Als je een dag offline bent?quote:
Hopelijk heeft het geholpen.quote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had drie dagen fok vakantie ( van mezelf )
Ja ik voel mij weer als herborenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja ik heb voor de zondag altijd wel een luxe bungalowtentje aan natuurlijk.
Met van die doorkijkluikjes
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudtquote:Op zondag 4 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hoe die het doet, is soms een raadsel..maar hij flikt het gewoon steeds maar weer
Ja toch niet die 2 minuten hequote:Op zondag 4 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudt
Nee, niet bij het bolken, dan hou je nog geen minuut voor voor een volgende bolkquote:
Maar wel veel bolken achter elkaarquote:Op zondag 4 mei 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet bij het bolken, dan hou je nog geen minuut voor voor een volgende bolk
Nou idd..quote:Op zondag 4 mei 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook knap, en vooral dat hij het zolang volhoudt
Woeiiiiquote:Op zondag 4 mei 2025 09:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn sopje voor de eerste klus gemaakt en mijn ontbijt gepakt en mijn avondeten uit de vriezer gehaald!
Lekker bezig hoorquote:Op zondag 4 mei 2025 09:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik heb net mijn sopje voor de eerste klus gemaakt en mijn ontbijt gepakt en mijn avondeten uit de vriezer gehaald!
Ook lekker, maak ik ook wel eens..quote:Op zondag 4 mei 2025 09:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, even koffie zetten. Dit keer een lekkere latte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |