Uit de OP kunnen we afleiden dat hij ze niet in blik wil invriezenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:24 schreef Metalfrost het volgende:
Nee dat kan niet. De knakworsten zitten in vocht. Water zet uit, heel het blik en de houdbaarheidsdatum naar de gallemiezen als het water (dan ijs) uitzet.
Beter open je het blik en vries je de knakworsten apart van elkaar in, of de porties waarvan je zeker weet dat je ze in één keer neemt, dan hoef je de rest ook niet weg te gooien.
Ja, dat bedoel ik ook! In blik zijn ze al houdbaar, dus dan hoef je ze niet in te vriezenquote:Op zondag 4 mei 2025 09:24 schreef Metalfrost het volgende:
Nee dat kan niet. De knakworsten zitten in vocht. Water zet uit, heel het blik en de houdbaarheidsdatum naar de gallemiezen als het water (dan ijs) uitzet.
Beter open je het blik en vries je de knakworsten apart van elkaar in, of de porties waarvan je zeker weet dat je ze in één keer neemt, dan hoef je de rest ook niet weg te gooien.
Heb geen zin om 4 dagen achter mekaar knakworst te eten meestal. Ik doe er vaak gewoon 2 of 3 in een stoofschoteltje en dan houd je de rest over..quote:Op zondag 4 mei 2025 09:26 schreef Jordy-B het volgende:
ja, kan.
Hoe je er niet aan kan toekomen, begrijp ik niet zo.
Het zijn 10 worstjes in een blikje, die heb je in 3 minuten op joh. Pureer ze desnoods met een wortel, aardappelpuree en een handje doperwten.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb geen zin om 4 dagen achter mekaar knakworst te eten meestal. Ik doe er vaak gewoon 2 of 3 in een stoofschoteltje en dan houd je de rest over..
Knakworst vind ik vies als t niet in een stoofschoteltje zit, of ergens langgekookt in een bouillon/sausquote:Op zondag 4 mei 2025 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uit de OP kunnen we afleiden dat hij ze niet in blik wil invriezen
Je kunt ook gewoon die twee hapjes knakworst, namelijk een half blik, gewoon even oppeuzelen.
zoveel vragen ineens.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb geen zin om 4 dagen achter mekaar knakworst te eten meestal. Ik doe er vaak gewoon 2 of 3 in een stoofschoteltje en dan houd je de rest over..
Ah, een ervaringsdeskundige. Vertel meer.quote:
Nou nee, ik zeg alleen dat de mogelijkheid er isquote:Op zondag 4 mei 2025 10:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige. Vertel meer.
Vegameuk kun je gewoon invriezen, smaak die er niet is kan niet verloren gaanquote:Op zondag 4 mei 2025 09:24 schreef Metalfrost het volgende:
Niet zo verlegen... Het was niet eens in me opgekomen dat dat een optie zou zijn, maar gelukkig weet jij er alles van.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou nee, ik zeg alleen dat de mogelijkheid er is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |