondag 4 mei 2025 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet gaan
Met de huisdier knuffelen
Afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |